Oisko kellään tarjota työpaikkaa aloittelevalle ajokonekuskille savo/keskisuomi alueella.
[email protected]
TÖITÄ
8
3729
Vastaukset
- Mutta--
Palkka on 5e tunti omalla autolla tuut ja ilmaiseksi teet viikossa 2-päivää töitä ylitöitä jokapäivä 5-tuntia korjaat koneen omilla rahoilla ja keität mulle kahvit ku joku tulee sanot että oon asioilla littoon ei saa kuulua
- kuski?
Älä lannistu. Netissä tulee näitä aivonsamenettäjiä vastaan useammin kuin asiaan perehtyneitä. On hieno asia, että haeskelet työtä myös netissä, mutta, sinunlaiselle yrittäjähenkiselle kaverille löytyy varmasti hommaa jostakin. Älä masennu, niinkuin edellä ollut vastaaja.
- Nyt-
kuski? kirjoitti:
Älä lannistu. Netissä tulee näitä aivonsamenettäjiä vastaan useammin kuin asiaan perehtyneitä. On hieno asia, että haeskelet työtä myös netissä, mutta, sinunlaiselle yrittäjähenkiselle kaverille löytyy varmasti hommaa jostakin. Älä masennu, niinkuin edellä ollut vastaaja.
Kai me sikarisuut saadaan tehdä näille nuorille mitä vaan mun virmassa ainakin orjat tuottaa mulle omaisuuden jolla käyn vuosilomallani taikkulassa
- Pallinaama Jani
Nyt- kirjoitti:
Kai me sikarisuut saadaan tehdä näille nuorille mitä vaan mun virmassa ainakin orjat tuottaa mulle omaisuuden jolla käyn vuosilomallani taikkulassa
Yrittäjät on nihilistejä. Niitä ne on ! isi on niin mulle sanonut, se tietää . se on itekin iso pomo.
t.pallinaama jani
- risunajolla aloitat
laittaa telat countyyn? pitää osata myös 6-vivulla puut lappaa.
kone ford county, lämpöohjaamo. - Mitään
Et osaa mitään mee kotiis kotipoika juomaan kolmosta
- Terveys meni
Olet valinnut ammatin jossa ei kuolla vanhuuteen.
Onneksi olkoon ja tervetuloa alalle!
- niitä löytyy
Kyllä semmoselle aina töitä on jolla on kiinnostusta tehdä. Tällä palstalla vaan voi ne oikeat työnantajat olla kadoksissa. taitaa olla enempi noita wannabe mettämiehiä joilla on kurja elämä ja koneet mitä on. Seuraile vaikka Maaseuduntulevaisuutta siinä haetaan monesti kuskeja ihan oikeaan työhön tai laita itse ilmotus.. oon ihan varma että työ löytyy ja oikealla palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405402Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282234- 1461780
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801525Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181478Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191414Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 401179