Moro, Mikä mahtaa olla golfin jakopäänhihnan vaihtoväli, bensakone 97-2001vm
VW Golf Jakoremmin vaihtoväli
12
20853
Vastaukset
- 5678
Yleisin on 90tkm, joissakin voi olla 180tkm mutta ei suositella pohjoisissa olosuhteissa. Itse vaihtaisin 90tkm välein.
No, nykyisin on kyllä ketju V Korissa 1,6 FSI koneella, mutta vielä kun oli IV koppanen 1,6 AKL koneella niin 90tkm!
Tarkista vielä omasta ohjekirjasta?- Mä vaan
1.4 122hv TSI, 1.4 140hv TSI ja 1.4 170hv TSI koneissa. Myös 2.0 FSI on ketjulla ja sitäkin sai V koppaan.
- 5678
Mä vaan kirjoitti:
1.4 122hv TSI, 1.4 140hv TSI ja 1.4 170hv TSI koneissa. Myös 2.0 FSI on ketjulla ja sitäkin sai V koppaan.
Ketjuveto on, kaikissa V kopan bensa koneissa.
Diisseleistä en sitten tiedä, enkä välitä tietääkään... ;-) - eryy5w
5678 kirjoitti:
Ketjuveto on, kaikissa V kopan bensa koneissa.
Diisseleistä en sitten tiedä, enkä välitä tietääkään... ;-)1.6 8V on jakohihnalla (BCB-kone)
- Remingtton
eryy5w kirjoitti:
1.6 8V on jakohihnalla (BCB-kone)
2.0 fsi js tfsi remmilllä
- Mä vaan
Mä vaan kirjoitti:
on ketjulla 2.0FSI ei. Sori...
- tai 120.000
Mä vaan kirjoitti:
on ketjulla 2.0FSI ei. Sori...
Mulla on 2004,jolla on ajettu 90.000.Helmikuun lopussa tullee viisvuotta ikää autolle.PItääkö silloin laitaa remmit uusiksi,120.000 km on vielä matkaa.Kysyjä on nainen,joten älkää ihmetelkö kysymystä,haen vaan varmistusta.
- Faktum
tai 120.000 kirjoitti:
Mulla on 2004,jolla on ajettu 90.000.Helmikuun lopussa tullee viisvuotta ikää autolle.PItääkö silloin laitaa remmit uusiksi,120.000 km on vielä matkaa.Kysyjä on nainen,joten älkää ihmetelkö kysymystä,haen vaan varmistusta.
Tässä asiassa älä luota kuulopuheisiin, vaan soita seuraavana arkipäivänä valtuutettuun merkkihuoltoon ja kysy, että mikä on tilanne juuri sinun autosi kohdalla, että tarviiko tuoda huoltoon.
Jokaisella merkkihuollolla on autokohtaisesti ne tiedot, myös autoon jo tehdyt huollot. Älä odota helmikuulle, vaan tarkista asia nyt.
- hevosmies
Volkkarin merkkiliikkeessä sanottiin hihnan vaihtovälin olevan 1.4 golfin bensaversiossa 120 tkm.Tarkastukset 30 tkm välein.Itse meinasin joka tapauksessa vaihdattaa 90 tkm paikkeilla,koska autollani vm.2002 on nyt ajettu karvan yli 70 tkm alkaa hihnalle tulla jo ikää.
- remminvaihto
Vantaala asun ja jakopään hihna pitäis vaihtaa. yksityinen käy.
ota yhtettä [email protected] - 450€/8 vuodella
Auto merkkihuoltoon hihnan(hihnojen) vaihtoon aamulla 07.30,tuli ulos huoltohallista 08.35 .
Koko homma vesipumppuineen ym noin 450€. - Anonyymi
mitäs jos kilometrejä on tullut vaan 45t mutta edellinen vaihto ollut 5vuotta sitten . golf 2001 bensiini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345308Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271219JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5992En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16947Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7924Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41802HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8713