Onko teitä 40-50 vuotiaita naisia vapaana ?
Viitasaaren vapaat naiset
10
1192
Vastaukset
- tullaan
lystinpitoon.
Otetaan naiset veneen kyytiin ja viedään ne saunaan saareen.- VARMAT KAA?
ET NE ANTAA???
- niin viehättäviä
VARMAT KAA? kirjoitti:
ET NE ANTAA???
Ensin antaa ymmärtää ja sitten ymmärtää antaa...
- Vanhanaikaiset taas??
niin viehättäviä kirjoitti:
Ensin antaa ymmärtää ja sitten ymmärtää antaa...
Että saa 2 krt. pyytää ja olla ilman? ei se järvi soutamalla kulu.perkules kyll joulumuori tietää.
- teitille
Muutama rouvas henkilö.ku noi ukot on viikot matkatöissä.vois jotain pikkutuhmaa kehitellä.
- Casanoooova
Kyllä kelpaa erittäin hyvin. Missä tavataan ?
Aika ja paikka ? Sähköposti ja puh.num. ? - Anonyymi
Annatko sinä vähä rakkautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko sinä vähä rakkautta?
Jos mennään mehtään uimaan
- Anonyymi
Onko Viitasaarella lihavaa vapaata naista, noin 80kg painavaa, ison takapuolen omistavaa naista, joka käyttää sukkahousuja jatkuvasti, saa olla silmälasit ja noin 165cm pitkä..
- Anonyymi
Soita minulle niin sovitaan yhdestä , eroan hänestä jos lupaat elättää ja ylläpitää hänet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt454906Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622767Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391084Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271016
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2141012Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137885
- 49884