aina ku aloitamme seksin poikakaveri pistää mut makaa mahalleen ja nostamaan peppua ylöspäin. käsilläni levitän peräaukkoani aivan avoimeksi. meis tulee päälleni ja ulostaa mun peräaukkooni sisälle sen jälkeen hän pyyhkii ohi menneen kakan pois.
Yleensä hän tulee ekaksi pimppaan ja sit pyllyyn. Must tää on kans ihan jees juttu mut huoleni on et voiko tulla jotain tauteja siit et mul on toisenn ihmisen kakkaa peräsuolessani?
Kiinnostais tavata muitakin joilla on samanlaisia kokemuksia?
anaali ulostus
10
3584
Vastaukset
- joo
mul kostus heti ku luin ton jutun kertokaa ihmees lisää
- M30
Alkoi kanssa oikein kiihottamaan, oikeat otteet..
Naisen perseet on nuoltu ja paskainen sekä menkkaverinen kulli on putsattu naisen suussa. Myös fistannut olen naista peppuun ilman liukkaria, se oli kiihottava ja aika sottainen kokemus! Tuskin sulle mitään tauteja tulee.- ällistynyt
onko tommoinen oikeasti kiihottavaa. vaiko luuletteko te vain niin?
- Sinkkumies
No ei sitä kyllä ikinä näy tietävän mitä te käytetyt ämmät olette tehneet...
- jape
sulle tän jälkeen enää käy. Oma käsi varmaan. se ei ole tehny mitään likaista elämän aikana......herraisä, millasia ajatuksia on nyky sinkuilla. pysykää tollot sinkkuina kun ette elämää siedä.
- isänmallissimus
Erittäin isänmaallinen tapa harrastaa seksiä
- Toinen.palsta
Tää ei tänne kuulu.
- ht6rbfdg
Täh? Tämä sopii erittäin hyvin palstan tasoon.
- sidoksetaukenee
Jeesus Kristus pelastakoon sinun sielusi.
- Anonyymi
Pietari Flatus sanoo Joosuan toisessa kanaalissa:
Pankaa, sillä tarve tyyjyttyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882988Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4772301- 891612
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa15874- 31866
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767