markkinavaipat

jimpsu

Nämä ns. parhaat vaippamerkit kummastuttavat huonoudellaan. Toisen verkkomainen koostumus jää takamukseen kiinni ja toinen merkki pitää muuten mutta lapsi ei viihdy siinä alkuunkaan.

Vaipan ei ole tarkoituskaan pitää tai olisi hyväntuntuinen, eihän ne muuten kaupaksi menisi. Järkkyä vain huomata että nämä kalleimmat ja tunnetuimmat merkit on todettu meidän perheessä huonoimmiksi.

Kotimaisuus ja saksalaiset kunniaan. Säästö näissä vaipoissa on myös aika iso joten ihmettelen miten voivat olla kalleimmat niin suosittuja.

3

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaipparalli

myöntää, että olen pitänyt lapsellani vain yhtä vaippamerkkiä. Muita en ole kokeillut, kun ajattelin että hinta/laatusuhde pätee vaipoissakin...
      En ole ihan tyytyväinen ollut nykyiseen merkkiin, mutta kynnys vaihtamiseen on aika suuri. Jos uudet vaipat (maksavathan nekin) eivät olekaan hyviä, niin sitten pussi mätänee kaapissa tyhjän panttina.

Olisi kyllä hyvä, jos muutkin kuin suurimmat ja kauneimmat vaippafirmat vaivautuisivat silloin tällöin antamaan muutaman vaipan näytteeksi.

• ,,,,,,

Se on yksilöllistä. Meillä on koitettu vuoden aikana monta merkkiä, niin kotimaista, saksalaista kun näitäkin kahta tunnettua ja ollaan päädytty kahteen jotka eivät vuoda, riko pepun ihoa jne...Yllätys, ne eivät ole kotimaisia/saksalaisia. Aina se hinta ei määrää koska lapset ovat eri mallisia jne.

• meidän pepulle

On se kumma, miten muksut on erilaisia. Meidän pikku kakkakoneelle on sopineet kaikki mitä on kokeiltu. Ja käytiin varta vasten hakemassa liiteristäkin koepaketti, kun kuvittelin että hinta houkuttaa. Kotimaisista en tykännyt, olivat jotenkin paksuja ja jäykkiä. Ja kun kaupan omaakaan merkkiä (oli joskus ainakin kotim) ei saanut halvemmalla kuin niitä maailmankuuluja merkkivaippoja.

Enpä oo sitten halvoiksi ja hyviksi kehuttuja liiterin vaippojakaan lisää hakenut, kun niitä merkkituotteita saa lähimarkeitin tarjouksesta samaan hintaan ja joskus jopa halvemmalla. Ja ennenkaikkea samalla vaivalla kuin muutkin ostokset.

Kotimaista suosin periaatteessa aina kun mahdollista, mutta tässä aiheessa voitti käyttömukavuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1638
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1376
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      120
      1126
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe