Olette sisarusten välisistä seurustelusta? (jos vaikka ei ole tavannut kuin aikuisena)
Mitäs mieltä
miimaanoo
4
4195
Vastaukset
- se on ihan
hyväksyttävää. Ei millään tasolla luonnotonta tai sairasta niinkuin jotkut moralistit perusteettomasti väittävät.
- oknmnuom
Ja eihän pakko ole seurustella.
Mahdollisesti lapset kärsisivät siitä.
Muut lapset tuskin antaisivat rauhaa vielä.
Ja sit siin on viel genetiikka.
Lapsien kehitysvammaisuus mahdollisuus on suurempi.- seurustelusuhteessa
aletaan heti tekemään lapsia.
Sitäpaitsi jotkut vain päättävät olla hankkimatta lapsia. Älä aliarvioi ihmisten älykkyyttä, ehkäisy on keksitty ja riskit tiedossa.
- se ole
Suomen laissa kielletty? Korjatkaa toki jos olen väärässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621