Guardalavacaan 23. pvä lähtijöitä?

Cubanita;)

Siis olisko tuona ajankohtana joku lähdössä? Travitsisin hieman apua, haluaisin toimittaa paketin Club Amigo Atlanticoon, mutta jos et ole menossa siihen hotelliin ja olisit halukas auttamaan niin oppaat varmasti toimittavat sen perille (ovat kavereitani). Olisin kovin kiitollinen jos joku voisi auttaa :)

Ps. palasin juuri kyseisestä hotellista, joten kysymyksiä voi esittää :)

2

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos tukäteen

      Olen menossa Guardalavacaan ja hotelli club Amigoon.Olen lukenut matkailusivuilta varsinkin mun maalaisten turistien kauhukertomuksia ko hotellista.Voisitko kertoa minkä tasoinen hotelli on,ovatko huoneet ja kylppärit siistejä.Useat valittivat myös melusta,ohuiden seinien läpi kuuluu kaikki naapurihuoneen äänet.Huoneista puuttuu myös parvekkeet?Olisiko syytä vaihtaa toiseen hotelliin?????

      • Oneliia

        Olen myös menossa kolmatta kertaa siihen hotellin. Kaikki pelaa ja käsittääkseni aina aurinkomatkalaiset majoitetaan päärakennukseen. Siellä on niin paljon oleskelu paikkoja ettei parveketta kaipaa ja onhan siellä liian kuuma päivällä istuakin.Naapuri huoneista hyvin vähän kuuluu ääniä. Ei ole minua koskaan häirinneet.Ottakaa nyt hyvät ihmiset niitä lahjatavaroita mukaan ettei tarvitse jälkikäteen apua pyydellä. Itselläni menee sinne aina kännyköita,taskulamppuja,vaatteita,hygienitarvikkeita,kosmetiikkaa ja suklaata. Kaikki kotona nurkissa venyvä tavara kelpaa Myös kelloja olen vienyt..lista on pitkä.Pidän Amigosta kun se on lähellä paikallisten asuttaamaa kylää ja siellä on torialue ja kauppoja muttei se mikään ostosparatiisi ole,mutta kuubalaisten musiikki,ystävällisyys ja vilpittömyys voittaa monta sielua puolelleen ja kaunis meri ja siisti ranta.Rannalla soittaa orkesteri jonka musiikia uskaltaa ostaa itselle ja lahjaksi ei huolta samoin kaupassa olevat cd. Kaikki toimivat hyvin. Posti kestää 4-6vk mutta kulkee aina.Samoin toimii tekstiviestit ja sähköposti reaaliajassa.Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Hyvää lomaa kaikille sinne menijöille...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe