Mulle tuli perjantaina ihme puhelu joka oli ilmeisesti joku markkinointi juttu. Soittaja väitti saaneensa numeroni Fonecta Fainderista, vaikka se numero ei sieltä löydy, koska liittymäni on salainen.
Meninkin Fonecta Fainderi sivulle ja pistin hakuun kaikki sukunimelläni alkavat nimet, nimeäni ei ollut listalla.
Soittaja puhui paskaa hän on kaivanut numeroni jostain muualta.
Salainen numero, mutta.....
5
759
Vastaukset
- Tietoni löytyvät
finderista vaikka on salainen numero, mut silti siellä komeilee sekä numeroni että osoitteeni joten sonera on rikollinen!
- Sonera-asiakas
Olin niin vihainen, että kirjoitin miten lausun, pahoittelen virhettä.
Tarkoititko Fonecta Finderia ?
Minä en löytänyt nimeäni Fonecta Finderista. - kummallista.....
Sonera-asiakas kirjoitti:
Olin niin vihainen, että kirjoitin miten lausun, pahoittelen virhettä.
Tarkoititko Fonecta Finderia ?
Minä en löytänyt nimeäni Fonecta Finderista.minun tietoni sielä kyllä komeilee, mutta ei eniron sivulla näy mitään.
- duoda duoda
kummallista..... kirjoitti:
minun tietoni sielä kyllä komeilee, mutta ei eniron sivulla näy mitään.
Onkohan se numero oikeasti luvattu salata? Vai onko vain luvattu olla merkitsemättä numeroa puhelinluetteloon?
Kaikki ne numerotjoita ei näy luettelossa eivät varsinaisesti ole salaisia. - joten ei luettelossa eikä m...
duoda duoda kirjoitti:
Onkohan se numero oikeasti luvattu salata? Vai onko vain luvattu olla merkitsemättä numeroa puhelinluetteloon?
Kaikki ne numerotjoita ei näy luettelossa eivät varsinaisesti ole salaisia.pitäisi olla tietoa, nyt tosin ei näy enää missään sain kioskiliittymäänkin salaisen numeron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818