Kaikki kokeneet matkustajat kertokaa
keltanokkamatkustajalle Haniasta ympäristöineen.
Hania
2
561
Vastaukset
- Kriti
Hania on kreetalaisittain iso kaupunki,jossa on viehättävä vanha kaupunki ja kalasatama. Ei mikään bailaajan unelma, mutta kivoja terassiravintoloita on paljon. Julkinen liikenne keskustasta mm. hotellialueille kulkee jos kulkee. Kalaravintoloita voin suositella, mutta jos vilkaiset kärpäsiä kuhisevaan lihakauppaan niin ehkä pihvi ei enää maistu...
Retkistä suosittelen Hanian ja Akrotirin niemimaan kierrosta. Ensikertalaiselle kiva retki!!Jos pidät rantaelämästä, valitse hotellisi keskustan ulkopuolelta - pieni perhehotelli on kodikkain vaihtoehto!- Lotta
Suuri kiitos kaikille jotka olette "evästäneet" minua Hanian matkaani! Toivottavasti saatan joskus tehdä vastapalveluksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899