Lahjaksi uniikki piirrostyö!

pineapple

Törmäsin tuossa tutun kautta hienoon piirrostyöhön, jonka kyseinen henkilö oli viime kesänä saanut häälahjaksi, ja ihastuin heti. Työ oli piirretty sukupuu, jossa oli hääparista heidän nimensä piirrettynä puunrunkoon ja oksina heidän lapsensa ja juurista lähti sitten vanhemmat ja isovanhemmat jne. Kaikista oli lisäksi mukana syntymäajat ym. pientä tietoa, ja koko komeus oli kauniisti väritetty ja kehystetty seinälle. Aivan mahtava ja persoonallinen lahja ainaisten samojen raha- ja massatuotantolahjojen sijaan!

Suosittelen kyllä hommaamaan sellaisen lahjaksi, mikäli haluaa antaa yhtään ainutlaatuisempaa ja uniikkia lahjaa. Tietenkin täytyy ottaa selville kyseisen pariskunnan suvusta selvää, mutta on se varmasti vaivan arvoista.

Tuo piirtäjä löytyy osoitteesta www.anukovalainen.com, ja tekee näköjään myös muita kuin sukupuita, mm. piirrettyjä muotokuvia. Kannattaa tsekata :-)

Tekee myös kuulemma huumoripitoisempia sukupuita, joihin voi lisätä mukaan kuvaa ja kaikkia huumorifaktoja jokaisesta suvun jäsenestä :D

2

2234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnlos

      Itse juuri sain tutultani tämän piirtäjän tekemän työn, ja hieno oli! Kyseessä oli sellainen sukupuu, missä oli minun ja puolisoni suvuista tietoja molemmilta puolilta. Todella hieno idea ja näyttävä työ, on tutut ja vieraat kotona ihastelleet :) hattua täytyy nostaa kaverillekin, joka uutterasti teki taustatyötä selvittäessään tiedot sukupuuta varten..kannattaa ehdottomasti harkita lahjaksi annettavaksi, ja ihan itsellekin muistoksi.. itse mietin tässä että tilaisinko lapsesta muotokuvan kun näkyy tuolla nettisivulla hienon näköisiä vastaavia olevan.

    • kuulostaa pahalta

      .......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe