sisko on ihan sekaisin

tosi pahaa

voiko scientologia jotenkin auttaa...

kun sisko tekee pahaa...

minun elämässä on monia jotka on vastaan, ja siis oma perhe teke noin pahoja asioita minulle.

Eikö voi scientologia auttaa tällaiseen tilanteeseen?

ihan sikamaista mitä tehdän minua kohtaan, ja mistään ei tule apua.

ja siis oma sisko mukana vielä...

5

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dekkari.

..johonkin psykiatriseen sairaalaan mielummin kuin scientologeihin....

Toimii huomattavsti paremmin ja säätyy vielä rahat,eikä tule mielipahaa kusetuksesta....

Miksi te scientologit AINA heitätte näitä nyyhkypyyntöjä samalla kaavalla?

D:)

• Huhahhhei

ehdottomasti sotkeentua johonkin omituiseen uskonlahkoon jos on ongelmia. Tottakai.

• Dekkari.

...jos haluaa menettää ystävät ja kylänmiehet,rahansa ,mielenterveytensä tai jopa henkensä,niin eikun lippu liehuen Dianetiikka-keskuksen ovesta sisään...

Kumma muuten,että nuo scientologit aina aktivoituvat loppuvuodesta täällä palstalla uhoamaan,liekö joululomilla jotain teksimistä asian kanssa?

D:)

• lknt

Toista se on Jumalan perustama, kun Jeesuksen syntyissä Taivaalla näkyi Beetlehemin tähti, ja Taivaallinen sotajoukko lauloi Jouluvirttä, Itämaan tietäjien tuodessa lahjoja Syntyneelle Maailman Vapahtajalle, vaikka eivät olleet kutsuneet syntymäjuhlaan!
      Ja tuosta voi lukea Uudesta Testamentista ja voi nykyään kuunnella nettisaarnoja, jos ei jaksa mennä sanankuuloon!

• itkettää

on minulla ihan sama juttu,sisko ahtistele,tekee paha,haukkuu ja kaiken tavalla yrittää tuhoa mua.Mitä teen,olen ihan lopussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      131
      10538
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2271
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1442
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1061
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe