Silmien väri?JÄTKÄT!

Bitterbabe

Minkä värisistä silmistä jätkät tykkää?
siis minkä värisii silmii on kivoin katella?
nii siis muijalla mitkä on kivat?

25

2328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gorqqy

Taivaansiniset ja ruohonvihree on kivat =)
      Oi ku niitä on ihana katella =)

• Tyttö

Mulla on ruohonvihreet.. xD

• *enkuli88*

mulla on taivaansiniset....x)

• Jensku

Miksi kaikki tykkää sinistä tai vihreistä..? Mulla on ruskeat silmät..

• Jere-Kristian
        Jensku kirjoitti:

niin, ruskee silmäsiä on eniten maailmassa kaikista vähiten on vihreä ja sinisilmäisiä!!

Mut musta ruskee silmäset ja sinisilmäset on ihanimmat!! vihreistä silmistä en oo ikinä tykännyt.

• mie
        Jere-Kristian kirjoitti:

niin, ruskee silmäsiä on eniten maailmassa kaikista vähiten on vihreä ja sinisilmäisiä!!

Mut musta ruskee silmäset ja sinisilmäset on ihanimmat!! vihreistä silmistä en oo ikinä tykännyt.

Suomalaiset ja yleensäkin pohjoismaalaiset ovat sinisilmäistä kansaa. Siis kirjaimellisesti. Vihreä dominoi sinistä, mutta silti jälkimmäisiä on enemmän. Siniset silmät ja vaaleat hiukset on perisuomalaisen tytön tunnus.

• .....??????......
        Jensku kirjoitti:

Mä pidän ruskeist silmist...

• jäbä

Jos nyt sovitaan vaikka niin että sulla on siniset silmät..

Mutta mäpä tykkäänki ruskeista, että minkäs teet?

Mutta nyt jos mä sanoisinki että tykkään sinisistä, niin sä voisit siellä sitten diivailla itserakastuneena.

riippuu ihan muijasta minkäväriset simmut sille sopii että ole vaan ihan oma ittes..

• Neiti

Aivan mahtava puhe! =)
        Keraan kun minun silmiä sanottiin kauniiksi, mulle tuli semmonen olo et häh? mitä tää jätkä meinaa? en mä mitään diivaamaan ruvennu, lähinnä hämmennyin..

• daz

tässähän kysyttiin vain silmienväriä eikä mitään muuta? turha alkaa kokonaisuutta siitä vääntämään..

• ppp

vihreet on kauneimmat

• Tiinu

Mulla on vihreet!!! Kerranki joku ketä tykkää vihreistä silmistä.. =D

• Haluaja

Näkyvät kirkkaan vihreät.

• m16

syvänsiniset, kun ittelläni on samanlaiset

• Piraatti90

No se vähän riippuu ulkonäöstä.
      Esim, blondeille sopii mun milestä hyvin siniset silmät.

• piPopäÄ

no tietyst siniset.....

• mie

Tosiaankin on kummaa, että kaikki vastanneet pojat sanoo tykkäävänsä sinisistä tai vihreistä silmistä.
        Ainahan kaikesta saa tykätä, mutta tässäpä kysymys KAIKILLE:
        Jospa vastaasi tulisikin tyttö, jolla on ruskeat silmät. Et tiedä hänestä mitään, huomaat vain silmien värin. Jätätkö hänet kerralla sikseen ja lähdet etsimään sini-/ vihreäsilmäistä?

• heebo
        mie kirjoitti:

Tosiaankin on kummaa, että kaikki vastanneet pojat sanoo tykkäävänsä sinisistä tai vihreistä silmistä.
        Jospa vastaasi tulisikin tyttö, jolla on ruskeat silmät. Et tiedä hänestä mitään, huomaat vain silmien värin. Jätätkö hänet kerralla sikseen ja lähdet etsimään sini-/ vihreäsilmäistä?

Ei se nyt niin mene tää homma.
        Mun mielestä, siis mun mielestä se kokonaisuus!
        Kauniita silmiä on kiva katsoa, riippuu siitä kenellä ne on ja niin edelleen...
        Silmät on tietty se mihin "yleensä" katotaan, emmehän me kato sentään koko ajan esim. tisuja yms;)

• amelié
        mie kirjoitti:

kun olen aina ajatellut, että kaikki pitää ruskeita silmiä kauneimpina.
        ehkä koska olen itse sitä mieltä. joojoo, kaikki ei aina ole mun kanssa samaa mieltä! ;D
        mutta te ruskeasilmäiset olkaa ylpeitä, minä antaisin melkein mitä vain saadakseni ihanat ruskeat nappisilmät!

• mie
        amelié kirjoitti:

kun olen aina ajatellut, että kaikki pitää ruskeita silmiä kauneimpina.
        ehkä koska olen itse sitä mieltä. joojoo, kaikki ei aina ole mun kanssa samaa mieltä! ;D
        mutta te ruskeasilmäiset olkaa ylpeitä, minä antaisin melkein mitä vain saadakseni ihanat ruskeat nappisilmät!

Mie oon kans ajatellu, että kaikki "ihannoi" ruskeita silmiä.
        Nyt tuli sitten totuus esille. Ite oon kateellinen niillä, jolla on ruskeat suklaasilmät. Omiin sini-vihreisiin olen ihan tyytyväinen.

• jätkä 15we

No mä en oo mikää itserakas tyyppi mut kuitenki... Mun mielestä ruskeet silmät tytöillä on parhaat... katto ku mullaki on ruskeet... :)

• perkele...

On se nyt kumma ku pitää keho-osastolla kirjotella tämmösiä??! Mitä vitun väliiiiii silmien värillä??! Voi lopettakaa hullut teinitytöt tollasten kysely!

• heini

Vitsit silmien väril ei oo välii ei todellakaan. Monil ihmisil voi olla tautisen ihanat ja ällistyttävän kauniit silmät mut muu ei olekkaan niissä niin viehättävää tai kaunista (=

Mun silmii on aina kehuttu todella kauniiksi, ja onhan ne kauniit (; kirkkaan siniset tautisen pitkineen ripsineen (= mut mun aviomies -sillon ku ruettiin seurusteleen ni toki huomas silmien värin, mut ei se ollut ny se juttu siinä vaan se
        KOKONAISUUS tietenkin ratkaisee!!!!!!!!!!!!!!

siis se että toki naisen täytyy mielyttää silmää et sen kans rupee ylensäkkin seurusteleen tai jotain!! (=

• mie

Eikös kuitenkin ole SINULLE ihan sama, vaikka täällä silmien väriä kyseltäisiinkin.
        On se kuule vaan niin, että saa täällä yksittäistä asiaa kysyä. Minkä väriset silmät on nätit, that's all. Relax, please.

• Anonyymi

kuhan se on henkilön oma väri joka niissä silmissä on ja kuhan sitten hiuksetkin ovat omaa väriä, eivätkä netkään värjätyt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4330
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      334
      2169
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2044
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1871
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1790
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      479
      1604
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1429
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      476
      1330
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe