miten bellan ja edwardin käy? SPOILER!!!!

_____loojf

VAROITUS!!! SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA!!!

Luin juuri sarjan ykköskirjan ja nyt olen hankkimassa 2 ja kolmososat. Kolmosessa kuulemma bellan pitää päättää edwardin ja jacobin välillä kumman haluaa. siis mitä? voisivatko kirjan jo lukeneet kertoa, että kumman bella valitsee. edwardin toivottavasti. :) kiitos etukäteen.

3

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kata-pultti

Edwardinhan se lopulta valitsee, blööh 8<
      Mutta ei sillä etteikö Jacob olisi varsin hyvä vastus (ja niin paras).

Mutta eikö kannattaisi malttaa odottaa, että itse luet? ;>

• Houkutus

Noh, voin sen verran paljastaa, että Bella todellakin valitsee Edwardin. Mutta suosittelen Epäilyksen lukemista. Voisin kertoa sinulle ummet ja lammet Epäilyksestä yms. mutta en halua pilata lukemisriemua kertomalla kaikkea etukäteen.

• Susanaaa

Totta, Bella valitsee Edwardin, mutta Jacob kyllä roikkuu ärsyttävästi Bellassa.

Itse olen lukenut kaikki ilmestyneet osat (engl. Beaking Dawnin) ja sanoisin, että tämä rakkaustarina vain paranee loppua kohden. Breaking Dawn on ihana, vaikka siinä onkin Jacobille (ja tämän ajatuksille) omistettu osa.

Mutta, kannattaa lukea kirjat tosiaan itse, ja jos neljättä kaipailet, se ilmestyy tämän vuoden puolella, lokakuussa. Uusikuusta tehdään elokuvaa, jonka kuvaukset aloitetaan ensikuussa (maaliskuu) ja itse elokuva tulee maailmanensililtaansa marraskuun lopulla 2009.

Jälleen poikkesin aiheesta, mutta minkäs teet, kun kyseessä on aivan uskomattoman hyvät kirjat. Onhan tuo Houkutus elokuvanakin ihan hyvin onnistunut, sillä onhan se aika vaikea saada kuvattua esimerkiksi se peilisalissa käyty taistelu ilman, että oikeasti toisen pää käännetään ympäri ja poltetaan koko ihminen.

Mutta, siinä oli taas multa vuodatuksia. Toivottavasti en spoilannut mitään, mitä et halua tietää. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2442
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2014
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      22
      1826
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1605
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1445
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1338
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1329
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1285
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1181
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1046
    Aihe