onko kenelläkään kokemuksia phan thiet räätäleistä - löytyykö sieltä kenellä voisi teettää hyvän vaatteen- minkälainen kangas valikoima siellä on?
Onko suosituksia? entä hinta taso vaatteiden teettämisessä?
kokemuksia
räätälit
1
663
Vastaukset
- RpT
Viime Jouluna teetimme muutamia vaatteita Phan Thietissä räätälillä nimeltä Lan Lap. Hinnat ovat suhteellisen edullisia, mutta eivät aivan sitä mitä odotimme. Räätäli löytyy torin lähettyviltä (mihin taksit jättävät).
Kankaan joudut ostamaan erikseen, eli ensiksi käy räätälillä ja kysy häneltä kankaan laatu ja määrä, sitten käy ostamassa kangas toisesta kaupasta (varaudu että ko kangasta ei ole) ja sitten kiikuta kangas räätälille. Palvelu on kyllä ystävällistä ja laatukin kohtuullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233