kihomatoin luontaistuotteitta?

5ghuhfw334

Löytyykö luontaistuotteista jotain apua näihin matoihin? Olen ottanut pyrviniä, mutta en näe vaikutusta tässä lääkkeessä.
Tehoaisiko joku luontaistuote esim. tuon pyrvinin
kanssa tehokkaammin. Sipulista ja kaalista olen jotain kuullut sekä papaijasta.

Tieto on enemmän kuin tervetullutta nyt.

7

5806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papaija...

Papaijan siemenet murskattuina tai pureskeltuina ovat hyviä loisten häätöön. Ota muutamana päivänä peräkkäin. Itse olen murskannut sauvasekoittimella n. puolen vesilasillisen kanssa ja juonut heti. Maistuu muuten aika katkeralta. Syö sitten myös koko papaija.
      Myös kurkuma, neilikka, chili, valkosipuli, piparjuuri, oreganoöljy (luontaistuotekaupasta, on voimakasta, otetaan 5-10 tippaa esim. jogurtin kanssa) ovat hyviä erilaisten loisten häätöön.

• pyrviniä vaan

Kihomato kuolee vain Pyrvinillä. Ja ohjeen mukaan niitä kuureja tarvitaan kaksi. Lisäksi vaaditaan tolkuton pyykkirumba, että munia ei jää mihinkään tai uusi tartunta tulee heti.

Jos lähipiirissä, vaikkapa lapsen steinerpäiväkodissa, on joku, joka ei hoida kihomatoja pois, niin uusi tartunta on myöskin aivan varma.

• papaija...

Pyrviniä kannattaa tietenkin ottaa kunnon annos, mieluummin yliannostus heti ja vielä parin viikon kuluttua uusinta, koska munia on vielä.
        Mutta madot saattavat tulla sille vstustuskykyisiksi, ja sen vuoksi kannattaa ottaa samanaikaisesti kaikkea mahdollista muutakin, eli mainitsemani luonataiset valmisteet tai ainakin jatain niistä yhtä aikaa käyttöön, että niistä madoista pääsee eroon. Papaijansiemenet ehkä tehokkain luontainen keino, suosittelen.

Ihmettelen, että eikö steinerpäiväkodissa hoideta kihomatoja, onko näin ?

• vai arvailua
        papaija... kirjoitti:

Pyrviniä kannattaa tietenkin ottaa kunnon annos, mieluummin yliannostus heti ja vielä parin viikon kuluttua uusinta, koska munia on vielä.
        Mutta madot saattavat tulla sille vstustuskykyisiksi, ja sen vuoksi kannattaa ottaa samanaikaisesti kaikkea mahdollista muutakin, eli mainitsemani luonataiset valmisteet tai ainakin jatain niistä yhtä aikaa käyttöön, että niistä madoista pääsee eroon. Papaijansiemenet ehkä tehokkain luontainen keino, suosittelen.

kerrotko vielä, millä tavalla paiajan siemenet ovat myrkyllisiä. Eli mihin perustuu uskosi, että ne tuhoavat matoja? Millaisia viakutuksia myrkyllä on ihmisen elimistöön

• papaija...

• Anonyymi
        papaija... kirjoitti:

mulla ei auttanut Pyrvin vaan sitten sain lääkäriltä rikkipitoista voidetta joka auttoi
        siis kihomatoihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe