Poltto-ohjelma

tyttötietämätön

Moi. Millä ohjelmalla voi polttaa leffan ja tekstit dvd:lle? Onko joku, jonka vois ladata netistä?

9

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy
    • Brasero ja k3b tulee mieleen.

• tyttötietämätön

Kiitos teille.. :D

• xdrxdrxdr
        tyttötietämätön kirjoitti:

Kiitos teille.. :D

mitä käyttöjärjestelmää koneesi pyörittää, mutta nuo mainitut ovat Linuxille.

Windowsille ilmaisohjelmia ovat esim BurnAware Free, ImgBurn. Vaikkapa tuolta löytyy useita:
        http://www.snapfiles.com/Freeware/gmm/fwcdburn.html

• xdrxdrxdr

• xdrxdrxdr
        xdrxdrxdr kirjoitti:

http://www.softpedia.com/catList/4,1,2,0,1.html

useimmat kyllä tajuavat kysyjällä olevan windowsin, jos ei käyttistä erikseen mainita. Aina löytyy näitä 'kivoja tyyppejä', joiden ainoa idea on kusettaa tietämättömiä.

• xdrxdrxdr kirjoitti:

useimmat kyllä tajuavat kysyjällä olevan windowsin, jos ei käyttistä erikseen mainita. Aina löytyy näitä 'kivoja tyyppejä', joiden ainoa idea on kusettaa tietämättömiä.

"Aina löytyy näitä 'kivoja tyyppejä', joiden ainoa idea on kusettaa tietämättömiä."

Kuka on kusettanut ja millä tavalla? Itse en ainakaan tiedä mille käyttöjärjestelmille edellämainitut softat on saatavilla. Useimmille on varmasti. Nero ainakin toimii vielä useimmissa mutta se maksaa, ilmaisista en tiedä missä toimivat mutta otin nyt ne kaksi parasta jotka itse olen todennut hyviksi ja luotettaviksi.

Specifistisempiä tarpeita varten kyllä sitten pitäisi ilmoittaa se käyttöjärjestelmä koska ihmisillä on vähän kaikenlaisia käytössä.

• xdrxdrxdr
        M-Kar kirjoitti:

"Aina löytyy näitä 'kivoja tyyppejä', joiden ainoa idea on kusettaa tietämättömiä."

Kuka on kusettanut ja millä tavalla? Itse en ainakaan tiedä mille käyttöjärjestelmille edellämainitut softat on saatavilla. Useimmille on varmasti. Nero ainakin toimii vielä useimmissa mutta se maksaa, ilmaisista en tiedä missä toimivat mutta otin nyt ne kaksi parasta jotka itse olen todennut hyviksi ja luotettaviksi.

Specifistisempiä tarpeita varten kyllä sitten pitäisi ilmoittaa se käyttöjärjestelmä koska ihmisillä on vähän kaikenlaisia käytössä.

> Itse en ainakaan tiedä mille käyttöjärjestelmille edellämainitut softat on saatavilla.

Minä taas olen varma, että tiedät täsmälleen, mille systeemeille ne ovat. Motiivejasi Linux-ohjelmien tyrkyttämisessä Windows-käyttäjille en tiedä, muuta kuin brassailun.

• xdrxdrxdr kirjoitti:

> Itse en ainakaan tiedä mille käyttöjärjestelmille edellämainitut softat on saatavilla.

Minä taas olen varma, että tiedät täsmälleen, mille systeemeille ne ovat. Motiivejasi Linux-ohjelmien tyrkyttämisessä Windows-käyttäjille en tiedä, muuta kuin brassailun.

"Minä taas olen varma, että tiedät täsmälleen, mille systeemeille ne ovat."

En ole tarkistanut. K3b tuskin on koska KDE softat on lähinnä unixeille. Brasero kyllä on ihan GTK softaa ja tämä on lähes täysin alustariippumatonta koodia, että se voi olla saatavilla melkein joka paikkaan. Olen käyttänyt molempia Ubuntussa sekä openSusessa.

Millekään Windowskäyttäjälle en ole tyrkyttänyt mitään, koska kristallipallo ei kerro mitä edes käytetään ja noin joka viides kotikäyttäjä käyttää nykyään jotain muuta kuin Windowseja. Windowsejakin on käytännössä 2kpl ja niihin ei käy samat ohjelmistot.

Ensisijaisesti suosittelen aina ohjelmistoja jotka tiedän alustariippumattomiksi koska ne toimii joka paikassa (harvat poikkeukset poislukien jos alustariippumaton ratkaisu on surkea). Toissijaisesti suosittelen ohjelmistoja jotka tiedän toimivan ainakin sillä käyttöjärjestelmällä minkä kysyjä ilmoittaa. Jos en ole varma ohjelmiston alustariippumattomuudesta eikä kysyjä kerro mitään, kerron niitä luotettavaksi ja hyviksi havaittuja ohjelmistoja joita olen viimeisen parin vuoden aikana käyttänyt. Kysyjä saa sitten itse Googlata näiden sopivuuden omalle koneelle.

En siis ole ajatellut käydä nuoleskelemaan mitään MAHDOLLISIA Windowsien käyttäjiä koska tämä ei ole mikään Windows-forumi. Windowsien käyttäjät voi sitten painua omalle forumille tänne http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&subcat=1136 jos haluaa aina Windowsspecifistä tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      121
      3972
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      177
      3823
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      26
      2591
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      8
      2374
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2163
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1746
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1352
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1291
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      22
      1247
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      969
    Aihe