Oletteko käyneet turistikohteessa nimeltä Bukit Merah? Onko käymisen arvoinen? Ainakin apinasaari tuntuisi mielenkiitoiselle. Miten kulkeminen Penangista onnistuu tänne?
Bukit Merah
2
609
Vastaukset
- suosittelen
Hieno paikka päiväretkelle Esim, Penangista. N. 1 h taksimatka. En jaksa muistaa hintaa,mutta eipä maksanut juuri mitään vaikka kuski odotti meitä n. 5 tuntia ja tultiin samalla kyydillä pois.Oranki saari mahtava.Ihmiset häkissä ja apinat vapaana.Myös paljon muita eläimiä ja ihan ok vesipuisto.
- delja
Käykää ihmeessä täällä esim. Penangista. Ainakin silloin kun minä kävin tosi vähän turisteja. Iloisia paikallisia ihmisiä. Vesipuisto ihan ok. Oranki saari ja eläintarha mielenkiintoisemmat. Älkää säikähtäkö eläintarhassa vapaana olevia käärmeitä ja liskoja! Minulle sanottiin ...Dont worry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063