IT-yritys Webcore, joka on kehittänyt Findit.fi osto- ja myyntipalvelun, on tuonut markkinoille uuden version lähialueen hallitsevasta nettikauppapaikasta Findit.fi. Ilmoittamalla Findit.fi:lle oman kotiosoitteesi, saat näkyviin kaikki ne tavarat joita lähialueellasi on myynnissä. Karttakuva jossa näkyy erkinnät kaikista niistä paikoista joissa Findit.fi:ssä on tavaraa tarjolla lähialueellasi.
Kirppis muuttaa verkkoon.
Uuden hakupalvelun avulla Findit.fi:stä tulee perinteisen kirpputorin kilpailija. Etsimäsi löydät, kun ilmoitat ensin osoitteen, missä asut - joko vain paikkakunnan nimen tai katuosoitteen ja paikkakunnan. Hakutuloksena saat listan niistä ilmoituksista, jotka löytyvät 5, 10, 20, 50, 100 tai 200 kilometrin säteellä kotipakastasi. Ilmoitukset näkyvät virtuaalisina nuppineuloina kartalla, jonka ansiosta näet suoraan, missä ilmoituksen jättäjä asuu.
Sen sijaan, että ajaisit autolla kymmeniä kilometrejä, voit käydä katsomassa tavarat kävellen tai polkupyörällä. Säästät ympäristöä, aikaa ja rahaa ostamalla käytettyä tavaraa lähialueeltasi. Se on ekoteko.
Findit.fi sijaitsee Vaasan alueella ja sillä on 45 000 kävijää viikossa. Tervetuloa Findit.fi:n käyttäjiksi kaikki kirpputorimyyjät ja autotallikauppiaat ympäri Suomen! Findit.fi tarjoaa ensimmäisenä Suomessa tämän ainutlaatuisen palvelun käyttöönne.
Myy tavarat, joita et enää käytä tai löydä ostaja itse valmistamillesi tavaroille ilmoittelemalla Findit.fi:ssä. "Voit ilmoittaa ilmaiseksi".
Katso http://www.findit.fi!
Findit.fi löytää käytettyjä tavaroita lähellä sinua
Jocke123
0
3012
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740