piikkirenkaat

motocross

Täällä kun näyttäs näitä motocross harrastajia löytyvän niin osaatteko kertoa mistä etelä-pohjanmaa/pohjanmaa akselilta löytyis liikkeitä jotka myy piikkirenkaita?? Ihan harrastekäyttöön tulisivat, että hintakin pitäs olla sen mukainen

5

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyrään

netinkin kautta (satapiikki oy tms) edullisemmin uusia. kandee tosin verrata nastojen määriä. herrastelijapohjallakin on hyvä pysyä jonkin verran pystyssä, niin elää pidempään.

• O.Ryan

Harrastekäyttöön, eli. Valintasi tulee oleva ns. enduronastalla oleva rengas.
      piikkirenkaita on nimittäin jäälle ja maastoon. Jääratapiikit ovat teräksisiä ja ilman kovametallipiikkiä, ja lisäksi erittäin ohuita. Jäällä ne antavat muikean pidon, mutta jos kivikkoon erehdyt, tahi soratielle, niin ne katkeavat kuin lasikepit.

Enduronastat ovat kovametallipiikeillä varustettuja teräsnastoja, ja pari milliä paksumpia, jolloin ne sietävät kivikkoa, ja sorapohjaa aika hyvin. Jäällä ajaessä harrastusmielessä saa endurorenkailla näyttävämpiä ajolinjoja, mutta kello ei siitä tykkää, ja eihän se harrastajilla olekkaan pääasia.
      Elikkä nyt enduronastarenkaan valintaan: Ajatko mökkiajelua, tahi enskaa.. Onko jarrutustyylisi enemmän etuselle painotteinen.. Hienosäätöä voi ajatella, niin ajotyylin, kun ajomaastonkin perusteilla. Panosta kuitenkin eturenkaaseen.

Sopivan jäykkä kumimateriaali yhdistettynä oikeaan nastan istutuskulmaan, ts. Pooriajossa ei ulkonevia nastoja, jotka aiheuttaa etusen poorista poispomppaamisia. ja jarrutus, jos se on etuseen painotteista on myos eturenkaan laatu erittäin tärkeä. Takarengas Sitten suhteessa siihen, miten haluaa vauhtia. Kaikilla sitä saa ihan tarpeeksi tuohon harrastuskäyttöön. Hinta ja laatu kulkee näissä jutuissa aikalailla kohdillaan.

• hakusessako

mulle tulee mieleen ainaski mc skatter yli tai alahärmässä siellä toimii nettimyynti käy vilasees josko sieltä löytys hakemasi

• kotarii111

kertokaa voiko taka piikkirenkaan kääntää toiste päin ku muutama piikki taipunu taaksepäin että lähteekö piikit irti vai pysyykö renkaassa?

• husqvarna wr 250

En menisi kyllä kääntään toisinpäin. Melko varmasti katkeavat tai irtoavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe