Voikohan tuota vänkärin airbackiä kytkeä mitenkään pois? Olisi takapenkillä enemmän tilaa yhdelle turvaistuimelle ja vanhemmalle, jos saisi laitettua kaukalon eteen. Ohjekirjasta ei löydy mitään. Saisivatkohan huollossa pois päältä?
Airbackin kytkeminen pois?
3
803
Vastaukset
- Muistan
Jos vain oikein muistan, niin huolto voi kytkeä airbagin pois. Sinällään vähän Aatamin aikuinen juttu kun monissa merkeissä sen voi hoitaa itse avaimella mutta Zafirassa pitää käyttää huoltoa. Toinen vaihtoehto on ostaa merkkikohtainen turvaistuin. Siinä tulee mukana joku sellainen tunnistus juttu, että vänkärin airbag tunnistaa turvaistuimen ja kytkee airbagin pois.
- siis...
Juu. Vähän arvelinkin, että huollossa ehkä voivat asialle jotain, koska mitään tietoa ei käsikirjasta löydy. Pitääpäs käväistä siellä...3päivää laskettuun aikaan.
- Airback
Vänkärin ilmaselän poiskytkeminen onnistuu huollossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741