Onko kenelläkään kokemuksia Bangkokin kampaamoista? Uskon, että leikata siellä osaataan hiukset kuten Suomessa, mutta miten on värjäysten laita? Joskus olen kuullut , että aasialaisten hius on niin erilaista euroopplaisiin hiuksiin verrattuna, että ottamalla värjäyksen Aasiassa, saa varmasti hiuksensa pilalle. Pitääköhän paikkaansa?
Kampaamot
2
769
Vastaukset
- santtura..
..kysymyksiä hiusten leikkauksita ja värjäyksistä. Aasialaisten hiusten laatu on aivan erilainen, kun meillä suomalaisilla. Yleensä vastaukset ovat olleet epäileviä ja jollekin leikkaus ei sujunut...mutta niinhän se käy joskus meilläkin. Värjäys hieman riskaapelia, sillä aurinko porottaa ja saattaa muuttaa väriä nopeastikin.
Tuo "alapään parturointi" oli taas melkoinen esimerkki epämiellyttävistä provoilijoista, jotka pitäisi potkaista hornan kellariin....YÖK- Katja
Omat kokemukset Bangkokilaisista kampaamoista on olleet positiiviset. Hiusten värjäystä harkitsisin muutamaan otteeseen, koska käytössä olevat väriaineet ovat Aasialaisille hiuslaaduille suunnattuja ja ovat melko voimakkaita. Itse olen ollut tyytyväinen leikkauksiin, muotoiluihin ja pesuihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899