Millaisia sivuvaikutuksia rotavirusrokotteesta teidän pikkuisille on tullut?
Meillä ensimmäisenä iltana rokotteen jälkeen neiti oksenteli muutaman kerran ja seuraavana päivänä oli paljon ilmavaivoja. Sitten oli jo normaali olotila. Nyt on kuudes päivä rokotteesta ja taas on vatsaväänteitä... runsaampia pulautteluja ja ilmavaivoja. Onko teillä muilla vauvat oireilleet kuinka kauan? Tietäisi etsiikö syytä omasta ruokavaliosta vai pistääkö rokotteen piikkiin?
rotavirus-rokote
7
946
Vastaukset
- jonkin aikaa
rokotteen jälkeen. ja taisi olla muistaaksen hieman kiukkuinenkin...
- Äippä -72
Meidän neidille ei tullu mitään oireita rotarokotteesta eikä myöskään siitä ekasta (3kk) varsinaisesta rokotusohjelman rokotteesta.
- rokotteen jälkeen
Meillä oli ekasta annoksesta vatsavaivoja ja lisääntynyttä pulauttelua n. viiden päivän ajan. Oireet tulivat parin päivän viiveellä rokotteen antamisesta. Toisesta annoksesta samoin, mutta huomasti lievempänä.
- tuli kamalat oireet
siitä rokotteesta. Oksenteli kaarella,ripuloi,käytettiin päivystyksessäkin sen takia. Nyt poika on 3kk ja ei ole tervettä päivää nähnyt sen jälkeen. Sillä on kamalat vatsanväänteet,oksentelee ei tosin joka pvä mutta melkein ja kakka on ruskeata limavettä. Lääkäreillä rampattu,maitoallergiaksi epäiltiin. Oon ollut nyt 3vkoa maidottomalla dieetillä kun imetän. Pojalla saattaa olla päivä tai pari viikossa hyviä päiviä ettei mahaa väännä eikä okseta,niimpä aluksi luulin että se johtuu dieetistä. Mutta nyt olen varma että se johtuu rokotteesta. Onko kellään kokemusta suolentuppeumasta? Luin kauhuissani että sellainen voi siitä tulla,mutta siitä ei varoitettu neuvolassa! Olen lääkäreillä sanonut että tämä kaikki tuli rokotteen jälkeen mutta ne vain vakuuttelee ettei rokote enää vaikuta! Mutta netistä luin ihan eri tietoa...
- sieltä löytyy paljon
tuli kamalat oireet kirjoitti:
siitä rokotteesta. Oksenteli kaarella,ripuloi,käytettiin päivystyksessäkin sen takia. Nyt poika on 3kk ja ei ole tervettä päivää nähnyt sen jälkeen. Sillä on kamalat vatsanväänteet,oksentelee ei tosin joka pvä mutta melkein ja kakka on ruskeata limavettä. Lääkäreillä rampattu,maitoallergiaksi epäiltiin. Oon ollut nyt 3vkoa maidottomalla dieetillä kun imetän. Pojalla saattaa olla päivä tai pari viikossa hyviä päiviä ettei mahaa väännä eikä okseta,niimpä aluksi luulin että se johtuu dieetistä. Mutta nyt olen varma että se johtuu rokotteesta. Onko kellään kokemusta suolentuppeumasta? Luin kauhuissani että sellainen voi siitä tulla,mutta siitä ei varoitettu neuvolassa! Olen lääkäreillä sanonut että tämä kaikki tuli rokotteen jälkeen mutta ne vain vakuuttelee ettei rokote enää vaikuta! Mutta netistä luin ihan eri tietoa...
tietoa.Se on yleinen käytäntö että terveydenhoitohenkilökunta KIISTÄÄ syy-yhteyden rokotteeseen,koska silloin rokotuksia ei myytäisi niin paljon.Pelkää bisnestä LASTEN TERVEYDEN KUSTANNUKSELLA!Kannattaa jättää muut rokotteet ottamatta,muuten teidän lapsen terveys vain huononee!
- ei mitään
oireita
- jeputs
Rotarokote on elävää tapettua taudinaiheuttajaa sisältävä rokote, sen takia se voi aiheuttaa kyseisen taudin lievänä. Sen takia niitä oireita tulee. Meilläkin tuli useita viikkoja kestänyt ripuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822