onko Decameronin hotellialueella pankkiautomaattia, josta voi nostaa rahaa? Entä Panaman lentokentän myymälät? Onko kansainvälisiä kosmetiikkatuotteita myynnissä? Ovatko ne halvempia, kuin esim. Helsinki-Vantaalla? Ts. kannattaako kosmetiikkaostokset jättää tulomatkalle vai ostaa jo lähtiessä? Lentokoneeseen tilattavat tuotteethan eivät mitään älyttömän edullisia ole...
KERTOKAA!
galippo
2
1504
Vastaukset
- vuosi sitten ollut
Hotellialueella on pankkiautomaatti, mutta ainakaan mun OP-Visa sirukortti ei siellä toiminut. Myös vaihtokurssi euroista dollareihin oli tosi huono.
- prenc
tocumenin kentällä on taxfree myymälät ja kaikki muutkin liikkeet,yhden henkilön omistuksessa.vaimon mielestä tarjonta hyvää,mutta hinnat ei paljoa eroa vantaan hinnoista.itse ostin tupakkaa camel 14usd kartonki.remy martin gognag v.s maksoi 24usd sama pullo alkossa suomessa 34e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059