Onko kukaan opiskellut Lepaalla puutarhuriksi? Kokemuksia paikasta? Minkälaisia on opettajat? Joutuuko viheralan valinneet tekemään hommia kasvihuoneilla? Kertokaa, harkitsen hakemista sinne.
millainen on Lepaa
4
991
Vastaukset
- erty
mukaan lepaalla on aika villi meininki, kukat kukkii asuntoloissaki mutta ihan muuhun käyttöön ku pelkästään ulkomuodollaan ja tuoksullaan hurmaamaan...
- Oo la laa
mitä meinaat oikein? Pitäiskö mun nyt omat johtopäätökset vetää tosta, vissiinki.
- Lepaalainen
Oo la laa kirjoitti:
mitä meinaat oikein? Pitäiskö mun nyt omat johtopäätökset vetää tosta, vissiinki.
Opetuksen tasoa en kommentoi kun en tiedä mutta niin se vaan menee että kukat kukkii muuallakin kuin kasvihuoneissa ja sama laulu jokaisessa puutarhaoppilaitoksessa.
Ei Lepaa ole sen kummalisempi kuin mikään muukaan alan oppilaitos kyllä se ongelma täälä näkyy kyläläistenkin silmiin siinä missä muuallakin täälä sitä vaan hyssytellään ehkä enemmän kun muualla.Karu totuusa on vain pakko hyväksyä halusi tai ei
Ei muuta kun opiskelemaan:) - random type
Lepaalainen kirjoitti:
Opetuksen tasoa en kommentoi kun en tiedä mutta niin se vaan menee että kukat kukkii muuallakin kuin kasvihuoneissa ja sama laulu jokaisessa puutarhaoppilaitoksessa.
Ei Lepaa ole sen kummalisempi kuin mikään muukaan alan oppilaitos kyllä se ongelma täälä näkyy kyläläistenkin silmiin siinä missä muuallakin täälä sitä vaan hyssytellään ehkä enemmän kun muualla.Karu totuusa on vain pakko hyväksyä halusi tai ei
Ei muuta kun opiskelemaan:)Juu, oli miten oli, mutta Lepaa ilmeiseti on se Suomen arvostetuin puutarhaoppilaitos. Oon opiskellut Otavassa jonkin aikaa, ja se ei ainakaan mitenkään huimaa päätä noin pätevyydellään. Että siksi vaan kyselen. Kaipa nyt uskallan Lepaalle muuttaa noiden puheidesi jälkeenkin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30111652
- 1447146
- 1045952
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534389
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304269On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323611- 623608
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223135