Hei kaikille pokerikoille. Join hetki sitten suuren määrän viinaa ja nyt sain idean ruveta pelaamaan pokeria. Ongelmani on, että missä kaltaiseni henkilö voisi tuon harrastuksen aloittaa? Henkisistä ominaisuuksistani hallitsevin on kärsimättömyys ja tästä syystä turhaudun nopeasti. Taipumus ilmenee varsinkin silloin kun joudun odottamaan haluamaani, jolloin tapaan tyytyä paljon vähempäänkin. Juon usein viinaa ja kun juon, niin en tyydy ihan pieneen määrään. Humalassa myös koen, että mahdottomalta tuntuvat asiat onnistuvat takuulla.
Todisteena vahvasta humalatilastani kirjoitan seuraavaksi rivin humalaista sepustusta:
"mittään mä senne ottaakaaa33m mun hiki haissee§"#2 pahamieli aAAAAAAAAAA"(authenticy approved)
Mielenkiintoisena yksityiskohtana mainittakoon, että pystyn humalassa muistamaan pankkitilini ja luottokorttini tunnukset virheettömästi ja olen erittäin kokenut siirtämään rahaa erilaisiin palveluihin. Ja huomion arvoista lienee myös se, että rahaa minulla piisaa ihan liiankin kanssa, joten se ei tule olemaan ongelma.
Etukäteen kiittäen.
paisti tarjolla
mureutettu
1
258
Vastaukset
- seppo_76
onlinebet247.com siellä fiksuimmat pelimestat fisuille, paisteille ja pelaajille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353575Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312465Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v311970Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101559Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761556Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561346- 671230
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen671180Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e581174- 661117