Elikkä voisiko joku kertoa , mitä kaikkea kamalaa Michaelin isä onkaan tehnyt ? Tiedän suurinpiirtein , mutta ihan kaikki tieto tulisi kyllä tarpeeseen :)
Joseph Jackson
24
603
Vastaukset
- Lenny
Lähinnä kai harjoittanut fyysistä ja henkistä väkivaltaa joka kohdistui michaeliin ja muihin veljeksiin. Se on piessyt niitä, hakannut esim vyöllä ja silitysraudan johdolla, michaelin mukaan "mitä milloinkin sillä oli lähettyvillä", heittänyt seinään, haukkunut michaelin ulkonäköä, esim että sen nenä on tosi leveä ym. sanoi mm. "tuota et kyllä ole saanut minun puoleltani vaan olet perinyt sen katherinen puolelta!"
kato dokumentti Living with michael jackson (youtubessa), siinä on ainakin noi jutut kerrottu, michaelista on selvästi tosi hirveää muistella noita juttuja..- I love
Oonko mä lukenu joskus vähän samantapasen viestin, ihan tässä muutama kuukausi sitten? Vai oonko tulossa muuten vaan hulluksi?!
- MJJ<3
Siis ei hemmetti , MIESHÄN ON HULLU . Mikä ihme se luulee olevansa ?! Nyt tekisi kyllä mieli mennä hirttämään se puuhun , mutta hillitsen itseni ihan sillä etten halua olla samanlainen kuin hän.
- ihmeen juttu
tää nyt oli, joku sun kaveris kirjotti ennalta sovitun vastauksen vai mitä ihmettä? Vai itse??
- MJJ<3
ihmeen juttu kirjoitti:
tää nyt oli, joku sun kaveris kirjotti ennalta sovitun vastauksen vai mitä ihmettä? Vai itse??
Mitäköhän helvettiä sä nyt selität? Mä kysyin, yks vastas, ja ihmettelin vastaukseen liittyviä asioita. That's life.
- sä vastannut
MJJ<3 kirjoitti:
Mitäköhän helvettiä sä nyt selität? Mä kysyin, yks vastas, ja ihmettelin vastaukseen liittyviä asioita. That's life.
tän Lennyn viestiin vaan omaasi. Ja jos keskustelu käydään kahden minuutin sisällä, niin kyllähän se vähän oudolta tuntuu. Kannattais ehkä väittää, että joku on käyttäny sun nimimerkkiä, jos jotain aiot selittää...
- MJJ<3
sä vastannut kirjoitti:
tän Lennyn viestiin vaan omaasi. Ja jos keskustelu käydään kahden minuutin sisällä, niin kyllähän se vähän oudolta tuntuu. Kannattais ehkä väittää, että joku on käyttäny sun nimimerkkiä, jos jotain aiot selittää...
tarkoitus oli vastata tälle Lennylle ! Ja ei ole mun syy, jos tämä Lenny oli nopea vastaamaan .
- Olen käynyt
MJJ<3 kirjoitti:
tarkoitus oli vastata tälle Lennylle ! Ja ei ole mun syy, jos tämä Lenny oli nopea vastaamaan .
nuorena konekirjotuskurssin, ja tollasta tekstiä ei pysty kirjottamaan ja lähettämään minuutissa, vaikka teksti olis valmiina paperilla, josta vaan lukis eikä tarttis miettiä mitä kirjottaa. Jos haluat keskustella itsesi kanssa, on vähän uskottavampaa pitää pidemmät välit vastauksissa kuin minuutti.
- I love
Joku on näköjään keksinyt "hauskan" pilan, tää sama viestiputki on tuolla viimesellä palstasivulla... X(
- pissis _-_ -.-
ite olis tota tehny? (i love) Sä vaikutat fanitukses perusteella just semmotteelta, joka tekis niin.
- I love
pissis _-_ -.- kirjoitti:
ite olis tota tehny? (i love) Sä vaikutat fanitukses perusteella just semmotteelta, joka tekis niin.
MITÄMITÄMITÄMITÄ!!!! Ei helvata, miten hitossa sää sait päähäs että mää tekisin jotain noin lapsellista ja tyhmää?!
Hei, mun huumorintaju ei ehkä oo niitä kukoistavimpia, mut ei se sentään kieroutunut ole! Mä en tajuu ees sun vikaa lausetta, "sä vaikutat fanitukses perusteella just semmotteelta joka tekis niin."
Fanituksen perusteella, halojaa? Mä en oo sun nimimerkkiäkään nähny koskaan tällä palstalla, tai sitten oot vaan vaihtanut sitä, sama se, joten miten voit tietää MITEN tai MISSÄ tai MILLOIN tai MIKSI mä fanitan Jacksonia? Vai tarkoitatko kenties fanitukseni kohdetta? Jos näin on, en alennu vastaamaan...
Joka tapauksessa mä en tota kirjottanut! - Aivan karmea.
I love kirjoitti:
MITÄMITÄMITÄMITÄ!!!! Ei helvata, miten hitossa sää sait päähäs että mää tekisin jotain noin lapsellista ja tyhmää?!
Hei, mun huumorintaju ei ehkä oo niitä kukoistavimpia, mut ei se sentään kieroutunut ole! Mä en tajuu ees sun vikaa lausetta, "sä vaikutat fanitukses perusteella just semmotteelta joka tekis niin."
Fanituksen perusteella, halojaa? Mä en oo sun nimimerkkiäkään nähny koskaan tällä palstalla, tai sitten oot vaan vaihtanut sitä, sama se, joten miten voit tietää MITEN tai MISSÄ tai MILLOIN tai MIKSI mä fanitan Jacksonia? Vai tarkoitatko kenties fanitukseni kohdetta? Jos näin on, en alennu vastaamaan...
Joka tapauksessa mä en tota kirjottanut!Hirveä mies, paiskoi seinään lapsiaan ja nimitteli mitä sadistisimmilla nimillä,,, Karmea! Kerta kaikkiaan. Nykyään Michael on kuulemma jonkinlaisissa puheväleissä.
- mitä olen
kuullut tästä ukosta oli se, että hän on lyönyt Michalia silitysraudalla.
Ja uhkaillut joka kerta ennen konsertteja, jollei keikka menesty tulee satikutia... :´(- MJJ<3
Hyi helvetti ! Menee kylmät väreet selässä, kun ajattelee... anteeksi karmea kielenkäyttö ;) Niin - mukavia paineta Michaelille kun isä tollain uhkailee .. !
- MJJ<3
Onkohan tässä voinut käydä niin, että kun tänne on tullut lisää kommentteja, tämä on siksi tänne uudestaan tullut ? :) Voisin ajatella näin... Mutta olen tunnetusti 'tosi' älykäs, ettäjoo, en oikein nyt tiedä :'D
- I love
Toi on toimivin teoria, oletetaan näin. :)
- MJJ<3
I love kirjoitti:
Toi on toimivin teoria, oletetaan näin. :)
'Valitettavasti' mä en ole mitään piloja täällä tehnyt, keskustelun aloittajana edes, joka siis on n.kaksi sivua takanpäin ...
- I love
MJJ<3 kirjoitti:
'Valitettavasti' mä en ole mitään piloja täällä tehnyt, keskustelun aloittajana edes, joka siis on n.kaksi sivua takanpäin ...
Näitä tyhmiä "piloja" on nähty näillä palstoilla ennenkin. Voisko niiden tekijät lopettaa, kiitos, että säästyttäis näiltä syyttelyiltä!
- MJJ<3
I love kirjoitti:
Näitä tyhmiä "piloja" on nähty näillä palstoilla ennenkin. Voisko niiden tekijät lopettaa, kiitos, että säästyttäis näiltä syyttelyiltä!
Yhdyn.
- Smelly
Multa ei myötätuntoa juurikaan heru Josephille, mutta hänenkin kohdallaan asioita liioitellaan. On totta, että hän käytti niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa kasvattaessaan lapsiaan. Josephille raha ja menestys on aina ollut lähes kaikki kaikessa ja en usko, että hän vieläkään näkee lapsiaan tavallisina lapsina vaan kun hän katsoo lapsiaan hän näkee rahaa. Tehtyä ei saa tekemättömästi, mutta Joseph on aina tukemassa lapsiaan ja oli tukemassa Michaeliakin oikeudenkäynnissä ja antaa paljon arvoa ihmisille=faneille, jotka tukevat Michaelia. Michael rakastaa isäänsä ja on antanut tälle anteeksi, mutta ei koskaan halua olla samanlainen omille lapsilleen.
- MJJ<3
En mäkään haluais olla lapsilleni tollanen .. Mutta Michael on mun olettaakseni noyrä persoona, että ihan hyvä kun antoi anteeksi, koska sitten kun Josephille vaikka tapahtuisi jotain, Michaelilla olisi tosi huono omatunto, jos vihat olisivat jääneet isä päälle. Toivottavasti Joseph on jäänyt katumaan tekojaan.
- Sisse
MJJ<3 kirjoitti:
En mäkään haluais olla lapsilleni tollanen .. Mutta Michael on mun olettaakseni noyrä persoona, että ihan hyvä kun antoi anteeksi, koska sitten kun Josephille vaikka tapahtuisi jotain, Michaelilla olisi tosi huono omatunto, jos vihat olisivat jääneet isä päälle. Toivottavasti Joseph on jäänyt katumaan tekojaan.
..Kuulemma Joseph on vasta nyt vanhoilla päivillään katunut tekojaan mitä on vuosikymmenien varrella tehnyt. Ukkohan on jo melkoisen iäkäs, on vasta hiljattain alkanut tajuamaan miten paljon on satuttanut Michaelia ja koko Jackson-perhettä. Mutta tosi hyvä että nytkin sitten katuu kuin se että ei koskaan! Kyllä ne mun tietääkseni on Michaelin kanssa nykyään ihan hyvissä väleissä (?)
Muita juttuja mitä se on tehnyt henkisen ja fyysisen väkivallan lisäks on mm. kaikki lukemattomat syrjähypyt ja sivusuhteet mitä se harrasti kaikkien bändäreiden ym naikkosten kanssa vuosikausia, ja saihan se yhden au-lapsenkin: Joh Vonnien, yhden naisen kanssa. Siitä ei oo vaan kauheesti puhuttu julkisuudessa, ihan ymmärrettävää.
Kaikesta huolimatta Joseph on aina rakastanut kovasti perhettään ja lapsiaan, niin sairaalta kuin se voi kuullostaakin! Jacksonit oli erittäin köyhiä ja Joseph halusi keinolla millä hyvänsä että pojat menestyy (ja samalla muukin perhe, ja hän itse) - ei olisi tullut, jos
isä ei olisi ollut tiukka ja ankara. Samahan se on monien suuruuksien kohdalla, kuten esim. klassisten säveltäjien Mozartin ja Beethovien tapauksissa: lahjakkuudesta jalostetaan huippulahjakkuus kovalla kurilla ja työnteolla.
Ilman isäänsä Michaelista ei välttämättä olisi koskaan tullut niin suurta tähteä (sama pätee Mosseen, Beethoveniin ja moneen muuhun), mutta toisaalta jos iskä ois ollut erilainen, olisi Jacksonilla vähemmän traumoja.
En siis puolusta Josephin tekoja, mutta olihan se Michaelin manageri ja taustamies aina siihen asti, kun Michael potki sen ulos Off the Wall -albumin tiimistä. Ja rautainen musabisneksen ammattilainen se Joseph oli, tai viimeistään Jackson5-touhun myötä sellaiseksi kehittyi, ja mm. isän mallin mukaan myös Michael itse oppi bisnestaitoja. - MJJ<3
ei olisi tullut, jos kirjoitti:
isä ei olisi ollut tiukka ja ankara. Samahan se on monien suuruuksien kohdalla, kuten esim. klassisten säveltäjien Mozartin ja Beethovien tapauksissa: lahjakkuudesta jalostetaan huippulahjakkuus kovalla kurilla ja työnteolla.
Ilman isäänsä Michaelista ei välttämättä olisi koskaan tullut niin suurta tähteä (sama pätee Mosseen, Beethoveniin ja moneen muuhun), mutta toisaalta jos iskä ois ollut erilainen, olisi Jacksonilla vähemmän traumoja.
En siis puolusta Josephin tekoja, mutta olihan se Michaelin manageri ja taustamies aina siihen asti, kun Michael potki sen ulos Off the Wall -albumin tiimistä. Ja rautainen musabisneksen ammattilainen se Joseph oli, tai viimeistään Jackson5-touhun myötä sellaiseksi kehittyi, ja mm. isän mallin mukaan myös Michael itse oppi bisnestaitoja.Oikeassa. Mutta tajuathan, että tähteydestä huolimatta tuollainen ankaruus oli lasta kohtaan silti väärin ? ;'o Mutta kyllä Michael saa isäänsä näistä kiittää, kun olisi nyt vasta vanhana katuva isä katunut löiskintäänsä aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241