Jees,
vuoden 2000 Ka kolisee perästä, ihan simppelisti noin. Kyseessä on veljen vaimon ostama kaakatin joka muuten siisti paitsi paria ruostekukkaa... istuin 12 km matkan kyydissä ja ihmettelin pienissäkin kuopissa kuuluvaa kolistelua takaa, nainen sanoi että kyse on hattuhyllystä joka on löysällä ja ääni kieltämättä OLISI voinut tulla siitäkin...
Mikä muu se vois olla... jotenkin en nyt luota naisen (ja autojobbarin) arvioon. Joten...?
Kaakatin kolisee perästä...
9
1881
Vastaukset
- mulla
myös kolisee, mut auto on fiesta ja on kuulemma ominaisuus eikä vika...sanoivat foordihuollosta. jos muissa autoissa on joku vika, niin foordeissa se on ominaisuus. näin saadaan foordin vikalistaa pienemmäksi...
- kohdetta
Iskunvaimentimiten yläpään kiinnitys löysä (tämä minun kaassa)
Pienten tukivarsien (koiran luut) nivel sökö. - on se usko
pois.
- kaakaa
kierrejouset, katkeilevat niin edestä kuin takaa.
- akselisto
takana, pysyykö siinä kotterossa mikään osa kiinni. Magneetti taka-akselistossa auttaa keräämään pudonneet osat talteen.
- iskarin yläpäässä
siellä on iskarin yläpään mutterin alla pieni , ihan olematon prikka, minkä uusiminen voi auttaa,,,
- kolina takana
Munkin kaakatin kolisee kovin. edestä kuskin puolelta kuuluu raju kolaus aina vasemmalle käännyttäessä kanttarin yli, lisäksi takaa kuuluu kolinaa kuopissa, ensin luulin et se ois hattuhylly. Jouset tuossa meni jo katkipoikki, vaihdettiin, vissiin sit iskaria seuraavaks.
- pikkunäppärä
Kolisee täälläkin...olisko tosiaan fordin ominaisvika? Mulla on vuoden 02 mallinen Limited 1300....paikalla ollessaan ei näy että perä olisi jotenkin väsähtänyt tai jos jousi poikki niin vinos....ja kolisee etupäässäkin...hohheijaa....
- kolisee
Olen jutellut monen kaakatin omaistajan kanssa ja heillä kuten mullakin kolisee...eli kuulemma kuuluu omiinaisvikaan. Fiestan pohja ja sekin kuulemma kolisee....Huomasin että iskareis, kun vaihdettiin renkaita, niin ne nous hieman ylös eli kun takaluukku oli auki niin näin tän ilmiön ja ihmettelin että mites ne näis klapajaa...sitten verratiin toiseen kaakattiin ja siellä samajuttu.
Olen muuten ite naisajaja ja multa tuli miesajaja kysyyn tätä samaa asiaa:) Mulla on 2002 mallinen itellä.
Nyt huomasin vaan että laitoin nastat alle että voi hitto mikä ulina alkas...puhettakaan että sitä kestää pitemmällä matkalla....kokeilin 80 ajaa ja odotin koska auto nousee siivilleen oli kuin suihkukoneen ääni:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875