Osaako joku neuvoa kuinka saan Calc:ssa oletukseksi nolla-arvot pois tulosteesta.
Nolla-arvot tulosteessa
4
1660
Vastaukset
OpenOffice Calcissa on pari rastia, jotka vaikuttavat nolla-arvojen näkymiseen näytöllä tai tulosteessa.
Valitse Muotoilu - Sivu - Taulukko-välilehti
Nolla-arvot
Määrittää, että solut, joissa arvona on nolla, tulostetaan.
Ja rastin jättäminen pois tarkoittaa siis, ettei tulosteta.
Näyttöön vaikuttava Nolla-arvot -rasti on Työkalut - Asetukset - OpenOffice.org Calc - Näytä -sivulla. Ei vaikuta tulostukseen.- Pektus
Kiitos vastauksesta.Kun tiedosto oli tallennttu .xls muodossa, rasti kohtaan Muotoilu/sivu/nolla-arvot ilmestyy aina uudestaan tiedostoa avatessa. Huomasin, että tallennettaessa .ods muodossa ongelmaa ei ole.
- wähis
kun syötän esim 045......tulee 45 soluun.......miten saan myös 0 mukaan?
- libre
https://help.libreoffice.org/Calc/Entering_a_Number_with_Leading_Zeros/fi
Ohje on LibreOfficesta, mutta toimii samaten OO:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797