Helkama sc3

moped92

Kävin ostamassa korotuspaloja skobaan ja sieltä kerrottiin että Helkaman sc3 on just koht tulossa. On kuulemma nyt laadullisesti paljon parempi ku ykskään muu Aasian vehe mut hinta nousee jo 1790,- euroon. Näin kuvasta ja näytti ihan Gileralta. Osat vissiin pitkälti samoja ku Kymcossa ja Gilerassa. Onkos muita 2009 uutuuksia tullut jo esille? Varmaan kaikilla merkeillä on omat uutuus mallit 2009 vuodelle.

24

5470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sc_1

Joo se on hieno skootteri. On vissiin saatavana 4t moottorilla. Takajarrusysteemi on aika hieno ku se levyjarru on siel vanteen sisäpuolella. Ihme ettei oo tullu Helkaman nettisivuille vielä.

• mopoMan

jarru vanteen sisällä. Tarvii munkin kuikuilla. Toi systeemi oli aikanaa ensiks moottoripyörissä. Sillä saadaan lisää jarrutustehoa.

• niinkun muutkin

Eikä takuu pelaa ,Vitun kinusiki Helkama Haistakaa helkama paska vitun punikí....

• mopoMan
        niinkun muutkin kirjoitti:

Eikä takuu pelaa ,Vitun kinusiki Helkama Haistakaa helkama paska vitun punikí....

äly pelaa. Voi ku kun te naurettavat kakarat älyäisitte olla hiljaa! Turpa kii sorsa, sukelletaa!.. Ei, kyllä itsestään pellen saa tehdä!

• pelaa
        mopoMan kirjoitti:

äly pelaa. Voi ku kun te naurettavat kakarat älyäisitte olla hiljaa! Turpa kii sorsa, sukelletaa!.. Ei, kyllä itsestään pellen saa tehdä!

Mä kyllä väittäisin että takuut pelaa paremmin kuin missään vastaavan hintasessa. Ei oo muuta kun hyvää sanottavaa takuuasioista vaikka se ei kyllä tähän topikkiin vissiin oikeen kuulukkaan.
        Aika asiatonta repliikkiä kyllä vellihousut täällä kirjottelee.

• ei ota helkamaa
        pelaa kirjoitti:

Mä kyllä väittäisin että takuut pelaa paremmin kuin missään vastaavan hintasessa. Ei oo muuta kun hyvää sanottavaa takuuasioista vaikka se ei kyllä tähän topikkiin vissiin oikeen kuulukkaan.
        Aika asiatonta repliikkiä kyllä vellihousut täällä kirjottelee.

vaihdossa ??? olisko laadussa vai takuussa vika??..

• sc_1

Kävin kans kattelemas skoottereita ja toi meni kyllä ykkös vaihtoehdoks kevääseen.

• Skobaäijä

Se malli on ihan identtinen ulkosesti uuden Fymin kanssa. Fymin hinta näyttäis olevan reipas 2200,- eli ei toi mun mielest oo liian kallis. Helkamas kuitenkin 2v takuu.

• näitte

missäs tän vois nähdä.

• Palstanlukija

mikähän se fymi oikeen on? falmek kauppaa kyl niitä mutta vaan mönkijöinä... eli mikä se on?

• eikä Fym
        Palstanlukija kirjoitti:

mikähän se fymi oikeen on? falmek kauppaa kyl niitä mutta vaan mönkijöinä... eli mikä se on?

Tarkoittanee Sym eikä Fym

• symin omistaja
        eikä Fym kirjoitti:

Tarkoittanee Sym eikä Fym

Tuota Helkamaa on väitetty meidän piireissä laiskaksi,hyytyy 2 päällä ym.Kokeileppa jossakin tuota SYM:iä,itsellä tuo EuroJetX50,ei hyydy noin vaan.

• mopedman 

munattomat täällä kuolaatte jostain skoottereista. Eikös tyttöjen pitäisi leikkiä nukeilla.

• leikkii nukeilla

vaikka on mies. Helkama is made in china.. Shit hapens..

• sc_1
        leikkii nukeilla kirjoitti:

vaikka on mies. Helkama is made in china.. Shit hapens..

No valitettavast aika iso osa pojistaki on siirtyny skodulinjalle. Sikafarmarit ajelee kumpparit jalassa mopoilla, polttelee sätkää ja kuolaa skodupoikien muijien perään.

• pöllimetsällä
        sc_1 kirjoitti:

No valitettavast aika iso osa pojistaki on siirtyny skodulinjalle. Sikafarmarit ajelee kumpparit jalassa mopoilla, polttelee sätkää ja kuolaa skodupoikien muijien perään.

me sätkää tupruttelevat maalaisjuntit leikitään nukeilla...Näin ainakin väitetään!

• jomppis

Kävin tänään Falmekilla moottorisahojen esittelypäivillä kun siellä oli ensiesittelyssä tuo sc3. On se vaan ihan pirun hieno. Ei ole kylläkään mitään samaa sc1 ja 2 kanssa kun vertailin. Varasin yhen ja saan helmikuussa kun Helkama saa jotku tyypitykset valmiiks.

• syndap

kävin ostamassa helmiäisvalkosen,tosi nätti,ellei pelaa, työnnän pöpelikköön.

• js95

Mulla ny vuoden ollu sc3 ja hyvä on ollu. Oon aika iso eikä siks pienempää viittiny ostaa. Huoltanu en oo kertaakaan mut nyt tarttis varmaan öljyt vaihtaa kun on 2900 mittaris.

• byähhähähhäh

helkamakauppiashan se siinä
      on heränny talviunilta, tarkoitti varmaan 290 ja km tunnissa huiput

• ?

Joo itekin oon tommosen sc3 ostamassa. Mitäs se noin keskimäärin kulkee km/h? Painan joku 50 kiloo. Ja lähteekö talviaikaan miten käyntii vai kannattaako laittaa ihan suosiolla varastoon kesää oottelemaan ku kyllähän ne talvirenkaatki maksaa?

• Orangejuice

Painan 122kg ja minun alla sc 3 kulkee tasaisella tiellä 50-60, alamäessä 75.
        Huiput on 80. Muuta ei ole tehty kuin rajoitin ohitettu.
        Jos akusta löytyy virtaa, niin käynnistyy talvellakin. omani lähti käyntiin 23 asteen pakkasella. (talvirenkaat n. 70-110e kpl).

• iloinen sc3

Skootteri on ulkonäöltään todella hiano skootteriksi. Se on myös todella iso kokoinen, sillä itse olen 162 cm pitkä tyttö ja yletä maahan, kuin varpaan kärjillä ihan pikkaisen. Skootteri kiihtyy todella nopeasti huippuihinsa jotka ovat suoralla noin 50 km/h. jos skopa on vakio, niin siinä pistää rajotin alamäessä vastaan joka on todella vittumaista! minulla se pistää noin 60km/h kohdalla vastaan. ulkonäöllisesti muistuttaa todella paljon peugeotin speedfight3:sta. :) minusta hinta oli juuri sopiva siihen nähden mitä tämän laatu on, koska tämä on ihana.. lisäks aika paska asia on se, että jos siinä on kaks päällä, niin se hyytyy helposti ylämäkiin.. ja hiekkatiellä ajaminen on erityisen mukavaa tällä vehkeellä. ;)

• Haha :D

Paljon tälläinen Helkaman sc3 maksais uutena ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      117
      3902
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      153
      3776
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      26
      2581
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      7
      2366
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2153
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      4
      1736
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1342
    8. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1243
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      18
      1219
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      35
      959
    Aihe