Mitäs tykkäätte tällaisesta vähän erikoisemmasta luontoaiheisesta nimestä?
Tytön sisko on Kaisla Kirsikka (synt.99.).
Mitä mieltä Kaislan nimestä? Sopisko siskolle Viia Vadelma?
Viia Vadelma
11
661
Vastaukset
- Mielipide
Kerrassaan mahdoton nimi.
- Maisa
Viia Vadelma on liian paljon erikoisuuden tavoittelua... vähän luonnottoman kuuloinen, lapsellinen nimi. Pientä naiiviuttakin nimestä piilee. Joten ei Vadelmaa... naiiveja nimiä ovat myös Aurinko, sade ja säde. Viia on kuitenkin ihan ok.
- mie vaan
Olen taas eri linjoilla Maisan kanssa.. mielestäni Vadelma on hauska toinen nimi. Sen sijaan Viia ei ole niin hyvä. Ensin ajattelin sitäkin hauskaksi mutta sitten rupes liikaa kuulostamaan viinalta...voisko olla joku muu eka nimi?
Kaislan nimestä tykkään myös.- Hanne
Mun mielestä Viia Vadelma on hauskan kuuloinen nimi, eikä siinä ole mitään erikoisuuden tavoittelua liikaa!Hyvä nimi!!
- minäke
Viia Vadelma on turhan erikoinen, tulee mieleen
Viiala
Viilu
Viiru
Vadelma toisena nimenä on minusta suht. hauska ja raikas, muttei kannattane liittää sitä noin erikoiseen etunimeen.
Ja jos oikein ilkeästi ajattelee, niin Vadelmahan kääntyy lempinimeksi Vattu, ja tuon etunimen kanssa käännettynä.. noh, sehän on selvä, mitä siitä tulee. Ehkei hyvä.- kia
Joo, ehkäpä en ole paras neuvomaan, sillä olen vasta 16-vuotias, ja lapset odottavat jossain hamassa tulevaisuudessa.
Viia Vadelma kuulostaa oikein hyvältä nimeltä. Itse asiassa olen miettinyt tulevien lasteni nimiä ja tytölle olen tuumaillut Ava Vadelmaa.
Kaislan nimi on myös kiva. Erityisesti toisesta nimestä, Kirsikasta, pidän. Olen pähkäillyt sitä omalle tyttärellenikin (tulevalle siis) toiseksi nimeksi.
Mukavia tuollaiset luontoaiheiset nimet!
- siru
Viia Vadelma ja Kaisla Kirsikka kyllä sopivat yhteen, mutta molemmat ovat kyllä ihan hirveitä nimiä!!
Viia ei edes kuulosta nimeltä, ja kuten kaikki tietävät vadelma ja kirsikka ovat marjoja, kun taas Kaisloja löytyy jorpakosta. Ei hyvä.- etunimi
Ehdotan lapsellesi nimeä Muta. Varsinkin jos sukunimi on Järvinen.
- annakka
mitä se viia oikein tarkoittaa? kehuit nimeä luontoaiheiseksi....
kaisla kirsikka on kaikille selvä, luonnostahan nimet tulevat ja nimi on ihan hyvä.
vadelmakin menee toisena nimenä, jos et parempaa keksi, mutta etunimi kannattaa panna vaihtoon.
miten olisi esim.
pilvi vadelma
suvi vadelma
helle vadelma
tuuli vadelma
ps. älä kuitenkaan laita kolmannen tytön nimeksi mansikka tai puolukka!!!- miija
pilvi vadelma
suvi vadelma
helle vadelma
tuuli vadelma
Ovat huomattavasti parempia luontoaiheisia nimiehdotuksia.
Viia ei ole edes kaunis sointuinen, aivan mitään sanomaton, josta tulee mieleen Via Dolorosa eli Kärsimyksen tie. Huh, kohta joku ehdottaa sitä lapselleen nimeksi. Via on latinaa ja suomeksi kautta. Vastaavia nimiehdotuksia Genom tai Through.
- Anonyymi
Ihana nimi! Nimeni on itselläkin Viis joten todellakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433763- 382528
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362052- 231792
- 171709
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001632- 231598
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991476- 241457
- 221419