En tiedä onko tämä oikea foorumi mutta kysyn mielipiteitä, voivatko seuraavat kokemukseni olla vain sattumaa?
Joskus monta vuotta sitten ajelin yhden miehen kyydissä hänen kotiaan kohti. Autoni oli hänen kotipihassaan. Yhtäkkiä päässäni syntyi ajatus, että autoni nokkaan on törmätty. No, päästiin sitten perille niin katsoin heti autoani, ja eikös hänen vaimonsa ollut saanut mukavan kuopan aikaiseksi autonsa vetokoukulla.
Toinen juttu oli se, kun harrastettiin ihan huviksemme jotain tietokilpailua kavereiden kanssa. Kaveri luki ääneen vihjeitä yhdestä lehdestä. No sitten tuli joku kysymys, että milloin joku valtio itsenäistyi (eikä mulla ollut juuri edes hajua missä se valtio on), mutta heitin siihen vaan yhtäkkiä 1971 (tai mikä se vuosi nyt olikin) ja se oli oikein. Vähän mietin että olinko lukenut sen kysyjän ajatuksia tiedostamatta.
Kolmas oli se kun olin kaverin kanssa puhelimessa, tiesin että hän oli kaupassa, kysyin vaan että otatko maitoakin, ja yllättäen hän oli juuri sillä hetkellä ottamassa sitä.
No, kuitenkin mä luulen että en mä mikään meedio ole, ja kaipa nämä jotain sattumia olivat, vaikka toi ensimmäinen kyllä tuntuu aika ihmeelliseltä, jos oikeasti tunsin autooni törmättävän. Tästä taitaa kuitenkin vielä olla matkaa siihen, että näkisin seuraavan lauantain lottopallot.
Selvänäköä?
_timonen_
1
319
Vastaukset
- tosi harva
yksilö niitä lottopalloja selvänäkee. Taitaa luontevin selitys löytyä ihan kuivasta tilastomatematiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962