VW Golf Jakoremmin vaihtoväli

1234

Moro, Mikä mahtaa olla golfin jakopäänhihnan vaihtoväli, bensakone 97-2001vm

12

20729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5678

Yleisin on 90tkm, joissakin voi olla 180tkm mutta ei suositella pohjoisissa olosuhteissa. Itse vaihtaisin 90tkm välein.
      No, nykyisin on kyllä ketju V Korissa 1,6 FSI koneella, mutta vielä kun oli IV koppanen 1,6 AKL koneella niin 90tkm!

Tarkista vielä omasta ohjekirjasta?

• Mä vaan

1.4 122hv TSI, 1.4 140hv TSI ja 1.4 170hv TSI koneissa. Myös 2.0 FSI on ketjulla ja sitäkin sai V koppaan.

• 5678
        Mä vaan kirjoitti:

1.4 122hv TSI, 1.4 140hv TSI ja 1.4 170hv TSI koneissa. Myös 2.0 FSI on ketjulla ja sitäkin sai V koppaan.

Ketjuveto on, kaikissa V kopan bensa koneissa.
        Diisseleistä en sitten tiedä, enkä välitä tietääkään... ;-)

• eryy5w
        5678 kirjoitti:

Ketjuveto on, kaikissa V kopan bensa koneissa.
        Diisseleistä en sitten tiedä, enkä välitä tietääkään... ;-)

1.6 8V on jakohihnalla (BCB-kone)

• Remingtton
        eryy5w kirjoitti:

1.6 8V on jakohihnalla (BCB-kone)

2.0 fsi js tfsi remmilllä

• Mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

on ketjulla 2.0FSI ei. Sori...

• tai 120.000
        Mä vaan kirjoitti:

on ketjulla 2.0FSI ei. Sori...

Mulla on 2004,jolla on ajettu 90.000.Helmikuun lopussa tullee viisvuotta ikää autolle.PItääkö silloin laitaa remmit uusiksi,120.000 km on vielä matkaa.Kysyjä on nainen,joten älkää ihmetelkö kysymystä,haen vaan varmistusta.

• Faktum
        tai 120.000 kirjoitti:

Mulla on 2004,jolla on ajettu 90.000.Helmikuun lopussa tullee viisvuotta ikää autolle.PItääkö silloin laitaa remmit uusiksi,120.000 km on vielä matkaa.Kysyjä on nainen,joten älkää ihmetelkö kysymystä,haen vaan varmistusta.

Tässä asiassa älä luota kuulopuheisiin, vaan soita seuraavana arkipäivänä valtuutettuun merkkihuoltoon ja kysy, että mikä on tilanne juuri sinun autosi kohdalla, että tarviiko tuoda huoltoon.

Jokaisella merkkihuollolla on autokohtaisesti ne tiedot, myös autoon jo tehdyt huollot. Älä odota helmikuulle, vaan tarkista asia nyt.

• hevosmies

Volkkarin merkkiliikkeessä sanottiin hihnan vaihtovälin olevan 1.4 golfin bensaversiossa 120 tkm.Tarkastukset 30 tkm välein.Itse meinasin joka tapauksessa vaihdattaa 90 tkm paikkeilla,koska autollani vm.2002 on nyt ajettu karvan yli 70 tkm alkaa hihnalle tulla jo ikää.

• remminvaihto

Vantaala asun ja jakopään hihna pitäis vaihtaa. yksityinen käy.
      ota yhtettä [email protected]

• 450€/8 vuodella

Auto merkkihuoltoon hihnan(hihnojen) vaihtoon aamulla 07.30,tuli ulos huoltohallista 08.35 .
      Koko homma vesipumppuineen ym noin 450€.

• Anonyymi

mitäs jos kilometrejä on tullut vaan 45t mutta edellinen vaihto ollut 5vuotta sitten . golf 2001 bensiini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe