Sisarukset kunnon riesa....Apua!

no, thanks!

Apuuva, mitä tehdä?
Mulla on isoveli,pikkuveli ja 2 pikkusiskoa... Isoveli on joskus ihan kauhea kun se haukkuu ja arvostelee ulkonäköäni ja kavereitani.(Olen todella herkkä huom.) Puhumattakaan siitä että se saa mut raivostumaan joka päivä ärsyttämisellään.
Sitten nämä 3 pienempää...Joka päivä tuntuu että pää räjähtää niiden kanssa kun ne ovat kamalan meluisia, riehuvia ja tottelemattomia! aina kun yritän esim. tehä läksyjä, niin on menossa hirveä hilluminen mikä kaikuu koko talossa... Arvatkaa voiko silloin keskittyä? Sitten taas ollessani poissa kotoa ne riiviöt penkovat tavaroitani ja yleensä rikkovat jotain! ne eivät kunnioita mitään, eivät edes äitiäni! Yrittävät pomotella sitä päin naamaa yms yms..Oon yrittäny selittää äitille että mä en jaksa tällaista, mut se ei välitä mitään, uppoutuu vain muihin asioihin... Rauhaa ja hiljaisuutta rakastavana ihmisenä oon jopa uhannut että muutan kokonaan iskän luokse! Ei ole helppoa kun on paljon ongelmia ja paineta elämässä, sitten vielä kaupan päälle sietämätön kotiporukka... Onneksi kuitenkin voin viettää osan ajastani siellä isän luona.. Antakaa jotain vinkkejä että saisin viimein mielenrauhan? Omia kokemuksianne saatte tietty myös kertoa...

6

4880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo pikkusisarukset..

      Vaikka mulla niitä ei olekaan 8D Olin itse se karmea kauhukakara, ja tässä neuvo, joka mutkin pysäytti.
      HANKI LUKKO OVEESI! Ei maksa paljon ja on helvetin ärsyttävää pikkusiskon silmin. avain taskuun kun lähdet kylille ja se siitä. Ja sitten mesoamiseen.. Vanha kunnon hiljaisuuskilpailu. Lupaa palkintokin voittajalle. Tai sitten voit piilottaa ulos jtn hyperhauskaa ja käskeä niitä sitä ettimään. Nämähän eivät toimi jos he ovat kovinkin isoja, mutta silloinhan voit ihan sanomalla ärtymyksesi ilmaista. No isoveljen huomautteluun mietin itsekin ratkaisua. 22 vuotias ukko joka päivä vänisee siitä kun olen niin surkea ja elämässäni epäonnistunut. Mutta silloin mä haukun takaisin saamattomaksi työttömäksi. Lopettaa varmasti! Mieti isovelun heikko kohta. Finnit? Ylipaino? Kerran kun pikkaisen haukut takaisin, ei hän enää yritä uudestaan. Toivottavasti autoin edes vähän :)

    • Tiedän miltä susta tuntuu itselläni on riehuva pikkusisko ja pikkuveli.

      Riehuvat aina ja joskus jopa tutkiskelevat laatikoitani.

      Minua ärsyttää se että minulla ei ole minkäänlaista omaa rauhaa tai omaa yksityisyyttä.

    • jinkkumanki

      anna niille kunnon läksytys :P

    • 1x2

      mä tiiän et sisarukset voi olla kauheita. Mut sit vaan kannattaa jotenki rentoutuu menemäl vaiks kaveril tai jotain :)

      ite tiiän et sisarukset oikeesti voi olla rasittavii, sillä mul on veli (ite oon siis tyttö), ja ollaan kaksosii. ollaan oltu koko ala-aste samal luokal ja otti niin paljon päähän ku sit mun veli ties aina mitä mä koulus tein, ja vois kertoo porukoil. Olin kutosel niin ilonen et pääsisisn vihdoin eri luokal mun veljen kans, mut eipäs päästy.. ollaan viel samal luokal, ja ottaa vielkin päähän ku kuulen jonku sanovan jonil vaiks jotaan et "luuleks et sun sisko käy juomas" tai jotaan tollasta. ON MULLA NIMIKIN! ja aina mun kaveritkin (!) valittaa mulle et miten mun VELI on ärsyttävä, ja kysyy mult et miten mä kestän...

      mut täyty vaan koittaa kestää ! :)

    • suuusku

      mutta eihän elämä olisi mitään jos ei olis omaa tappelu kaveria on kyllä tullu tottua siihen mulla on 2 siskoa ja 1 veli niin on ollu kestämistä niin mitä sitä valittamaan?

      • kaipaan sisaruksiani

        Suoraan sanottuna en nykyään aina jaksa ymmärtää ihimisiä, jotka valittavat siskoistaan ja veljistään, sillä niinhän asiat menevät tässä elämässä, ettei oikeestaan mitään osaa arvostaa, ennen kun se menettää :( Mutta silloin voi olla jo liian myöhäistä..Valitettavasti..
        Itse elin kahden veljen ja kahden siskon kanssa kunnes tuli sellaiset mutkat matkaan, että en ole heitä sen koommin nähnyt. He osasivat kans olla hyvinkin ärsyttäviä ja lähes päivittäin tuli riitaa milloin mistäkin..Jälkeenpäin ajateltuna olen ruvennut kaipaamaan heitä kaikkine reuhaamisineen ja häiritsemisineen. Sisarukset ovat ihania, heistä vain pitää oppia nauttimaan juuri sellaisina kuin he ovat. Kannattaa vaan muistaa, että jokainen pienkin riita kannattaa sopia mieluummin samana päivän, kun ei sitä ikinä voi tietää, mitä seuraava päivä tuo tullessaan...Tämän olen ainakin omassa elämässäni oppinut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe