Täällä kun näyttäs näitä motocross harrastajia löytyvän niin osaatteko kertoa mistä etelä-pohjanmaa/pohjanmaa akselilta löytyis liikkeitä jotka myy piikkirenkaita?? Ihan harrastekäyttöön tulisivat, että hintakin pitäs olla sen mukainen
piikkirenkaat
5
1965
Vastaukset
- myyrään
netinkin kautta (satapiikki oy tms) edullisemmin uusia. kandee tosin verrata nastojen määriä. herrastelijapohjallakin on hyvä pysyä jonkin verran pystyssä, niin elää pidempään.
- O.Ryan
Harrastekäyttöön, eli. Valintasi tulee oleva ns. enduronastalla oleva rengas.
piikkirenkaita on nimittäin jäälle ja maastoon. Jääratapiikit ovat teräksisiä ja ilman kovametallipiikkiä, ja lisäksi erittäin ohuita. Jäällä ne antavat muikean pidon, mutta jos kivikkoon erehdyt, tahi soratielle, niin ne katkeavat kuin lasikepit.
Enduronastat ovat kovametallipiikeillä varustettuja teräsnastoja, ja pari milliä paksumpia, jolloin ne sietävät kivikkoa, ja sorapohjaa aika hyvin. Jäällä ajaessä harrastusmielessä saa endurorenkailla näyttävämpiä ajolinjoja, mutta kello ei siitä tykkää, ja eihän se harrastajilla olekkaan pääasia.
Elikkä nyt enduronastarenkaan valintaan: Ajatko mökkiajelua, tahi enskaa.. Onko jarrutustyylisi enemmän etuselle painotteinen.. Hienosäätöä voi ajatella, niin ajotyylin, kun ajomaastonkin perusteilla. Panosta kuitenkin eturenkaaseen.
Sopivan jäykkä kumimateriaali yhdistettynä oikeaan nastan istutuskulmaan, ts. Pooriajossa ei ulkonevia nastoja, jotka aiheuttaa etusen poorista poispomppaamisia. ja jarrutus, jos se on etuseen painotteista on myos eturenkaan laatu erittäin tärkeä. Takarengas Sitten suhteessa siihen, miten haluaa vauhtia. Kaikilla sitä saa ihan tarpeeksi tuohon harrastuskäyttöön. Hinta ja laatu kulkee näissä jutuissa aikalailla kohdillaan. - hakusessako
mulle tulee mieleen ainaski mc skatter yli tai alahärmässä siellä toimii nettimyynti käy vilasees josko sieltä löytys hakemasi
- kotarii111
kertokaa voiko taka piikkirenkaan kääntää toiste päin ku muutama piikki taipunu taaksepäin että lähteekö piikit irti vai pysyykö renkaassa?
- husqvarna wr 250
En menisi kyllä kääntään toisinpäin. Melko varmasti katkeavat tai irtoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559