Meillä oli tarkoitus astuttaa narttu näistä juoksuista. 13 vrk juoksujen alusta narttu alkoi laittaa häntää sivuun yms merkkejä mutta edelleen tiputti verta eikä uros ollut oikein kiinnostunut vaikka pari kertaa yritti hypätä. Nyt on meneillään 16 vrk juoksujen alusta ja edelleen tiputtaa verta mutta ei niin selkeästi enää "tarjoa" urokselle mutta uros on paljon kiinnostuneempi. Onko tärppi päivät jo ohi vai tulossa..ottaa tästä neidistä nyt selvää. Kokemuksia?
Astutuksesta
minea
2
646
Vastaukset
- Yksilöllistä
Proge testillä saa varmuuden, eli milloin on tärppipäivät. Yleisesti ottaenhan ne on n.12 vrk juoksun alusta. Eikä kaikki urokset astu, vaikka olisikin oikeat päivät. Vaikea sanoa mikä tilanne teillä on, voi toki jo olla ohikin.
- oli juu
ei se veri/ kirkas kerro kaikkea; mulla 4 narttua astuttu 11-12. pvät, kahessa vikassa ollut täys veri päällä. kokenut uros tietää. jos nyt 16. pvä going on eikä tarjoa-> pare tuuri ens kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399