Terve, viipuriin olen ajtellut lähteä pariksi yöksi. Olen kuullut että kannattaa mennä rusbaan? Onko kokemuksia ja mites muut hyvät ja turvalliset vaihtoehdot? Sit tuo iltaelämä minkälaista se on.
hotelli rusba?
6
1417
Vastaukset
- Kuulluut
Jos kerran tai pari olet kuullut että kannattaa mennä Drusbaan niin miksi sitten enää kyselet , eikun menoksi vaan ))ei siellä ole turvallista mennä mihinkään muuhunkaan paikkaan
- pitermees
Viesti ketju poistetaan kumminkin on taas semmonen aihe et kyllä tästä juttua tulee. Eli silloin tällöin olen kohdannut matkani varella drusban erikoisuuksiin mm. tyttöjen huoneiden ovet ovat auki käytävälle. Tätä kyllä tapahtuu muuallakin...
- majapaikkoja
ovat esimerkiksi hotelli Viipuri, Viking ja Atlantik. Uusi Victoria ei ole vielä avattu.
- hotellin nimessä
Se on rupspa eikä mikään rusba!
Opettele kirjoittamaan!- rupspa!
Se on rutsa. Vai olikos se sittenkii rutspa?
- tripster
rupspa! kirjoitti:
Se on rutsa. Vai olikos se sittenkii rutspa?
siis rupsa(htanut) kunnes toisin todistetaan. Toisaalta, yöhän siellä vain vietetään, joten, soromnoo...Mutta hinnat sitä mukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407