sauna yllätys...

sinkku saunoja...

Kerran yksi naispuolinen ystäväni, Niina, houkutteli minut kanssaan juhlimaan. Tämän kaiken oli tarkoitus piristää minua, koska olin vasta eronnut pitkästä suhteesta.
Tiesin kokemuksesta, että illalla mentäisiin baariin niinpä laitauduin valmiiksi iltaa varten. Niinan saapuessa minua hakemaan, kyselin mitkä ovat illan suunnitelmat. Hän kertoi minulle, että ensimmäisenä mennään saunomaan hänen kavereiden luo. Kiitin Niinaa, siitä ettei hän ollut kertonut minulle saunomisesta etukäteen, menihän minulla illan meikkaus täysin hukkaan.

Saavuimme erään rivitalon pihaan ja nyt kysyin Niinalta kenen asuntoon oikein menisimme. Tämä vastasi, ettei oikeastaan tiennyt, että tyyppi oli Niinan toisen kaverin, Millan tuttavia. Lisäksi hän kertoi, että saunoisimme taloyhtiön yhteisessä saunassa, joka olisi varattuna meille vielä parituntia.
Menimme pukuhuoneeseen ja aloimme riisuuntua. Kiinnitin huomiota pukuhuoneen vaatteisiin, vaatteita oli paljon. Kaverini näki katseeni, virnisti ja sanoi: "Tää on Sanna sun paluu takaisin sinkkuelämään..." Kävelin sisään suihkuun ja siitä löylyhuoneeseen, siellä vasta tajusin Niinan sanojen sisällön...
Lauteilla istui seitsemän miestä ja vain yksi nainen Niinan ja minun lisäksi.
Kiipesin lauteille ja sain miehiltä kunnon aploodit tuloni kunniaksi. Olinhan aika näyttävä kroppainen nainen.

Alku saunominen meni hieman siideriä ja olutta nauttien, sekä jutellen ja vitsejä heitellen.
Saunomisen edetessä porukka hajaantui ja katosi omille teilleen. Saunaan jäi enää kolme miestä, sekä Niina ja minä. Miehet katselivat meidän molempien isoja rintoja ja pohtivat kummalla on isommat. Tämä kaikki johti siihen, että rintoja täytyi kosketella, sitten maistella. Samalla lailla vertailimme miesten varustusta. Tällainen leikki kiihoitti tietysti kaikkia saunojia.

Kaverini Niina poimi mukaansa yhden miehistä ja iski minulle poistuessaan silmää. Niina tiesi minun haaveeni saada olla kahden miehen kanssa yhtä aikaa...
Näytti siltä, että haaveeni oli toteutumassa. Jäljellä olevien miesten kädet vaelsivat ympäri kiinteää ja muodokasta kehoani. Toinen levitti haarani ja polvistui alemmalle lauteelle nuolemaan minua. Olin aivan märkä. Toinen miehistä asettui niin, että pystyin ottamaan hänen todella ison kalun suuhunsa. Imin ja samalla voihkin nautinnosta. Sain hädin tuskin pidettyä suussani olevan kivikovan elimen niin etten kiimoissani satuttaisi sitä hampailla. Pyöritin kieltäni ympäri terskaa ja otin elimen hitaasti suuhuni. Vanhasta tottumuksesta osasin ottaa sen suuhuni niin, että kalu upposi mahdollisimman syvälle. Imin munaa ja samalla pyörittelin kieltäni pitkin kovaa suonikasta vartta ja samalla tunsin kuinka toinen miehistä työntyi sisääni.
Taivas miten ihanalta ja kiihoittavalta tilanne tuntui. Sauna täyttyi kiimaisesta voihkinnasta ja matalista murahduksista. Tilanteen kiihoittavuus ilmeisesti vaikutti myös minua panevaan mieheen, koska hän sai pian rajun orgasmin. Hän suuteli minua kiitokseksi ja läksi suihkuun vilvoittelemaan ja pesulle. Jäimme siis kaksin.
Jäljelle jäänyt mies nousi ja suuteli minua kiihkeästi, sitten työnsi minut hellästi pitkälleen ja työntyi sisääni. Suuri elin työntyi sisääni hitaasti. Mies pyysi, että hieroisin samalla klitoristani, koska hän halusi katsella sitä. Suuren kalun liikkeet ja sormeni saivat lähes heti pilluni sykkimään mielettömään orgasmiin. Mies rauhoitti hetkeksi tahtia ja antoi hengitykseni tasaantua ja jatkoi taas.
Miehen kesto ja rakastelu taidot yllättivät minut täysin. Hän liikkui sisälläni, etsien kaikki salaiset herkät kohtani ja pitkitti omaa laukeamistaan niin kauan kunnes näki, että minä olen saamassa uuden orgasmin. Minä voihkaisin ja pilluni alkoi taas sykkiä uutta orgasmia. Tämä sykkiminen sai aikaan myös miehelle lopullisen nautinnon upeaan rakasteluumme.
Hymyilimme raukeina toisillemme ja menimme suihkuun. Pesimme toisemme ja kävelimme pukuhuoneeseen missä oli enää vain meidän kahden vaatteet. Sovimme, ettei rakastelumme ollut viimeinen vaan jäisin hänen luokseen yöksi... mutta mitä silloin tapahtui onkin jo toinen tarina =)

4

19921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lolita69

      Ihan täyttä paskaa, paskaa paskaa paskaa, teeppäs parempia!

    • hyyr.

      Tuo ei tosiaankaan ole paljoa älyä vaatinut. Taitaa olla joku välttävästi peruskoulun käynyt ilman mitään kummempaa sivistystä.

      • ihmettelee...

        oletkohan ollut vika sivuilla lukemassa jos älyllistä tekstiä kaipaat... siel on joku akateeminen joka ei seksin päälle ymmärrä mitään....???
        Lue tentti kirjoja jos sen tyypin tekstiä haet....


      • Böö
        ihmettelee... kirjoitti:

        oletkohan ollut vika sivuilla lukemassa jos älyllistä tekstiä kaipaat... siel on joku akateeminen joka ei seksin päälle ymmärrä mitään....???
        Lue tentti kirjoja jos sen tyypin tekstiä haet....

        musta toi oli hieno! mä tykkäsin! lisää tollasia! mä tiedän et saan muilt haukut ku kehun sun textii mut silti jatka samaan malliin ja lisää tollasia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe