Etsin Alavieskasta 06/07 syys-/helmikuussa ostettuja rottweilerin pentuja.Pennut eivät ole rekisterissä?Itse olen sieltä nartun ostanut.Haluaisin kuulla koirien kuulumisia ja kuinka on mennyt ja millanen kokemus ostohetki ja sen jälkeinen yhteistyö on myyjän kanssa ollut?
Itselläni kokemukset olivat aika surkeat ja myyjään ei ole koiran hakureissun jälkeen saanut oikein yhteyttä.Myyjä oli nainen ja nimi Anu.Jos jostain tilanne tuntuu tutulta niin ottakaa ihmeessä yhteyttä.Olisi kiva löytää Dinan sisaruksia. :D
Alavieskasta 06-syksyllä ostetut rotikat?
4
599
Vastaukset
- koirankasvatusta?
Oot menny pistään sitten vahingon kiertään ja pennuttanut oman rekkaamattoman pentusi alle kaksi vuotiaana?
- Nimetön
Mitähän tämä viesti nytten oikein koskee.Koirallani ei ole pentuja.
- vai asiat
Nimetön kirjoitti:
Mitähän tämä viesti nytten oikein koskee.Koirallani ei ole pentuja.
Tää oli tuolle Suville joka muualla kirjoitti olevansa koiran kasvattaja ja ell. oli suositellut alle kaksi vuotiaiden koirien pennuttamista ettei tule kohtusyöpä.
Vai onko Nimetön ja Suvi sama henkilö? - Nimetön
vai asiat kirjoitti:
Tää oli tuolle Suville joka muualla kirjoitti olevansa koiran kasvattaja ja ell. oli suositellut alle kaksi vuotiaiden koirien pennuttamista ettei tule kohtusyöpä.
Vai onko Nimetön ja Suvi sama henkilö?Joka kirjoitti ton alavieska viestin tähän,mutta ei minun koirallani ainakaan ole mitään syöpää ollut,eikä pentuja!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14310805
- 525170
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452373- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291194Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92915TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862