Pokerihuoneen ohivedot

3 yhteen sessioon italiaanolta

Oon pelaillu Pokerihuoneella jonkun aikaa pieniä Texas NL pelejä ja oon kyllä jonkun aikaa jo ihmetelly kuinka siellä jaot menee. Sit kun aloin kattella tätä palstaa, niin jostain syystä täälllä on monia muitakin jotka ihmettelee pokerihuoneen menoa. Jostain syystä taas sitten muilla pokeriaiheisilla keskustelupalstoilla ei ole Pokerihuoneesta mitään. Mistäköhän tää muuten johtuu?

Nyt tuli kaksi niin uskomatonta ohivetoa omalle kohdalle samassa sessiossa vieläpä samalta italiaanolta, että ei saatana. Kaikenlisäksi se veti yhden kerran siistin ohivedon eräältä toiseltakin suomalaiselta.

Omalle kohdalle sattui ensin niin, että mulle tuli flopilla korkein pari hyvällä kikkerillä, panostin vähän yli puolipottia, kaveri tulee mukaan. Turn on ihan OK mulle, mulla on edelleen korkein pari mutta pöydässä on nyt 2 korttia samaa maata. Betsaan edelleen. Vihu maksaa. Riverillä tulee nyt sitten mahd. väri vihulle. Betsaan silti, koska ei ois luullu kaverin maksavan kahden kortin värin vedolla flopissa mitään ja paremmilla kun mun kortit se olis varmaan jo korottanu. No kaveri maksaa ja näyttää värin, käsikortit on 4 ja 5 samaa maata, eikä sillä ollu edes paria ennen riveriä!

Hetken päästä mulle tulee KK, oon buttonilla ja korotan pre-flop 4xBB. Tää sama makarooni tulee mukaan, flop on 7 2 T eri maata. Mahtavaa mulle, kaveri checkkaa mä betsaan potin verran, se maksaa. Turn on edelleen mulle hyvä J, ei värin vetoa. Taas sama kuvio, se checkkaa, mä betsaan potin verran. Kaveri maksaa. River on 9. Nyt mä ajattelen, että jos vihulla on kädessä jotain QK eli suora, niin se varmaan betsaa rajusti ja mä ehkä oisin kipannu. No, se checkkaa ja mä laitan All-in ja se maksaa. Makarooni näyttää käsikortit Q8 eli suora! Fucking impossible!! Kuka maksaa tommosilla korteilla tommosia korotuksia ja saa sit sen suoran!

Kolmas ohiveto ei käyny mulle, mutta näin samassa pöydässä kun suomalainen laittoi All-in, italiaano maksoi, suomalaisella AK samaa maata ja makaroonilla 44. Kuka hullu menee all-in 44:lla, mietin itsekseni. Flopilla tulee K eli suomalainen on johdossa. Oikein italiaanolle, ajattelin. Sitten riverillä kuinkas ollakaan, 4.

Aloinkin kokeilla jo vähän aikaa sitten Betssonia ja siellä peli on vastaavalla tasolla paljon tiukempaa, eikä oo kyllä mielettömiä ohivetojakaan näkyny. Ei taida Betssonilla ja Pokerihuoneella olla ihan samanlaiset randomlukugeneraattorit jakoja tekemässä. En enää pelaa rahapelejä Pokerihuoneella.

28

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fishyfishy

"Oon pelaillu Pokerihuoneella jonkun aikaa pieniä Texas NL pelejä ja oon kyllä jonkun aikaa jo ihmetelly kuinka siellä jaot menee. Sit kun aloin kattella tätä palstaa, niin jostain syystä täälllä on monia muitakin jotka ihmettelee pokerihuoneen menoa. Jostain syystä taas sitten muilla pokeriaiheisilla keskustelupalstoilla ei ole Pokerihuoneesta mitään. Mistäköhän tää muuten johtuu? "

Johtuu siitä, että tämän palstan käyttäjät ovat suurimmaksi osaksi todella huonoja pelaajia, eivätkä he tajua myöntää sitä, vaan syyttävät siitä pokerihuonetta.

"Omalle kohdalle sattui ensin niin, että mulle tuli flopilla korkein pari hyvällä kikkerillä, panostin vähän yli puolipottia, kaveri tulee mukaan. Turn on ihan OK mulle, mulla on edelleen korkein pari mutta pöydässä on nyt 2 korttia samaa maata. Betsaan edelleen. Vihu maksaa. Riverillä tulee nyt sitten mahd. väri vihulle. Betsaan silti, koska ei ois luullu kaverin maksavan kahden kortin värin vedolla flopissa mitään ja paremmilla kun mun kortit se olis varmaan jo korottanu. No kaveri maksaa ja näyttää värin, käsikortit on 4 ja 5 samaa maata, eikä sillä ollu edes paria ennen riveriä! "

Et kerro tässä positioita, stäkkejä, etkä koko actioneja, joten paha sanoa pelasitko huonosti vai hyvin. Vihu kuitenkin vaikuttaa maksuautomaatilta, jolle tällä kertaa osui. Ei mitään reload vaan ja uutta matoa koukkuun.

"Hetken päästä mulle tulee KK, oon buttonilla ja korotan pre-flop 4xBB. Tää sama makarooni tulee mukaan, flop on 7 2 T eri maata. Mahtavaa mulle, kaveri checkkaa mä betsaan potin verran, se maksaa. Turn on edelleen mulle hyvä J, ei värin vetoa. Taas sama kuvio, se checkkaa, mä betsaan potin verran. Kaveri maksaa. River on 9. Nyt mä ajattelen, että jos vihulla on kädessä jotain QK eli suora, niin se varmaan betsaa rajusti ja mä ehkä oisin kipannu. No, se checkkaa ja mä laitan All-in ja se maksaa. Makarooni näyttää käsikortit Q8 eli suora! Fucking impossible!! Kuka maksaa tommosilla korteilla tommosia korotuksia ja saa sit sen suoran! !"

Sama kuin edellä.

"Kolmas ohiveto ei käyny mulle, mutta näin samassa pöydässä kun suomalainen laittoi All-in, italiaano maksoi, suomalaisella AK samaa maata ja makaroonilla 44. Kuka hullu menee all-in 44:lla, mietin itsekseni. Flopilla tulee K eli suomalainen on johdossa. Oikein italiaanolle, ajattelin. Sitten riverillä kuinkas ollakaan, 4."

Ööö. Ohiveto? Kolikonheittohan tuo on. Itseasissa 44 taitaa johtaa prosenteissa hitusen. Eri asia on, oliko maksu 44:lla kovin hyvä. :)

"Aloinkin kokeilla jo vähän aikaa sitten Betssonia ja siellä peli on vastaavalla tasolla paljon tiukempaa, eikä oo kyllä mielettömiä ohivetojakaan näkyny. Ei taida Betssonilla ja Pokerihuoneella olla ihan samanlaiset randomlukugeneraattorit jakoja tekemässä. En enää pelaa rahapelejä Pokerihuoneella. "

No sittenhän kannattaa varmaan jatkaa Entractionilla. kyllä minä ainakin pelaan mielummin löysiä paisteja vastaan, kuin tiukkoja kiviä.

• aloittaja

Ensinnäkin nää oli 6 pelaajan pöydässä.

Ekan käden tietoja sen verran, että ite olin SB ja se keskipositiossa. Stäkkien koossa ei isoa eroa, sillä vähän enemmän. Kukaan ei korottanu pre-flop, joten lähdin A8:lla mukaan tietty, mutta en viitsinyt korottaakaan. Flopissa tuli AJT, eli ei ihan hirveen hyvä mulle mutta ei pahakaan, se mun kikkeri ei loppujen lopuksi ollu paras mahdollinen. Siksi betsasin vain puolipottia. Jatkossa betsasin alle puolipottia mutta kuitenki melkein, koska turn oli K ja river oli Q. Eli siis loppujen lopuksi pöydässähän oli suora ja luulin että potti menee jakoon, mutta se ei ollut alkup. postauksen kannalta oleellista. Mutta kun pyysit detaljeja, niin tässäpä näitä.

Siinä KK kädessä mä olin siis buttonilla, makarooni keskipositio. Sen stäkki oli n. 2x mun stäkki. Muuten kaiketi kerroin mitä tästä kädestä on kerrottavaa.

Kyllä mä sen tiedän että pari vastaan kaks korkeempaa korttia on n. 50/50 pre-flop. Mutta sinänsä se oli ohiveto että flopilla tuli toiselle se korkeempi pari ja vasta riverillä ohi siitä. Mutta se että 44:lla all-in pre-flop...tässäkin tapauksessa niillä oli melkein samat stäkit, se suomalainen joka hävis sille jäi suunnilleen 3xBB stäkki.

Ainoo joka pelasi huonosti tässä pöydässä oli se italiaano joka veti kolme kertaa lyhyen ajan sisällä potin kotin pelaamalla todella väärin. No, sitä kai sattuu ja se satuttaa, mutta oon nähny näitä huonojen käsien ohivetoja pokerihuoneella enemmänkin, jotenkin tuntuu että suhteellisesti usammin kuin mitä todennäköisyyden mukaan pitäis tapahtua. Siksi koitan pelata tästä lähtien muissa pokeriverkoissa.

• en ole
        aloittaja kirjoitti:

Ekan käden tietoja sen verran, että ite olin SB ja se keskipositiossa. Stäkkien koossa ei isoa eroa, sillä vähän enemmän. Kukaan ei korottanu pre-flop, joten lähdin A8:lla mukaan tietty, mutta en viitsinyt korottaakaan. Flopissa tuli AJT, eli ei ihan hirveen hyvä mulle mutta ei pahakaan, se mun kikkeri ei loppujen lopuksi ollu paras mahdollinen. Siksi betsasin vain puolipottia. Jatkossa betsasin alle puolipottia mutta kuitenki melkein, koska turn oli K ja river oli Q. Eli siis loppujen lopuksi pöydässähän oli suora ja luulin että potti menee jakoon, mutta se ei ollut alkup. postauksen kannalta oleellista. Mutta kun pyysit detaljeja, niin tässäpä näitä.

Siinä KK kädessä mä olin siis buttonilla, makarooni keskipositio. Sen stäkki oli n. 2x mun stäkki. Muuten kaiketi kerroin mitä tästä kädestä on kerrottavaa.

Kyllä mä sen tiedän että pari vastaan kaks korkeempaa korttia on n. 50/50 pre-flop. Mutta sinänsä se oli ohiveto että flopilla tuli toiselle se korkeempi pari ja vasta riverillä ohi siitä. Mutta se että 44:lla all-in pre-flop...tässäkin tapauksessa niillä oli melkein samat stäkit, se suomalainen joka hävis sille jäi suunnilleen 3xBB stäkki.

Ainoo joka pelasi huonosti tässä pöydässä oli se italiaano joka veti kolme kertaa lyhyen ajan sisällä potin kotin pelaamalla todella väärin. No, sitä kai sattuu ja se satuttaa, mutta oon nähny näitä huonojen käsien ohivetoja pokerihuoneella enemmänkin, jotenkin tuntuu että suhteellisesti usammin kuin mitä todennäköisyyden mukaan pitäis tapahtua. Siksi koitan pelata tästä lähtien muissa pokeriverkoissa.

nähnyt pokerihuoneella sen enempää ohivetoja kuin pokerstarsilla. ja pelaan kummassakin yhtä paljon. se on vaan siitä kiinni kuka näkee ja mitä näkee. sattuman kauppaa. toiset näkee paljon ohivetoja jossain ja toiset jossain muualla. vittuuks sitä tänne sporaamaa..

• Fishyfishy
        aloittaja kirjoitti:

Eipä noissa käsissä mitään ihmeellistä. Vihu on löysä passiivinen paisti. Ja koska hän maksaa kaikella paskalla, osuu hän pakostakin välillä ja ohivetoja siis sattuu. Näitä pelureita vastaan on kuitenkin pitemmän päälle kannattava pelata.

• täysin totta.
        Fishyfishy kirjoitti:

Eipä noissa käsissä mitään ihmeellistä. Vihu on löysä passiivinen paisti. Ja koska hän maksaa kaikella paskalla, osuu hän pakostakin välillä ja ohivetoja siis sattuu. Näitä pelureita vastaan on kuitenkin pitemmän päälle kannattava pelata.

löysät fisut antavat rahansa pois ennemmin tai myöhemmin. eli älkää turhaan kirotko kun sellainen vastaan tulee.

• kun teidän

mielestä aina tai ainakin melkein aina huonoin käsi voittaa niin ruvetkaa sitten pelaamaan pelkällä roskalla ja kipatkaa ne KK:t ja naulat sun muut slikit. näin teistä ei sitten vedetä enää ohi vaan te voitte itse jopa joskus vetää ohi jostain paremmasta kädestä!

niin, eikä teidän tarvi enää itkeä täällä suomi24 palstoilla!!

testatkaa ihmeessä!

• big-slick ain't a thing
        kun teidän kirjoitti:

mielestä aina tai ainakin melkein aina huonoin käsi voittaa niin ruvetkaa sitten pelaamaan pelkällä roskalla ja kipatkaa ne KK:t ja naulat sun muut slikit. näin teistä ei sitten vedetä enää ohi vaan te voitte itse jopa joskus vetää ohi jostain paremmasta kädestä!

niin, eikä teidän tarvi enää itkeä täällä suomi24 palstoilla!!

testatkaa ihmeessä!

Testattu on. Pokeripalvelua nimeämättä pelasin noin 10 taalaa(salaan tällä myös buy-in rakenteen) maksaneen turnauksen sellaisella asenteella, että lähdin paskoilla mahdollisimman moneen peliin mukaan. Siis aina silloin kun se ei ylittänyt tiettyä panosrajaa, jota taas muutin aina pelin edetessä. Yli 1500 pelaajan turnauksessa sijoituin kolmanneksi. Finaalipöydässä menttaliteetti oli kaikkien kohdalla kaikki tai ei mitään, joten siellä lähdin sillä, mitä käteen tuli. Lopullinen putoaminen tuli QQ:lla. Mainittakoon vielä, jotta turnauksen keskivaiheilla johdin sitä kirkkaasti yli kolminkertaisella stäkillä seuraavaan.

• gaadaa
        big-slick ain't a thing kirjoitti:

Testattu on. Pokeripalvelua nimeämättä pelasin noin 10 taalaa(salaan tällä myös buy-in rakenteen) maksaneen turnauksen sellaisella asenteella, että lähdin paskoilla mahdollisimman moneen peliin mukaan. Siis aina silloin kun se ei ylittänyt tiettyä panosrajaa, jota taas muutin aina pelin edetessä. Yli 1500 pelaajan turnauksessa sijoituin kolmanneksi. Finaalipöydässä menttaliteetti oli kaikkien kohdalla kaikki tai ei mitään, joten siellä lähdin sillä, mitä käteen tuli. Lopullinen putoaminen tuli QQ:lla. Mainittakoon vielä, jotta turnauksen keskivaiheilla johdin sitä kirkkaasti yli kolminkertaisella stäkillä seuraavaan.

pelasit, paitsi lopussa. Oppikirjan nimi on Miten voitat nettipokerissa, perusta nettipokeri yritys!

• reikiivai

suurin osa kirjoituksista tästä aiheesta on pelkkää paskaa, tosin tässä ketjussa oli myös tosi asiaa, mun näkemys on mitä väliä nettipokerissa on jollain prosenteilla tai AA:lla tai roskilla, pelin järjestäjä vie ja muut vikisee, eli kaikki nettipokerin pelaajat on fisuja, toinen asia on kuka luulee olevansa kuka ei. kusetus on kusetusta vaikka kuinka selittäis toisinpäin, urpoimmatkin "voittajat" herääväät kun kaikki muut on jo heränneet. Pokerihuone on nettiyrittäjistä epäluotettavin.

• hellys/vahvuus

näin toimii kunnon rahastaja-saitti, tarjoilee kaikille kaikkee juuri sopivasti, muita ymärrän vaan en suomalaisia kun pelaavat "kotimaista" sivustoa. Vai onko ilmiö sama kuin nykyisessä intissä, ei jaksa ei viitsi ei kestä ei välitä?

• The Rat

> ähdin paskoilla mahdollisimman moneen peliin mukaan.
        > Siis aina silloin kun se ei ylittänyt tiettyä panosrajaa

Ihan normaali strategia. Ei ehkä paras, mutta ihan toimiva... Riippuu tietysti paljon omasta imagosta. Ja pitäähän sitä positionkin mukaan varioida.

Mutta jos buttonilla saa 27o, edellä 6 limppaajaa, niin en näe mitään syytä olla limppaamatta itsekin sisään... jos limppuja on yksi, voisin vähän panostaakin... :)

• te ootte
        reikiivai kirjoitti:

suurin osa kirjoituksista tästä aiheesta on pelkkää paskaa, tosin tässä ketjussa oli myös tosi asiaa, mun näkemys on mitä väliä nettipokerissa on jollain prosenteilla tai AA:lla tai roskilla, pelin järjestäjä vie ja muut vikisee, eli kaikki nettipokerin pelaajat on fisuja, toinen asia on kuka luulee olevansa kuka ei. kusetus on kusetusta vaikka kuinka selittäis toisinpäin, urpoimmatkin "voittajat" herääväät kun kaikki muut on jo heränneet. Pokerihuone on nettiyrittäjistä epäluotettavin.

URPOJA! "pokerihuone kusettaa meitä" "pokerihuoneella kaikki on fisuja" "pelintarjoaja vie ja muut vikisee"

mikäs kakaralauma täällä oikein itkee päivästä toiseen?

kelatkaa jos Helppi tai Antonuis tulis aina suomi24 palstoille itkemään jokaista ohivetoa ja tappiota..

• Fishyfishy
        The Rat kirjoitti:

> ähdin paskoilla mahdollisimman moneen peliin mukaan.
        > Siis aina silloin kun se ei ylittänyt tiettyä panosrajaa

Ihan normaali strategia. Ei ehkä paras, mutta ihan toimiva... Riippuu tietysti paljon omasta imagosta. Ja pitäähän sitä positionkin mukaan varioida.

Mutta jos buttonilla saa 27o, edellä 6 limppaajaa, niin en näe mitään syytä olla limppaamatta itsekin sisään... jos limppuja on yksi, voisin vähän panostaakin... :)

"Mutta jos buttonilla saa 27o, edellä 6 limppaajaa, niin en näe mitään syytä olla limppaamatta itsekin sisään... "

Minä taas en näe mitään syytä limpata täydellä roskalla. Eri asia, jos käsi on vaikka 45s.

• The Rat
        Fishyfishy kirjoitti:

"Mutta jos buttonilla saa 27o, edellä 6 limppaajaa, niin en näe mitään syytä olla limppaamatta itsekin sisään... "

Minä taas en näe mitään syytä limpata täydellä roskalla. Eri asia, jos käsi on vaikka 45s.

Jos maksamalla 1xbb pääsee katsomaan flopin, niin melkeinpä voisi. Sitten jos natsaa edes parit, niin buttonilta on hyvä napsauttaa pieni korotus...

Riippuu niin helvetisti vain pöydästä, voiko tuota tehdä. Joskus voi, yleensä ei.

Okei, 270 on ehkä sieltä heikommasta päästä käsiä - tai siis heikoin... :)

• Fishyfishy
        The Rat kirjoitti:

Jos maksamalla 1xbb pääsee katsomaan flopin, niin melkeinpä voisi. Sitten jos natsaa edes parit, niin buttonilta on hyvä napsauttaa pieni korotus...

Riippuu niin helvetisti vain pöydästä, voiko tuota tehdä. Joskus voi, yleensä ei.

Okei, 270 on ehkä sieltä heikommasta päästä käsiä - tai siis heikoin... :)

Ymmärsin kyllä pointtisi. Esim. microtason käteispeleissä voi katsoa tosi paljon floppeja positiosta todella monenlaisilla käsillä, koska implarit ovat hyvät, kun vihut ovat niin surkeita pelaamaan postflop. Mutta 72o on vain liian surkea käsi tähän.

• niinpä..
        te ootte kirjoitti:

URPOJA! "pokerihuone kusettaa meitä" "pokerihuoneella kaikki on fisuja" "pelintarjoaja vie ja muut vikisee"

mikäs kakaralauma täällä oikein itkee päivästä toiseen?

kelatkaa jos Helppi tai Antonuis tulis aina suomi24 palstoille itkemään jokaista ohivetoa ja tappiota..

nää on näitä samoja pentuja jotka täällä on jo monta kuukautta rääkyny ku aina vedetään ohi..
        kas kun eivät sitten ole vaihtaneet pelipaikkaa johonkin "luotettavampaan" saittiin, jossa niitä ohivetoja ei ole olemassakaan..

• uskomatonta sakkia..
        niinpä.. kirjoitti:

nää on näitä samoja pentuja jotka täällä on jo monta kuukautta rääkyny ku aina vedetään ohi..
        kas kun eivät sitten ole vaihtaneet pelipaikkaa johonkin "luotettavampaan" saittiin, jossa niitä ohivetoja ei ole olemassakaan..

Kaikesta päätellen nämä ruikuttajat ja valittajat sun muut vainoharhaiset penikat yhä kaikesta huolimatta pelaavat vielä pokerihuoneella..?

Saanen siis kysyä, jos se kerran on teille niin vastenmielinen paikka pelata, miksi sitten pelaatte siellä?

ainakin tarinaa riittää siihen malliin että voi päätellä teidän siellä pelaavan..

• Fdagen
        uskomatonta sakkia.. kirjoitti:

Kaikesta päätellen nämä ruikuttajat ja valittajat sun muut vainoharhaiset penikat yhä kaikesta huolimatta pelaavat vielä pokerihuoneella..?

Saanen siis kysyä, jos se kerran on teille niin vastenmielinen paikka pelata, miksi sitten pelaatte siellä?

ainakin tarinaa riittää siihen malliin että voi päätellä teidän siellä pelaavan..

olet täällä ihan yksin puolustelmassa, miks? töissä pokerihuoneella?

• ihme jutut..
        Fdagen kirjoitti:

olet täällä ihan yksin puolustelmassa, miks? töissä pokerihuoneella?

yksin puolustelemassa.. ei saatana.. pokerihuoneella töissä? voi teitä raukkoja luusereita. opetelkaa pelaa.

• toisaalta..
        ihme jutut.. kirjoitti:

yksin puolustelemassa.. ei saatana.. pokerihuoneella töissä? voi teitä raukkoja luusereita. opetelkaa pelaa.

kai sitä voi sanoa että olen pokerihuoneella töissä. kyllähän siitä rahaa saa kun siellä nylkee sun kaltaisia fisuja päivät pitkät..
        kyllä siis olen töissä pokerihuoneella. näinhän se on!

• heh heh
        toisaalta.. kirjoitti:

kai sitä voi sanoa että olen pokerihuoneella töissä. kyllähän siitä rahaa saa kun siellä nylkee sun kaltaisia fisuja päivät pitkät..

mitä paskapuhetta, pokerihuoneella nylkee vain yksi ja se on pokerihuone, kaikki muu on unelmaa johon teidät vähä-älyiset on uskoteltu. Sitä paitsi pokerihuone on alan suurin huijari, että se siitä kalat ja kaikki muutkin muka rahastajat, ette usko edes itse noihin juttuihinne, joten pitäkää omana tietonanne, älkää vaivautuko tänne selostamaan typeriä juttujanne.

• Manson100
        toisaalta.. kirjoitti:

Moro fisut. Tuli vain tällänen mieleen, että pokerihuone on osa b2b-verkkoa johon kuuluu useita kymmeniä pelisivuja. Eli kyseessä on iso kansainvälinen nettipokeri verkko jonka softaa pokerihuone vain käyttää.
        Toiseksi: vastaus tähän "Miten se pystyi maksamaan tuollaisella roskalla"
        Jos tietää, että Kala ei pysty päästämään irti kärjestään voidaan maksulle/korotukselle laskea lisä oddsit (implarit). Itse joissain tapauksissa maksan mielelläni gutarilla (välin suoran vedolla) ja osuttua kerään fisun koko pinon ja kuuntelen narinat chatissa.
        Toinen tapaus: Jos tietää, että kala on epävarma kädestään Floattaaminen (maksu ilman sen hetkisiä vetoja) ei ole myöskään hullumpi asia. Näin voi riverillä saada lisää oddseja tai puskea teidät kalat pois potista.
        ....Kannattaa opetella ennen narinoita ymmärtämään, että pokeri on paljon muutakin kuin teidän kädessä olevat kortit ja pre flop panostus!

FISH FISH

• ...
        Manson100 kirjoitti:

Moro fisut. Tuli vain tällänen mieleen, että pokerihuone on osa b2b-verkkoa johon kuuluu useita kymmeniä pelisivuja. Eli kyseessä on iso kansainvälinen nettipokeri verkko jonka softaa pokerihuone vain käyttää.
        Jos tietää, että Kala ei pysty päästämään irti kärjestään voidaan maksulle/korotukselle laskea lisä oddsit (implarit). Itse joissain tapauksissa maksan mielelläni gutarilla (välin suoran vedolla) ja osuttua kerään fisun koko pinon ja kuuntelen narinat chatissa.
        Toinen tapaus: Jos tietää, että kala on epävarma kädestään Floattaaminen (maksu ilman sen hetkisiä vetoja) ei ole myöskään hullumpi asia. Näin voi riverillä saada lisää oddseja tai puskea teidät kalat pois potista.
        ....Kannattaa opetella ennen narinoita ymmärtämään, että pokeri on paljon muutakin kuin teidän kädessä olevat kortit ja pre flop panostus!

FISH FISH

...siis lisä oddseja turnilla (ei riverillä).
        rupee itekki olee näitte bishejen jälkee fisu :D:D

• tubbbe
        aloittaja kirjoitti:

En nyt tiedä onko sekään kovin hyvin pelattu jos survoo saman tien AK:lla PF hilut keskelle. Jos tykkää gämblää ni ruletin 48% mustalle/punasellekkin o tuottosampi ku lähtee flippaa AK vs pari (45%)

• sinä siis
        heh heh kirjoitti:

mitä paskapuhetta, pokerihuoneella nylkee vain yksi ja se on pokerihuone, kaikki muu on unelmaa johon teidät vähä-älyiset on uskoteltu. Sitä paitsi pokerihuone on alan suurin huijari, että se siitä kalat ja kaikki muutkin muka rahastajat, ette usko edes itse noihin juttuihinne, joten pitäkää omana tietonanne, älkää vaivautuko tänne selostamaan typeriä juttujanne.

pidät itseäsi vähä-älyisenä kun pelaat pokerihuoneella. minä taas tiedän että siellä pelaa paljon vähä-älyisiä. juuri siksi se on minulle oiva paikka pelata.

• nääsnääs
        Manson100 kirjoitti:

FISH FISH

kun olet hidas oppimaan, tampereenpoika nääs syö mustaa makkaraa ja luulee olevansa rahastaja vaikka onkin maksaja, no kyllä tamperelainekin oppii mutta hitaasti, että ei ole enää rahastajia edes bussissa

• puhua . . .
        nääsnääs kirjoitti:

kun olet hidas oppimaan, tampereenpoika nääs syö mustaa makkaraa ja luulee olevansa rahastaja vaikka onkin maksaja, no kyllä tamperelainekin oppii mutta hitaasti, että ei ole enää rahastajia edes bussissa

KOKEMUKSESTA! osuinko?

• AA pari

Minä ainakin olen todennut full tiltin ehdottomasti parhaaksi paikaksi.
      On suuret pöydät ja hyvät bonukset.
      Eli www.fulltilt.com

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe