Toinen alan ammattilainen...

Dekkari.

Oman alansa ehdoton ammattilainen,allekirjoittaneen esikuva. Tästäpä scientologit voisivat ottaa hieman mallia,kun Seaorgilta loppuu keinot.

Olkkaappa hyvät:
http://users.cwnet.com/xephyr/rich/dzone/hoozoo/shamrock.html

D:)

ps. kuuluu muuten allekirjoittaneen vakituiseen iltalukemistoon,josta ammentavat oppejaan viisaammatkin miehet,enkä nyt puhu Tikkurilan taikka Lahden scientologeista...

Vastaustanne odottaen...

7

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dekkari.

..taitaa olla niitä kuuluisia viimeisiä hengevetoja Copycatilta.....

Tästäkin huolimatta ylläpito tulee lähestymään häririköinnistäsi...

Muuten,onko kukaan koskaan tai missään epäillyt mielenterveytesi laatua ?

• Dekkari.

Olen ollut yhteydessä ylläpitoon häiriköinnistäsi,joten katsotaan vaan miten kauan jaksat häiriköidä allekirjoittanutta...

Minä käytin nimimerkkiä Dekkari ennen sinua,joten millä ilveellä sinä minua häiriköksi haukut? Itse olet rikkonut kaikkia mahdollisia sääntöjä allekirjoittaneen nimimerkillä ja tässä tulos.

Oletko muuten itse epäillyt omaa mielenterveytesi laatua?

• Dekkari.

..löytyyhän tuolta kyllä ammattilaisuutta huomattavasti enemmän kuinteiltä scientologeilta.

Se osaa mm. seuraavat asiat:

-kirjoittaa oikein
        -lausua oikein
        -puhua järkeviä lauseita
        -loistava merimies,ei mikään kansipoika Hubbard

Noin muutamia mainitakseni....

• Dekkari.
        Dekkari. kirjoitti:

Olen ollut yhteydessä ylläpitoon häiriköinnistäsi,joten katsotaan vaan miten kauan jaksat häiriköidä allekirjoittanutta...

Minä käytin nimimerkkiä Dekkari ennen sinua,joten millä ilveellä sinä minua häiriköksi haukut? Itse olet rikkonut kaikkia mahdollisia sääntöjä allekirjoittaneen nimimerkillä ja tässä tulos.

...jopa scientologiksi....

Aloitetaampa ketju hypnoosin toimivuudesta ja psykiatrian parantavuudesta,niin etköhän katoa palstalta aika äkkiä....

• Dekkari.
        Dekkari. kirjoitti:

...vauhdissa?

Vieläkö tuo 20 tarkoittaa älykkyysosamäärää?

• Dekkari.
        Dekkari. kirjoitti:

...jopa scientologiksi....

Aloitetaampa ketju hypnoosin toimivuudesta ja psykiatrian parantavuudesta,niin etköhän katoa palstalta aika äkkiä....

Kohta allekirjoittanut kertoo teille kaiken hypnoosista ja psykiatriasta,joten sitä kannattaa odottaa...

Sillä välin ehdotan arvon lukijoille tutustumista jungilaisuuteen ja eritoten Carl Gustav Jungin teokseen "Die Traumdeutung",joka olkoon kevyehkönä alustuksen allekirjoittaneen syvältäluotaavaan näkemykseen...

• Dekkari.
        Dekkari. kirjoitti:

Kohta allekirjoittanut kertoo teille kaiken hypnoosista ja psykiatriasta,joten sitä kannattaa odottaa...

Sillä välin ehdotan arvon lukijoille tutustumista jungilaisuuteen ja eritoten Carl Gustav Jungin teokseen "Die Traumdeutung",joka olkoon kevyehkönä alustuksen allekirjoittaneen syvältäluotaavaan näkemykseen...

...ei ne pysty.....

Ja siitähän nuo scientologit tunnistaakin....

Psykiatria kun on scientologien mielestä saatanasta ja hypnoosissahan scientologi pelkää paljastavansa scientologien syvimpiä salaisuuksia....

On tää helppoa,kun osaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 352
      5092
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2276
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1506
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1012
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      1007
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      969
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe