kihomatoin luontaistuotteitta?

5ghuhfw334

Löytyykö luontaistuotteista jotain apua näihin matoihin? Olen ottanut pyrviniä, mutta en näe vaikutusta tässä lääkkeessä.
Tehoaisiko joku luontaistuote esim. tuon pyrvinin
kanssa tehokkaammin. Sipulista ja kaalista olen jotain kuullut sekä papaijasta.

Tieto on enemmän kuin tervetullutta nyt.

7

6050

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papaija...

Papaijan siemenet murskattuina tai pureskeltuina ovat hyviä loisten häätöön. Ota muutamana päivänä peräkkäin. Itse olen murskannut sauvasekoittimella n. puolen vesilasillisen kanssa ja juonut heti. Maistuu muuten aika katkeralta. Syö sitten myös koko papaija.
      Myös kurkuma, neilikka, chili, valkosipuli, piparjuuri, oreganoöljy (luontaistuotekaupasta, on voimakasta, otetaan 5-10 tippaa esim. jogurtin kanssa) ovat hyviä erilaisten loisten häätöön.

• pyrviniä vaan

Kihomato kuolee vain Pyrvinillä. Ja ohjeen mukaan niitä kuureja tarvitaan kaksi. Lisäksi vaaditaan tolkuton pyykkirumba, että munia ei jää mihinkään tai uusi tartunta tulee heti.

Jos lähipiirissä, vaikkapa lapsen steinerpäiväkodissa, on joku, joka ei hoida kihomatoja pois, niin uusi tartunta on myöskin aivan varma.

• papaija...

Pyrviniä kannattaa tietenkin ottaa kunnon annos, mieluummin yliannostus heti ja vielä parin viikon kuluttua uusinta, koska munia on vielä.
        Mutta madot saattavat tulla sille vstustuskykyisiksi, ja sen vuoksi kannattaa ottaa samanaikaisesti kaikkea mahdollista muutakin, eli mainitsemani luonataiset valmisteet tai ainakin jatain niistä yhtä aikaa käyttöön, että niistä madoista pääsee eroon. Papaijansiemenet ehkä tehokkain luontainen keino, suosittelen.

Ihmettelen, että eikö steinerpäiväkodissa hoideta kihomatoja, onko näin ?

• vai arvailua
        papaija... kirjoitti:

Pyrviniä kannattaa tietenkin ottaa kunnon annos, mieluummin yliannostus heti ja vielä parin viikon kuluttua uusinta, koska munia on vielä.
        Mutta madot saattavat tulla sille vstustuskykyisiksi, ja sen vuoksi kannattaa ottaa samanaikaisesti kaikkea mahdollista muutakin, eli mainitsemani luonataiset valmisteet tai ainakin jatain niistä yhtä aikaa käyttöön, että niistä madoista pääsee eroon. Papaijansiemenet ehkä tehokkain luontainen keino, suosittelen.

kerrotko vielä, millä tavalla paiajan siemenet ovat myrkyllisiä. Eli mihin perustuu uskosi, että ne tuhoavat matoja? Millaisia viakutuksia myrkyllä on ihmisen elimistöön

• papaija...

• Anonyymi
        papaija... kirjoitti:

mulla ei auttanut Pyrvin vaan sitten sain lääkäriltä rikkipitoista voidetta joka auttoi
        siis kihomatoihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe