Oman alansa ehdoton ammattilainen,allekirjoittaneen esikuva. Tästäpä scientologit voisivat ottaa hieman mallia,kun Seaorgilta loppuu keinot.
Olkkaappa hyvät:
http://users.cwnet.com/xephyr/rich/dzone/hoozoo/shamrock.html
D:)
ps. kuuluu muuten allekirjoittaneen vakituiseen iltalukemistoon,josta ammentavat oppejaan viisaammatkin miehet,enkä nyt puhu Tikkurilan taikka Lahden scientologeista...
Vastaustanne odottaen...
Toinen alan ammattilainen...
7
409
Vastaukset
- Dekkari.
..taitaa olla niitä kuuluisia viimeisiä hengevetoja Copycatilta.....
Tästäkin huolimatta ylläpito tulee lähestymään häririköinnistäsi...
Muuten,onko kukaan koskaan tai missään epäillyt mielenterveytesi laatua ?
D:)- Dekkari.
Olen ollut yhteydessä ylläpitoon häiriköinnistäsi,joten katsotaan vaan miten kauan jaksat häiriköidä allekirjoittanutta...
Minä käytin nimimerkkiä Dekkari ennen sinua,joten millä ilveellä sinä minua häiriköksi haukut? Itse olet rikkonut kaikkia mahdollisia sääntöjä allekirjoittaneen nimimerkillä ja tässä tulos.
Oletko muuten itse epäillyt omaa mielenterveytesi laatua?
D:) - Dekkari.
..löytyyhän tuolta kyllä ammattilaisuutta huomattavasti enemmän kuinteiltä scientologeilta.
Se osaa mm. seuraavat asiat:
-kirjoittaa oikein
-lausua oikein
-puhua järkeviä lauseita
-loistava merimies,ei mikään kansipoika Hubbard
Noin muutamia mainitakseni....
Dekkari. kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä ylläpitoon häiriköinnistäsi,joten katsotaan vaan miten kauan jaksat häiriköidä allekirjoittanutta...
Minä käytin nimimerkkiä Dekkari ennen sinua,joten millä ilveellä sinä minua häiriköksi haukut? Itse olet rikkonut kaikkia mahdollisia sääntöjä allekirjoittaneen nimimerkillä ja tässä tulos.
D:)...jopa scientologiksi....
Aloitetaampa ketju hypnoosin toimivuudesta ja psykiatrian parantavuudesta,niin etköhän katoa palstalta aika äkkiä....
Dekkari. kirjoitti:
D:)...vauhdissa?
Vieläkö tuo 20 tarkoittaa älykkyysosamäärää?
Dekkari. kirjoitti:
...jopa scientologiksi....
Aloitetaampa ketju hypnoosin toimivuudesta ja psykiatrian parantavuudesta,niin etköhän katoa palstalta aika äkkiä....
D:)Kohta allekirjoittanut kertoo teille kaiken hypnoosista ja psykiatriasta,joten sitä kannattaa odottaa...
Sillä välin ehdotan arvon lukijoille tutustumista jungilaisuuteen ja eritoten Carl Gustav Jungin teokseen "Die Traumdeutung",joka olkoon kevyehkönä alustuksen allekirjoittaneen syvältäluotaavaan näkemykseen...
Dekkari. kirjoitti:
Kohta allekirjoittanut kertoo teille kaiken hypnoosista ja psykiatriasta,joten sitä kannattaa odottaa...
Sillä välin ehdotan arvon lukijoille tutustumista jungilaisuuteen ja eritoten Carl Gustav Jungin teokseen "Die Traumdeutung",joka olkoon kevyehkönä alustuksen allekirjoittaneen syvältäluotaavaan näkemykseen...
D:)...ei ne pysty.....
Ja siitähän nuo scientologit tunnistaakin....
Psykiatria kun on scientologien mielestä saatanasta ja hypnoosissahan scientologi pelkää paljastavansa scientologien syvimpiä salaisuuksia....
On tää helppoa,kun osaa....
D:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017