Niin miten pieni ihminen voi päästä kiinni edullisesti moottoripyöräilyyn taas uudelleen.
joten kuinka toimia saadakseen edullisimmin cc650 moottoripyörän.
Tee se itsekkö?
Saako osia ja mihin laitteeseen?
Mutta ehkä sittenkin suora osto?
Mikä maa mikä valuutta?
Halvin mahdollinen 650cc mp
7
1594
Vastaukset
- nettimotoon
rajaa kuutiot ja tsekkaa markkinat...
- Suzuki
Tostahan tulikin jo ilmi, että mikä kuuspuolikas edullinen, kestävä ja oikein mukava paukutin: Suzuki Savage LS650. Se on siinä.
- ehdottomasti..
Suzuki kirjoitti:
Tostahan tulikin jo ilmi, että mikä kuuspuolikas edullinen, kestävä ja oikein mukava paukutin: Suzuki Savage LS650. Se on siinä.
savage josset muuta saa!
- -------------------------
Jos uutta aiot, kattele Hyosungin malleja. Aguila ja Comet. 650 molemmat.
- Itse asian kokenut.
Jos haluat pienellä rahalla ostaa moottoripyörän joka on lisäksi toimntavarma ja helppohuoltoinen, osta Honda NTV650 (Revere). Valmistus loppui 1997, mutta hyviä käytettyjä löytyy kyllä markkinoilta. Nykyinen lähisukulainen on Deauville. Reiskalla on riittävästi suorituskykyä ja keppivetoinen twini on todella kestävä ja pieniruokainen. Alle kolmella tonnilla alkaa löytyä hyviä 92-95 vuosimallisia ajokkeja.
- honda
ntv 650 edullinen,halpa yllä pidettävä esim,öljynvaihtoväli öljyä 2,6l,ventts,väli 12tkm.Huoleton kardaani,teho riittävä
- honda
pieni kulutus suomen nopeuksilla maks.4,5l/100km,mulla kolmelaukkua,yksin ajettaissa,eikä paljon lisäänny kakspäällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345