Lumet sulaa ja nyt vuotaa katolta vedet sisään. Eiks hattulassakin ollu joku huopakattoja tekevä firma? Hämeenlinnasta sain kattofirmalta tylyn vastauksen; "Ei kiinnosta pienet katot". Suosituksia otetaan nyt vastaan. Kiitokset vain etukäteen. Pystyykö kattoa itse paikkaileen jollain?
kattokorjaajia?
4
653
Vastaukset
- Apua tarjoava
Sulla siis vuotaa huopakattto. Asuintalosta vai mistä ?
Olisko sulla huovat ja naulat, ym valmiina ? - ensi hätään
Sivellettävää bitumimassaa levität reikäkohtaan. Itte tein kyseisen toimenpiteen kesämökillä. Maksaa rautakaupassa n. 30euroa 2,7litran purkki.
Varmaan on kuitenkin järkevämpää kysyä joltain joka tekee huopahommia työkseen.
Lepaalta löytyy kattoliike, Hattulan rakennus ja kattotyö. Varmasti tulevat laittamaan pienemmänkin homman kuntoon. Luettelosta tai netistä löydät sitten enemmän tekijöitä. Jos et saa sitä itse korjattua ,niin voin mä tulla jeesaamaan.
Yhteystiedot saa galleriasta.- mierolanmies
Kiitokset kaikille vastauksista. Katto saatiin kuntoon. Vika olikin piipunpellityksessä. Tehtiin piipunpellitys uusiksi, entinen oli puhkiruostunut takaosastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491