Tietääkö kukaan löytyiskö mistään peliä "Pane miljoona menemään"
Pelissä oli tarkoitus tuhlata 1 miljoona erilaisissa peleissä jne. Joka ensin sai tuhlattua sen, voitti. Toisinaan kävi "epäonni" ja rahaa tulikin kuin roskaa takaisin :)
Pane miljoona menemään...
4
2881
Vastaukset
- Heheks
Meiltä löytyy hyllystä mutta ei kyllä ole kaupan :( en ole missään kaupassa nähnyt kyseistä peliä sillä pelihän on todella vanha.
- tytti_79
Näin juuri noin viikko sitten Huuto.netissä myynnissä parikin kappaletta. On muuten hauska peli!
- Ch
Sain juuri käsiini tuon Pane miljoona menemään-pelin, mutta yksi hahmo kortti puuttuu. Olisiko jollain kotona kaikki 6 hahmokorttia ja kertoisi näin ollen että mikä puuttuu ja mikä on hänen erityissääntönsä. Muistaakseni kyseessä on toinen nainen, Luxus-Lili meillä on tallella.
- pelle hermanni
Moi.Löytyy kaikki 6 hahmoa.Laita e - mail niin skannan Sinulle ne.
rune.petterson miukumauku kolumbus.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503764
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342721Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851726
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188