TÖITÄ

nuorikuski

Oisko kellään tarjota työpaikkaa aloittelevalle ajokonekuskille savo/keskisuomi alueella.
[email protected]

8

3703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta--

Palkka on 5e tunti omalla autolla tuut ja ilmaiseksi teet viikossa 2-päivää töitä ylitöitä jokapäivä 5-tuntia korjaat koneen omilla rahoilla ja keität mulle kahvit ku joku tulee sanot että oon asioilla littoon ei saa kuulua

• kuski?

Älä lannistu. Netissä tulee näitä aivonsamenettäjiä vastaan useammin kuin asiaan perehtyneitä. On hieno asia, että haeskelet työtä myös netissä, mutta, sinunlaiselle yrittäjähenkiselle kaverille löytyy varmasti hommaa jostakin. Älä masennu, niinkuin edellä ollut vastaaja.

• Nyt-
        kuski? kirjoitti:

Älä lannistu. Netissä tulee näitä aivonsamenettäjiä vastaan useammin kuin asiaan perehtyneitä. On hieno asia, että haeskelet työtä myös netissä, mutta, sinunlaiselle yrittäjähenkiselle kaverille löytyy varmasti hommaa jostakin. Älä masennu, niinkuin edellä ollut vastaaja.

Kai me sikarisuut saadaan tehdä näille nuorille mitä vaan mun virmassa ainakin orjat tuottaa mulle omaisuuden jolla käyn vuosilomallani taikkulassa

• Pallinaama Jani
        Nyt- kirjoitti:

Kai me sikarisuut saadaan tehdä näille nuorille mitä vaan mun virmassa ainakin orjat tuottaa mulle omaisuuden jolla käyn vuosilomallani taikkulassa

Yrittäjät on nihilistejä. Niitä ne on ! isi on niin mulle sanonut, se tietää . se on itekin iso pomo.
        t.pallinaama jani

• risunajolla aloitat

laittaa telat countyyn? pitää osata myös 6-vivulla puut lappaa.
      kone ford county, lämpöohjaamo.

• Mitään

Et osaa mitään mee kotiis kotipoika juomaan kolmosta

• Terveys meni

Olet valinnut ammatin jossa ei kuolla vanhuuteen.
        Onneksi olkoon ja tervetuloa alalle!

• niitä löytyy

Kyllä semmoselle aina töitä on jolla on kiinnostusta tehdä. Tällä palstalla vaan voi ne oikeat työnantajat olla kadoksissa. taitaa olla enempi noita wannabe mettämiehiä joilla on kurja elämä ja koneet mitä on. Seuraile vaikka Maaseuduntulevaisuutta siinä haetaan monesti kuskeja ihan oikeaan työhön tai laita itse ilmotus.. oon ihan varma että työ löytyy ja oikealla palkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2754
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      120
      2652
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2161
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      408
      1595
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259