Tumppi Varonen Pikkupelikaanissa lauantaina

tumppiv

Hei.Olen soolokeikalla Vuosaaren Pikkupelikaanissa lauantaina 13.12 klo 23
siine siis.....

7

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muitakin

demariämmiä

• tumppiv

Tule ottamaan selvää. Mä olen siellä,odotan sua....anyway Tumppi ämmä.

• että siellä odottaa
        tumppiv kirjoitti:

Tule ottamaan selvää. Mä olen siellä,odotan sua....anyway Tumppi ämmä.

tumppi "nyrkit pystyssä" varonen.

• Tumppi Varonen
        että siellä odottaa kirjoitti:

tumppi "nyrkit pystyssä" varonen.

Oletko koskaan lukenut kuullut tai nähnyt mua nyrkit pydessä?
        Oletko koskaan kuullut reilusta pelistä. Mä tarjoon sulle(mikäli olet stadilainen) vapaata infoa tilaisuudesta missä voisit anonyymina tarkistaa"ämmä"tilanteen. Mitä sillä on tekemistä nyrkkien kanssa. Sehän olisi väärin, nykyaikana.
        Onko sulla joku himo vinoilla mulle. Ennen vanhaan arvostimme
        vieraita jengejä ja tyyppejä jotka kuulu niihin. Isot kundit joiden tiedettiin hengailevan vaikka Vaasiksella, Kalliossa.
        Ei tullut mieleenkäänmennä huutomatkan päähän ja aukoa pätään niille. Meilläkin oli oma jengi
        Valkassa jossa päti samat säännöt. Ilman asiaa ei ollut asiaa.
        Jos oli sanomista, asiat ratkottiin heti puhumala tai painimala.Tino rip,TB Widow ym ym. Nyt ihmiset aukoo päätään täällä, näilä sivuilla. Olisi kiva saada vastaus ja ohje olla parempi suoraan face to face.Ihminen, minäkin voin oppia siitä. Ei kukaan ole täydellinen. Ja jos jotain antipatiaa on soita mulle.puh num saat www.valokainen.ajatukset.fi reilua Tumppi Varonen tänään siis Pikku Pelikaanissa Vuosaaressa Hki klo 23.

• täällä huutelevat
        Tumppi Varonen kirjoitti:

Oletko koskaan lukenut kuullut tai nähnyt mua nyrkit pydessä?
        Oletko koskaan kuullut reilusta pelistä. Mä tarjoon sulle(mikäli olet stadilainen) vapaata infoa tilaisuudesta missä voisit anonyymina tarkistaa"ämmä"tilanteen. Mitä sillä on tekemistä nyrkkien kanssa. Sehän olisi väärin, nykyaikana.
        Onko sulla joku himo vinoilla mulle. Ennen vanhaan arvostimme
        vieraita jengejä ja tyyppejä jotka kuulu niihin. Isot kundit joiden tiedettiin hengailevan vaikka Vaasiksella, Kalliossa.
        Ei tullut mieleenkäänmennä huutomatkan päähän ja aukoa pätään niille. Meilläkin oli oma jengi
        Valkassa jossa päti samat säännöt. Ilman asiaa ei ollut asiaa.
        Jos oli sanomista, asiat ratkottiin heti puhumala tai painimala.Tino rip,TB Widow ym ym. Nyt ihmiset aukoo päätään täällä, näilä sivuilla. Olisi kiva saada vastaus ja ohje olla parempi suoraan face to face.Ihminen, minäkin voin oppia siitä. Ei kukaan ole täydellinen. Ja jos jotain antipatiaa on soita mulle.puh num saat www.valokainen.ajatukset.fi reilua Tumppi Varonen tänään siis Pikku Pelikaanissa Vuosaaressa Hki klo 23.

Tumppi, kakarat ne täällä huutelee...

• Tuomo Vilh
        täällä huutelevat kirjoitti:

Tumppi, kakarat ne täällä huutelee...

Kaikenmailman kurahousut.Olet oikeassa en reagoi ...ainakaan nyrkein.

• muomov
        Tuomo Vilh kirjoitti:

Kaikenmailman kurahousut.Olet oikeassa en reagoi ...ainakaan nyrkein.

Pikkis Vuosaari! keikka oo koo flunssasta huolimatta. Nyt eteenpäin. Te voikaa hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      87
      3567
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      187
      1413
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1070
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      308
      968
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      897
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      77
      862
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      845
    Aihe