Etsin Alavieskasta 06/07 syys-/helmikuussa ostettuja rottweilerin pentuja.Pennut eivät ole rekisterissä?Itse olen sieltä nartun ostanut.Haluaisin kuulla koirien kuulumisia ja kuinka on mennyt ja millanen kokemus ostohetki ja sen jälkeinen yhteistyö on myyjän kanssa ollut?
Itselläni kokemukset olivat aika surkeat ja myyjään ei ole koiran hakureissun jälkeen saanut oikein yhteyttä.Myyjä oli nainen ja nimi Anu.Jos jostain tilanne tuntuu tutulta niin ottakaa ihmeessä yhteyttä.Olisi kiva löytää Dinan sisaruksia. :D
Alavieskasta 06-syksyllä ostetut rotikat?
4
610
Vastaukset
- koirankasvatusta?
Oot menny pistään sitten vahingon kiertään ja pennuttanut oman rekkaamattoman pentusi alle kaksi vuotiaana?
- Nimetön
Mitähän tämä viesti nytten oikein koskee.Koirallani ei ole pentuja.
- vai asiat
Nimetön kirjoitti:
Mitähän tämä viesti nytten oikein koskee.Koirallani ei ole pentuja.
Tää oli tuolle Suville joka muualla kirjoitti olevansa koiran kasvattaja ja ell. oli suositellut alle kaksi vuotiaiden koirien pennuttamista ettei tule kohtusyöpä.
Vai onko Nimetön ja Suvi sama henkilö? - Nimetön
vai asiat kirjoitti:
Tää oli tuolle Suville joka muualla kirjoitti olevansa koiran kasvattaja ja ell. oli suositellut alle kaksi vuotiaiden koirien pennuttamista ettei tule kohtusyöpä.
Vai onko Nimetön ja Suvi sama henkilö?Joka kirjoitti ton alavieska viestin tähän,mutta ei minun koirallani ainakaan ole mitään syöpää ollut,eikä pentuja!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4153326Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022488On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1022475Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12359Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282084Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921564Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121382Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031194Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441162- 931081