Oisko kellään tarjota työpaikkaa aloittelevalle ajokonekuskille savo/keskisuomi alueella.
[email protected]
TÖITÄ
8
3806
Vastaukset
- Mutta--
Palkka on 5e tunti omalla autolla tuut ja ilmaiseksi teet viikossa 2-päivää töitä ylitöitä jokapäivä 5-tuntia korjaat koneen omilla rahoilla ja keität mulle kahvit ku joku tulee sanot että oon asioilla littoon ei saa kuulua
- kuski?
Älä lannistu. Netissä tulee näitä aivonsamenettäjiä vastaan useammin kuin asiaan perehtyneitä. On hieno asia, että haeskelet työtä myös netissä, mutta, sinunlaiselle yrittäjähenkiselle kaverille löytyy varmasti hommaa jostakin. Älä masennu, niinkuin edellä ollut vastaaja.
- Nyt-
kuski? kirjoitti:
Älä lannistu. Netissä tulee näitä aivonsamenettäjiä vastaan useammin kuin asiaan perehtyneitä. On hieno asia, että haeskelet työtä myös netissä, mutta, sinunlaiselle yrittäjähenkiselle kaverille löytyy varmasti hommaa jostakin. Älä masennu, niinkuin edellä ollut vastaaja.
Kai me sikarisuut saadaan tehdä näille nuorille mitä vaan mun virmassa ainakin orjat tuottaa mulle omaisuuden jolla käyn vuosilomallani taikkulassa
- Pallinaama Jani
Nyt- kirjoitti:
Kai me sikarisuut saadaan tehdä näille nuorille mitä vaan mun virmassa ainakin orjat tuottaa mulle omaisuuden jolla käyn vuosilomallani taikkulassa
Yrittäjät on nihilistejä. Niitä ne on ! isi on niin mulle sanonut, se tietää . se on itekin iso pomo.
t.pallinaama jani
- risunajolla aloitat
laittaa telat countyyn? pitää osata myös 6-vivulla puut lappaa.
kone ford county, lämpöohjaamo. - Mitään
Et osaa mitään mee kotiis kotipoika juomaan kolmosta
- Terveys meni
Olet valinnut ammatin jossa ei kuolla vanhuuteen.
Onneksi olkoon ja tervetuloa alalle!
- niitä löytyy
Kyllä semmoselle aina töitä on jolla on kiinnostusta tehdä. Tällä palstalla vaan voi ne oikeat työnantajat olla kadoksissa. taitaa olla enempi noita wannabe mettämiehiä joilla on kurja elämä ja koneet mitä on. Seuraile vaikka Maaseuduntulevaisuutta siinä haetaan monesti kuskeja ihan oikeaan työhön tai laita itse ilmotus.. oon ihan varma että työ löytyy ja oikealla palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380