Aprilia sx -50 sulake

Tietämätönnnnn

Eilen, kun ostin uuden takalipan niin kun laitoin johtoja ihan kokeilun vuoksi paikalleen kun halusin tietää, että millainen valo siinä on, niin yhtä-äkkiä kuului vaan "nabs" ja virrat hävis koko moposta.Menikö siitä sulake vai mikä ? Missä se sulake on tossa mopossa ? Niin, ja mopo on siis 08 malli jos sillä on jtn. väliä...

Kiitoa vastauksista jo etukäteen !!!

6

4212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsfdghsf

      luultavasti akun vieressä penkin alla? kato ite. laitoit ne oikosulkuun perunasormi prkl

    • JermuAprilia

      Joo eli mulle kävi IHAN samanlailla ku sulle, eli TÄNÄÄN menin kokeilee uutta takalippaa kii huviksee ja tietää mimmone valo siin on nii meni oikosulkuu NABS. Otin vanhan sulakkeen pois ja haen huomenna muutaman uuen. Seuraa akun -johtoa niin löytyyy, pikimusta rasia. Siinä on sivulla yksilukko, se pitää avata sillee vetämäl itteessä päi tai sillee ja otat vaa sulakkeen pois :D

      Ei pitäs olla mahotonta. Ehkä seuraava sulake pysyy ehjänä..

      • jurtt

        mites sais taas mopoin toimii ku sekos koko vehje samallai ku edellisis viesteis? onko siis oikkaris vai menikö sulake???:O


      • aprilia sx 2008 apua

        Moi

        Miten laitoit sen takalipan kiinni? Ja miten laitan mini vilkut kiinni? Voiko mopolla aijaa vaikka sulake meni rikki? Ja sitten vielä miten laitoit takavalon kiinni käytitkö mitään liitintä? Jos käytit niin minkälaista liitintä?


    • k*akkaa*ko*r*Tsussa

      mulla kävi samalaitti, mittari sekosi yms XD miettin missä vika, vein paikkaan josta ostin, myyjä kertoi sulakkeen menneen rikki todennäköisesti siinä kun säätelin niitä johtoja kun takalippaa vaihdoin. takuussa laitto mulle uuden sulakkeen ja toimi taas ku uus ! ite ku vaihoin vilkut ja takavalon ni käytin simmosii sokerinpaloi. ja kyllä mopolla voi ajaa aikka sulake on rikki, mittari näyttää vaan 199kmh kun mopo on paikallaan ja kaikki merkkivalot on päällä ajaessa, häirittee aika paljo, vilkutki sekoaa sillo. joo ja mulla on kans toi romu aprilia sx

    • nkoujjahsf

      mulla olis sellanen ongelma että pitäs löytää jostain se uus aprilia sx:n vakio takalippa.mistä ootte ite ostaneet sen vai oletteko tilanneet? ite olisin tilaamassa ni voisko joku kertoa mulle jonkun sivun mistä voin semmosen härpläkkeen tilata kun en ite millään satu löytää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe