Hei kaikille pokerikoille. Join hetki sitten suuren määrän viinaa ja nyt sain idean ruveta pelaamaan pokeria. Ongelmani on, että missä kaltaiseni henkilö voisi tuon harrastuksen aloittaa? Henkisistä ominaisuuksistani hallitsevin on kärsimättömyys ja tästä syystä turhaudun nopeasti. Taipumus ilmenee varsinkin silloin kun joudun odottamaan haluamaani, jolloin tapaan tyytyä paljon vähempäänkin. Juon usein viinaa ja kun juon, niin en tyydy ihan pieneen määrään. Humalassa myös koen, että mahdottomalta tuntuvat asiat onnistuvat takuulla.
Todisteena vahvasta humalatilastani kirjoitan seuraavaksi rivin humalaista sepustusta:
"mittään mä senne ottaakaaa33m mun hiki haissee§"#2 pahamieli aAAAAAAAAAA"(authenticy approved)
Mielenkiintoisena yksityiskohtana mainittakoon, että pystyn humalassa muistamaan pankkitilini ja luottokorttini tunnukset virheettömästi ja olen erittäin kokenut siirtämään rahaa erilaisiin palveluihin. Ja huomion arvoista lienee myös se, että rahaa minulla piisaa ihan liiankin kanssa, joten se ei tule olemaan ongelma.
Etukäteen kiittäen.
paisti tarjolla
mureutettu
1
266
Vastaukset
- seppo_76
onlinebet247.com siellä fiksuimmat pelimestat fisuille, paisteille ja pelaajille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295871
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333623Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533552Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263417Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243026Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322727- 452465
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint222419Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1212392MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215