oletteko valmistautuneet siihen että korkeampaa älyä on olemassa?
Kun toteatte sen olemassa olon, niin masennutteko, vai huvittaako se teitä?
Kun teette aloituksen
30
1232
Vastaukset
- en tajuu mitään
juuri ollenkaan,koska en ymmärrä mitä aloittaja tarkoittaa?
- HTZA
aloitukseni eivät ole helppoja.
Odotellaan.
- korkeampi äly
piileskelee, ei sitä tällä palstalla ole havaittavissa?
- hande
Jotain, ohjattavuutta, mistä en pidä.
Henkilöä vastaan ei toki ole...- HTZA
odotellaan vielä.
Kun teen aloitteen joka kohdistuu ihmisiin tai muihin eläimiin, yritän vedota emotionalisesti tunteiden kautta.
Vasta asioiden edettyä, jos tarve vaatii, perustelen ajatuksia jopa 'älyllisin' metodein!Kahdella lauseella sain todistettua, että emotionaalisesti tunteisiin kohdistuva älykäs vastaus riisuu aseista jopa sinut,HTZA!;)
Sanoisin, pirullisen älykäs vastaus, eikö:)))
- HTZA
selittämättömästi.
Täytyy siellä olla joku suurempi äly takana.
Ei sitä muuten voi ymmärtää.
Tai, on siihen toinenkin vaihtoehto, tietysti.- Heikunkeikku
...siihen toiseen vaihtoehtoon.
Voisin selittää, mutta luulen, ettet tahdo :)
- Nimetön
hienoa saada korkeammalta älyltä joskus vastaus aloitukseensa.
Mutta...se nyt vaan loistaa poissaolollaan?- kuuluisa
oma kehu.
Älyllinen olento ei kirjoittele 50 palstalle,siis emme ole älykästä porukkaa.
Usko jo,et edes sinä.- - Nimetön
kuuluisa kirjoitti:
oma kehu.
Älyllinen olento ei kirjoittele 50 palstalle,siis emme ole älykästä porukkaa.
Usko jo,et edes sinä.-se malka sieltä silmästäsi, se estää näkemästä.
Missään en kehunut älyäni,sanoin että olis hienoa saada vastaus korkeammalta älyltä.
Vai eikö muka olisi?
Vai tajuaisitko sinä sitä?
- Heikunkeikku
..Minähän sanon/sanoisin vain Oman mielipiteeni.
On mukavaa, jos ylipäätään tulee vastauksia.
Ja SE huvittaa mua. Ihan iloisuuteen asti :)
Korkeampaa älyä on. Kenenkä päässä ja missä se pää on, on sitten usein arvoitus.
Mitä noihin Aloituksiin tulee, niin minulta ne ei oikein luonnistu :(
Monet tekevät tosi mielenkiintoisia aloituksia. Sinäkin kuulut siihen ryhmään.- kyllä välähti
keksijä on ollut älykäs,mutta nyt on joku keksinyt,et hehkulamput pitää poistaa.
Kumpi on älykkäämpi? - Heikunkeikku
kyllä välähti kirjoitti:
keksijä on ollut älykäs,mutta nyt on joku keksinyt,et hehkulamput pitää poistaa.
Kumpi on älykkäämpi?Jaa, vaikea kysymys.
Mutta olisko niin, että jos Thomas A Edisonia ei olisi ollut, niin katselisimme yhä televisiota kynttilänvalossa :))))))))))))) - olisi saanut
Heikunkeikku kirjoitti:
Jaa, vaikea kysymys.
Mutta olisko niin, että jos Thomas A Edisonia ei olisi ollut, niin katselisimme yhä televisiota kynttilänvalossa :)))))))))))))jäädä keksimättä.
- henrii
koko ajan hoet älykästä, tai tasokasta. Minusta tämä on keskustelupalsta, eikä mikään Kivikoski seura, missä jaetaan papukaija merkkejä.
- HTZA
lue juttu ja vastaukset, ei omaasi, niin ymmärrät.
- olla sitä mieltä
HTZA kirjoitti:
lue juttu ja vastaukset, ei omaasi, niin ymmärrät.
että omakehu haisee ja että kalastelet sitä et sulle sanottaisiin että oi suuri massa htza sinä olet suurin ja älykkäin tällä palstalla!
- HTZA
olla sitä mieltä kirjoitti:
että omakehu haisee ja että kalastelet sitä et sulle sanottaisiin että oi suuri massa htza sinä olet suurin ja älykkäin tällä palstalla!
Kyllä minä haluan sen minkä ansaitsen.
Mutta tämä aloitus ei liity siihen. HTZA kirjoitti:
Kyllä minä haluan sen minkä ansaitsen.
Mutta tämä aloitus ei liity siihen.Vastaukseni aloitukseesi? Eikö liittynyt aloituksen aiheeseen, vai miksi jätit kommentoimatta?
Juuri kahdelle edelliselle kirjoittajalle sanoit. ""odotellaan, sillä aloiotuksesi ei ole yleensä helppoja"".
Tuli tässä jo mieleen se kerta, kun aikanaan tein aloituksen ´vain ja ainoastaa sinulle, että voitiin ottaa "miehestä mittaa".
Muistat varmasti?
Sekin päättyi kuus nolla, etkä edes protestoinut lopputulosta, jonka niillä numeroilla arvioin päättyneeksi minun hyväksi.
Tämän vanhan sanavaihdon otin esiin siksi, että muistutan jokaiselle löytyy se kovempi luu, niin minulle kuin sinulle.
Se että vahvemmat eivät toista alentavaan sanailuun syyllisty, kertoo fiksuudesta, ja sosiaalisista taidoista.
Sinäkin usein peräänkuullutat älykkyyttä ja fiksuutta! Sinun mielipiteissä fiksuus ja älykkyys ei pääsääntöisesti koske tunnemaailmaa ja inhimillisyyttä, toisen kunnioittamista.
Jk. Sori että tämä vastine viipyi näin kaun, se vain jäi lähettämistä vaille koneelle, kun piti hoitaa yksi autokauppa pois kuleksimasta.- HTZA
emw34 kirjoitti:
Vastaukseni aloitukseesi? Eikö liittynyt aloituksen aiheeseen, vai miksi jätit kommentoimatta?
Juuri kahdelle edelliselle kirjoittajalle sanoit. ""odotellaan, sillä aloiotuksesi ei ole yleensä helppoja"".
Tuli tässä jo mieleen se kerta, kun aikanaan tein aloituksen ´vain ja ainoastaa sinulle, että voitiin ottaa "miehestä mittaa".
Muistat varmasti?
Sekin päättyi kuus nolla, etkä edes protestoinut lopputulosta, jonka niillä numeroilla arvioin päättyneeksi minun hyväksi.
Tämän vanhan sanavaihdon otin esiin siksi, että muistutan jokaiselle löytyy se kovempi luu, niin minulle kuin sinulle.
Se että vahvemmat eivät toista alentavaan sanailuun syyllisty, kertoo fiksuudesta, ja sosiaalisista taidoista.
Sinäkin usein peräänkuullutat älykkyyttä ja fiksuutta! Sinun mielipiteissä fiksuus ja älykkyys ei pääsääntöisesti koske tunnemaailmaa ja inhimillisyyttä, toisen kunnioittamista.
Jk. Sori että tämä vastine viipyi näin kaun, se vain jäi lähettämistä vaille koneelle, kun piti hoitaa yksi autokauppa pois kuleksimasta.useimmiten asiaa.
Ja jos sinulle vaikenen, on se myöntymisen merkki.
Tai sitten olen mennyt nukkumaan, enkä muista asiaa enää seuraavana iltapäivänä.
- k/k
Koska törmään tähän päivittäin olen kehittänyt siitä ilon itselleni.
On kiva seurata kun älyläs ihminen tuskastuu ja yrittää ohjata tyhmempää,kun pöljä erelleen vetää vinoon ,ohjeet tiukkenee ja sefu fiksaa viisaan pois.
Lopuksi tää pöljä korjaa kentän ja etsii seuraavaa älykästä opinto ohjaajaa. - viivatiina
ei oo vielä tullu vastaan tämä aloitus lähinnä huvittaa.
ihmeessä. Jos (joskus) teen aloituksen, teen omanlaiseni aloituksen ja jos joku korkeampiälyinen kokee sen jonkun vähä-älyisen tekemäksi aloitukseksi, johon ei maksa vaivaa osallistua, on se hänen asiansa, ei minun ongelmani.
Ei masenna. Korkeintaan huvittaa kun joku yrittää korostaa omaa älykkyyttään.
Älykkyys, mitä se ylipäätään edes on? Älykkyyttä voi olla monen tyyppistä. Älykkyystestit kai mittaavat lähinnä analyyttistä älykkyyttä, matemaattis-loogista päättelykykyä. Saatan olla sillä alueella keskivertoa parempi mutta entä sitten. Itseni kannalta pitäisin tärkeämpänä
luovaa älykkyyttä sekä sosiaalista- tunneälykkyyttä.
Ja mihin älykkyyttä tarvitaan. Okei, älykkäät ihmiset yleensä pärjäävät tässä maailmassa paremmin. Kuka minkäkinlaisen älykkyytensä ansiosta, matemaatikot, taiteilijat, finanssipelurit. Mutta mikä elämässä lopulta on tärkeää. Raha vai jokin muu, kenties onnellisuus.
Rahalla ei saa onnea ja sanotaan, että superälykkäät ihmiset ovat usein onnettomia.- HTZA§
koskenut älykkyyttä, vaikka olikin älykäs.
HTZA§ kirjoitti:
koskenut älykkyyttä, vaikka olikin älykäs.
ihan itsekkin älyni sentään vielä riittää, ainakin pilkkuun asti.
- sanoo_suttura*
kyllä masennu, vaan eipä poistot juuri huvitakaan. Korkeintaan hämmästelen niiden arvaamattomuutta.
PS. Mistä pykälänmerkki? Oletko siirtymässä kouluttamisesta lakihommiin? :)- HTZA
on ihan lähellä askelnappulaa. Mistä mennään alaspåin, niin kuin ÄÄkin.
Minun sormieni herkkyys on tarkoitettu ihan muualle. - sinä ja sinä..
HTZA kirjoitti:
on ihan lähellä askelnappulaa. Mistä mennään alaspåin, niin kuin ÄÄkin.
Minun sormieni herkkyys on tarkoitettu ihan muualle.voi että olet täynnä itseäs,ja kuitenkin pelokas karkulainen...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930