BRITNEY ON KUNINGATAR!!!

Seuraava Madonna!

On niin ihana huomata kuinka tällä hetkellä koko maaimassa on suuri Britney-buumi. Britney joka paikassa saa aikaan hurmosta. Britney menestyy paremmin kuin ikinä ja uusi musa valtaa ykköspaikat. Aivam mahtava tuhkimotarina tytöstä, joka syntyi melko varattomaan tavisperheeseen. Jo yhdeksän vuotiaana ikäisekseen hyvin vahvalla äänellä varustettu tyttö huomattiin. Jo silloin monet tajusivat tästä tytöstä tulee tähti! Britney vietti vapaa-aikansa musiikin ja tanssin parissa. Ja lopulta vuonna 1998 syksyllä se tapahtui: Britneyn ensimmäinen single tuli radiosoittoon, baby one more time. Kappaleesta tul iso single vallaten mm. USA:n ja Englannin listojen ykköspaikan. Alusta asti Britneyn luonollisuus ja kiltti imago saivat aikaan ihailua. Hänestä tulikin ennätysvauhtia suurin tähti jättäen varjoona micey clubin muut kilpailijat mm. Justinin ja Christinan. Jo ennen levyn julkaisua oli jo fanituotteet kaupassa ja Britney tukiseuroja oli faneille. huh huh... No kun viimein levy keväällä 1999 tuli kauppoihin myynti oli meganopeaa. Noin 27 miljoona levyä kaiken kaikkiaan myi esikoislevy! Yksi myydyimmistä levyistä ikinä. Sen jälkeenkään Britneyn tähti ei ole sammunut tähän päiväänkään. Päin vastoin. USA:n ykköspaikan haltuun otto yhdellä 2000-luvun suurimalla myynillä. Mikä sitten tekee Britneystä niin vertaansa vailla olevan artistin?
Ihana pikku Britney oli jo tähti 9-vuotiaana. Jo silloin hänet bongattiin. Tässä pikku Britneystä lyhyt video:
http://www.people.com/people/article/0,,20246579,00.html?xid=rss-topheadlines
Britney on tehnyt koko uransa ajan kovasti töitä menestyksen eteen. 2000-luvun alkuvuosina oli aivan megasuuri Britney buumi. Jo silloin Britneystä veikattiin seuraavaa popin kunigatarta. Aivan oikeihan veikkaus meni. :) Nyt tällä hetkellä Amerikan lehdet hehkuttavat Britneyn olevan uusi kuningatar. Jo tänään tulleesta Britneyn dokumentistakin oli huomattavissa, että jopa Madonna olisi antamassa titteliään mieluiten Britneylle. Madonna on kovasti viime aikoina ollut Britneyn tukena. Hänhän pystyy samastumaan häneen. Dokumantissakin hän sanoi kuinka hänelläkin oli ollut nuorena holtitonta menoa, mutta hän sai olla melko rauhassa, kun taas Britney joutuu olemaan jatkuvassa median tarkkailussa. Madonna sanoi,että Briteny on kuten me kaikki koko ajan kasvamassa ihmisenä. Ihanaa, että Madonna ja Britney ovat taas löytäneet toisensa. Madonna varmasti valmistelee Britneytä kuningattaruuteen. Se on hyvä! Madonna ja Britney ovat ainot todella oikeasti hyvät artistit monella eri saralla. Christina on upea ja hänellä on hieno ääni oktaaveissa mitattuna. Mutta hänessä ei ole nykyään enää mitään kiinnostavaa. Hänen parhaat päivänsä on nähty. En usko, että hän tulee enää nousemaan pohjasta. Popin ystävät ovat jo läytäneet uudet fanittamisen kohteet. Uusia nimiä ovat Rihanna, Beyonce ja uusinpana Kate Perry. He kaikki ovat upeita laulajia, mutta heistä kaikista puuttuu se jokin joka on Britneyssä ja Madonnassa. Rihanna on täysi tuote, joka laulaa vaan niitä tylsiä kappaleita(ei umbrella). Beyonce on hyvin yksipuolinen artisti ja eikä hänessä oli sitä tiettyä hohtoa. Uusin nuorten idoleista on Kate Perry. Tällä laulajalla on hyvä ääni ja mahtava asenne. Muutama hyvä kappalekin. Mutta hän vasta kaukana onkin M:sta ja B:stä. Tässä linkkejä mm. staran viime aikaisista uutisoinneista:
http://www.stara.fi/2008/12/14/tasta-alkoi-britneyn-menestys-katso-video-koelaulusta/
http://www.stara.fi/2008/12/10/uskomatonta-britney-spears-teki-sen-taas/
Ehkäpä yksi Britney menestyksen salaisuus on se, että hän on aivan tavallinen tyttö kuten kaikki muutkin. Hän ei yritä olla mitään muuta(esim. Christinan ihme holtitukset). Epäaitouteen kyllästyy yleisö. Nyt on sana AITOUS, joka kuvaa Britneytä. Oli aivan ihanaa katsoa dokumenttiä ihmisestä, jota pystyi ymmärtämään. Minulla oli yhteys häneen dokumenttia katsoessani. Se hänen homo avustajansa sanoi aika hyvin: "Britney on tavallinen tyttö". Sitä juuri minäkin olin miettinyt, että mikä tekee hänestä juuri niin ihanan. Paljon lämpöä ja rakkauta hänestä hehkuu.
Nyt loppuun on hyvä lopetella katselemalla upeita listasijoituksia. Circus on tällä hetkellä kuten jo mainitsin USA:n ykkösenä ennätysmyynillä. Samaan aikaan Circus meni ensimmäisellä viikolla suoraan sijalle 3, vaikka kappale on vasta myynissä muutamassa nettilataus sivulla. Tässä Britney tekikin toisen ennätyksen. Korkein myynti ja nousu pelkillä nettilatauksilla IKINÄ. Ihanaa Britney! Tässä Circus kolmantena:
http://www.billboard.com/bbcom/charts/chart_display.jsp?JSESSIONID=QGd6JFgTG1Jnv7W4hyXQxTB1W1ZTWYMNL7XY5941QWZvrjhv1g3K!-1895692710&g=Singles&f=The Billboard Hot 100
Ja circus albumi ykkösenä:
http://www.billboard.com/bbcom/charts/chart_display.jsp?g=Albums&f=The Billboard 200
Noh tekstiä tuli hieman kirjoitettua. huh :) No olen vain nyt niin iloinen maailman parhaan artistin tämän hetken upeasta tilanteesta. :) Ja pliis. Älkää tulko tänne itkemän ne pari Christina palstan katkeraa fania. Minä en pidä enää Christina edes poptähtenä. Hänen aikansa on jo ohi. Tee saatte kuunella häntä ja olen iloinen jos se on se artisti, jonka musiikki kolahtaa. Mutta uudet upeat artisti ovat jo tullet Madonnan ja Britneyn vanaveteen. Christina ei vaan enää ole tähti. Joten pliiis en jaksa edes hänestä enää IKINÄ PUHUA. Ja myös Anna Abreu fanit tänne tunkee. Pysykää OMALLA PASLTALLANNE!
Loppuun on hyvä kuunella Circusin melkon varma single kill the lights, jossa Britneytä kutsutaan popinkunigattareeksi. Kappale on mitä parhainta Britneytä. kiitos kaikille, jotka jaksoitte lukea tän! Ja voimia myös Britneylle!
http://www.youtube.com/watch?v=3bn-S2jzpGQ

50

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkään

      jaksaa.. näytti tyttö olevan niin pihalla, että johonkin hoitoon olis taas hyvä saada. Tai sitten kokonaan julkisuudesta pois.
      Kuka ihannoi tollasta elämää? Pahempaa kuin vankilassa, kun ei missään saa olla rauhassa.

      • ...

        ämmä ei tee edes omia biisejään.


    • Kehtaatko?

      Kehtaatko todellakin kutsua tuollaista turhanpäiväistä ja tyhjäpäistä bimbopissistä kuningattareksi? Mikä sinua vaivaa? Taidat itsekin olla varsinainen pissis.

      • britneyfan94

        Miten 28-vuotiasta voit kutsua pissikseksi! Me Britneyfanit saamme kutsua häntä kuningattereksi jos haluamme! Lopeta tollanen haukkuminen ällö!


      • olla kovin
        britneyfan94 kirjoitti:

        Miten 28-vuotiasta voit kutsua pissikseksi! Me Britneyfanit saamme kutsua häntä kuningattereksi jos haluamme! Lopeta tollanen haukkuminen ällö!

        hyvä fani, jos et tiedä minkä ikäinen Britney on, se ei ole 28...


      • anna91
        olla kovin kirjoitti:

        hyvä fani, jos et tiedä minkä ikäinen Britney on, se ei ole 28...

        hänelle anteeksi. Britneyhän täytti juuri 27.


      • ole kiinni
        britneyfan94 kirjoitti:

        Miten 28-vuotiasta voit kutsua pissikseksi! Me Britneyfanit saamme kutsua häntä kuningattereksi jos haluamme! Lopeta tollanen haukkuminen ällö!

        fyysisestä iästä vaan henkisestä kypsyysasteesta, ja se on Spearsilla siinä 11 vuoden luokkaa.


      • muuten ole
        ole kiinni kirjoitti:

        fyysisestä iästä vaan henkisestä kypsyysasteesta, ja se on Spearsilla siinä 11 vuoden luokkaa.

        mitenkään kaukaahaettua. Sitähän sanotaan, että ihminen lakkaa kypsymästä, kun tulee kuuluisaksi. Ja Britney on ollut kuuluisa 11-vuotiaasta.


    • Britneyn

      tietysti olla popin kuningatar, jos se omassa kappaleessaan niin julistaa... Joo, Britney on kyllä maailman kohutuin tähti, mutta jos kattelee sen levymyyntiä, se on jyrkässä laskusuunnassa. Jokainen levy on myynyt miljoonia vähemmän kuin edellinen. Tosin ei enää, koska Blackout myi vaan 2 miljoonaa, joten Circus ei voi myydä miljoonia vähemmän, mutta sen myynti ei ole edes miljoonaa. Mutta saattaa kyllä olla, että Britney on tällä hetkellä popin kuningatar. Ei ole parempaa vaihtoehtoa tarjolla (Madonna on parhaat päivänsä nähnyt). Mutta se kertoo vaan popin alennustilasta.

    • sun pakko

      haukkua Christinaa...Et silti taida pissis tietää,että MICHAEL JACKSONIN,KING OF POP on myynyt ekalla levyllään THRILLER yli 100 miljoonaa levyä,joten sun ihkutuspissiksesi on AIKA jäljessä.B menestyy pääasiassa USA:ssa ja Isossa-Britanniassa jonkun verran,mutta esim. muualla Euroopassa,kuten täällä Suomessa sijoitus 19.Madonnapa on SUVEREENI KAIKKIALLA!Sinä olet katkera,kun tiedät,että pissiksesi on kuitenkin keskinkertainen TRAILER-TRASH,jota pidetään kuitenkin American Dreamin ,kun sellainen lahjaton pissis voi myydä levyjä.Olet lisäksi NIIN KATEELLINEN,kun Christinalla on jumalainen ääni tosin kuin sinun korsteenillasi.B ei IKINÄ voi saavuttaa samaa kuin Madonna,sillä Madonna on todellinen PIONEERI,MONILAHJAKKUUS,joka on OIKEASTI nähnyt vaivaa upean uransa suhteen.Jos B on vielä 5-kymppisenä yhtä suosittu kuin Madonna,niin sitten B voi olla surkea B-luokan trashpopqueen.

      • vinegar

        unohtui. En ole mikään pissis. Olen 18 vuotias ja Britneyn on suurin idoli ollut jo kymmenen vuotta. Minulle on aivan sama mitä sinä Christina-fanit sanot. Britneyhän menestyy kaikkialla. Esim womanizer single on aivan yllättävänkin hyvin menestynyt Suomessa. Oli jopa listan sijalla yksi.
        http://yle.fi/lista/listat/tuote.php?id=8985
        Ja onko noin ihme, että edes yksi ulkomainen pop-laulaja menestyy Suomessa eli Madonna. Eipä ole paljoa. Täähän on hevimaa ,jossa myynti on pientä. Joten aika vähäpätöinen musiikkimaailmassa. Muttapa esim. Norjassa ja Ruotsissa uusi albumi menestyy ihan top-10 albumina reilusti.
        Tietenkin tiedän thillerin ja minulla on se albumi. Sehän on kaikkien aikojen albumi ja siellä on maailman paras kappale eli billei jean. Ja minä en ole yhtäään kateellinen Christinalle. Jos äänensä puolesta olisin jollekkin laulajalle niin Leona Lewisille. Hänellä on sata kertaa parempi ääni ja on sentään AITO. Hän on todellakin ansainnut menestyksensä. Tämän hetken kaikki nää Madonnan ja Britnbeyn vanavedessä kulkevat artistit ovat oikeasti hyviä. ja kun joku sanoi, että nyt laadun puute niin VÄÄRIN. Nyttenhän on enemmän tunkia tonne listankärjille moniin vuosiin! Katy Perry, Rihanna, Britney, Beyonce, Leona Lewis nyt taas Lilly Allen jne jne jne. Eli todella kova kilpailu on tällä hetkellä. Sitähän ei kukaan voi kiistä etteikö Madonnakin haluaisi Britneyn nähdä seuraavan kuningattarena. Hänhän niin samaistui Britneyhyn. USA:n lehdistökin on jo julistanut Britneyn jo kuningattareksi. Eli mahtavaa uran jatkoa Britneylle! :)

        Minusta sinun tekstisi oli täynnä huomionkipeisyyttä ja pissistelyä. Suuria kirjaimia ja haukkumisia ja ylistyksiä. Mitä sinun pitää todistella minulle? Etteikö Christina olisi jo out? No hänhä ei tulee enää nousemaan.


      • tekee ainoastaan työtään
        vinegar kirjoitti:

        unohtui. En ole mikään pissis. Olen 18 vuotias ja Britneyn on suurin idoli ollut jo kymmenen vuotta. Minulle on aivan sama mitä sinä Christina-fanit sanot. Britneyhän menestyy kaikkialla. Esim womanizer single on aivan yllättävänkin hyvin menestynyt Suomessa. Oli jopa listan sijalla yksi.
        http://yle.fi/lista/listat/tuote.php?id=8985
        Ja onko noin ihme, että edes yksi ulkomainen pop-laulaja menestyy Suomessa eli Madonna. Eipä ole paljoa. Täähän on hevimaa ,jossa myynti on pientä. Joten aika vähäpätöinen musiikkimaailmassa. Muttapa esim. Norjassa ja Ruotsissa uusi albumi menestyy ihan top-10 albumina reilusti.
        Tietenkin tiedän thillerin ja minulla on se albumi. Sehän on kaikkien aikojen albumi ja siellä on maailman paras kappale eli billei jean. Ja minä en ole yhtäään kateellinen Christinalle. Jos äänensä puolesta olisin jollekkin laulajalle niin Leona Lewisille. Hänellä on sata kertaa parempi ääni ja on sentään AITO. Hän on todellakin ansainnut menestyksensä. Tämän hetken kaikki nää Madonnan ja Britnbeyn vanavedessä kulkevat artistit ovat oikeasti hyviä. ja kun joku sanoi, että nyt laadun puute niin VÄÄRIN. Nyttenhän on enemmän tunkia tonne listankärjille moniin vuosiin! Katy Perry, Rihanna, Britney, Beyonce, Leona Lewis nyt taas Lilly Allen jne jne jne. Eli todella kova kilpailu on tällä hetkellä. Sitähän ei kukaan voi kiistä etteikö Madonnakin haluaisi Britneyn nähdä seuraavan kuningattarena. Hänhän niin samaistui Britneyhyn. USA:n lehdistökin on jo julistanut Britneyn jo kuningattareksi. Eli mahtavaa uran jatkoa Britneylle! :)

        Minusta sinun tekstisi oli täynnä huomionkipeisyyttä ja pissistelyä. Suuria kirjaimia ja haukkumisia ja ylistyksiä. Mitä sinun pitää todistella minulle? Etteikö Christina olisi jo out? No hänhä ei tulee enää nousemaan.

        ja tuollainen fani on vain uhka, jos olisit hänen lähellään.

        Kuka pakotti julkisuuteen ja piti päästä heti läpi sinne Mickey Mouse Clubin jälkeen. Hän ja hänen äitinsä olisi voinut odottaa pari vuotta ja sitten yrittää lyödä läpi. Niin Britneyllä olisi edes hieman normaalia elämää. Tosin hän itse on aiheuttanut sen, että häntä seurattiin niin tiivisti. Kyllähän nämä isoimmat tähdet saa olla rauhassa ja silti menestyy.

        Olisi seurannut Aguileran esimerkkiä, niin vähän taukoa musiikista, niin olisi pysynyt myös jalat maassa, niin kohujulkisuutta tulisi vähemmän. Briitu tarvitsi sekoilla noin 3 vuotta ennen kuin sen päähän tuli edes hitusen järkeä, että nyt rauhoitutaan jne...

        btw se eilinen dokkari todisti sen, ettei Britney osallistu suunnitelmiin, vasta sitten kun alkavat tehdä musiikkivideota D:


      • vinegar
        tekee ainoastaan työtään kirjoitti:

        ja tuollainen fani on vain uhka, jos olisit hänen lähellään.

        Kuka pakotti julkisuuteen ja piti päästä heti läpi sinne Mickey Mouse Clubin jälkeen. Hän ja hänen äitinsä olisi voinut odottaa pari vuotta ja sitten yrittää lyödä läpi. Niin Britneyllä olisi edes hieman normaalia elämää. Tosin hän itse on aiheuttanut sen, että häntä seurattiin niin tiivisti. Kyllähän nämä isoimmat tähdet saa olla rauhassa ja silti menestyy.

        Olisi seurannut Aguileran esimerkkiä, niin vähän taukoa musiikista, niin olisi pysynyt myös jalat maassa, niin kohujulkisuutta tulisi vähemmän. Briitu tarvitsi sekoilla noin 3 vuotta ennen kuin sen päähän tuli edes hitusen järkeä, että nyt rauhoitutaan jne...

        btw se eilinen dokkari todisti sen, ettei Britney osallistu suunnitelmiin, vasta sitten kun alkavat tehdä musiikkivideota D:

        Vaaraksi hänelle. Voisitko hieman selventää...? huh huu taidat puhua itsestäsi. Minulle Britney ei ole todellakaan mikään ihmeellinen asia. Aivan kuin fanittaminen olisi kielettyä? Mutta jos jotain musiikkia alan kuuntelemaan niin se on joko Madonnan tai Britneyn musiikkia. Heillä on eniten parhaita kappaleita. Onhan niitä paljon muita artisteja joita kuuntelen, mutta valitettavasti monilla muilla on vain yks, kaks hyvää kappaletta.

        Ja älä viiti edes verrata Britneytä ja Christinaa toisiinsa. Christina ei ole koskaan ollut sellaisessa menestyksessä ja sen mukana tuomnassa pyörityksessä kuin Britney. Britneyssä on vaan sitä kaikkea joka kiinnostaa kuulijaa ja mediaa. Valittevasti hän sitten joutunut paparazzejen kynsiin ja menettänyt yksityisyytensä. Mutta Britney ja Madonna ovat molemmat ihmisiä, joita ihailen sillä heidän molempien liikkeita seurataan taukoamatta, mutta silti he tekevät työnsä hyvin.

        Tässä vielä tän tekokaksikon "yhteisbiisi", joka on koskettanut heitä molempia. Eli human nature. Voi,että maailman parhaimmat artistit jällen samalla lavalla! Toivottavasti Madonna tulevalla kokoelma levyllä olisi Britneyn ja Madonnan duetto. Siitä ollaan maailmalla keskusteltu...
        Madonna puolustaa niin Britneytä tässä videossa. Videosta huomaa kuinka Madonnna tuntee paljon sympatiaa Britneytä kohtaan. :)
        http://www.youtube.com/watch?v=aT9o4FjXNls


      • ihan
        vinegar kirjoitti:

        Vaaraksi hänelle. Voisitko hieman selventää...? huh huu taidat puhua itsestäsi. Minulle Britney ei ole todellakaan mikään ihmeellinen asia. Aivan kuin fanittaminen olisi kielettyä? Mutta jos jotain musiikkia alan kuuntelemaan niin se on joko Madonnan tai Britneyn musiikkia. Heillä on eniten parhaita kappaleita. Onhan niitä paljon muita artisteja joita kuuntelen, mutta valitettavasti monilla muilla on vain yks, kaks hyvää kappaletta.

        Ja älä viiti edes verrata Britneytä ja Christinaa toisiinsa. Christina ei ole koskaan ollut sellaisessa menestyksessä ja sen mukana tuomnassa pyörityksessä kuin Britney. Britneyssä on vaan sitä kaikkea joka kiinnostaa kuulijaa ja mediaa. Valittevasti hän sitten joutunut paparazzejen kynsiin ja menettänyt yksityisyytensä. Mutta Britney ja Madonna ovat molemmat ihmisiä, joita ihailen sillä heidän molempien liikkeita seurataan taukoamatta, mutta silti he tekevät työnsä hyvin.

        Tässä vielä tän tekokaksikon "yhteisbiisi", joka on koskettanut heitä molempia. Eli human nature. Voi,että maailman parhaimmat artistit jällen samalla lavalla! Toivottavasti Madonna tulevalla kokoelma levyllä olisi Britneyn ja Madonnan duetto. Siitä ollaan maailmalla keskusteltu...
        Madonna puolustaa niin Britneytä tässä videossa. Videosta huomaa kuinka Madonnna tuntee paljon sympatiaa Britneytä kohtaan. :)
        http://www.youtube.com/watch?v=aT9o4FjXNls

        tosissasi tuollaisen hömpän kanssa? Luulisi 18-vuotiaan olevan sentään vähän kypsempi henkisesti.

        Vaan äläpä nyt mene sentään mitään koulua posauttamaan ilmaan silti.


      • britneyfan94
        ihan kirjoitti:

        tosissasi tuollaisen hömpän kanssa? Luulisi 18-vuotiaan olevan sentään vähän kypsempi henkisesti.

        Vaan äläpä nyt mene sentään mitään koulua posauttamaan ilmaan silti.

        Taidat olla se ilkeä ihminen, joka aina Christinapalstalla haukkuu britneytä ja sen faneja! Olet itse joku christina riippuvainen kun tulet tänne Britneypalstalle puhumaan hänestä!!! Olet kateellinen! Britney


      • ei kiinnosta
        britneyfan94 kirjoitti:

        Taidat olla se ilkeä ihminen, joka aina Christinapalstalla haukkuu britneytä ja sen faneja! Olet itse joku christina riippuvainen kun tulet tänne Britneypalstalle puhumaan hänestä!!! Olet kateellinen! Britney

        yksikään näistä amerikkalaisbimboista, enkä edes tiedä, ketä Christinaa tarkoitat.

        Eksyin tänne vain nähdessäni typerän otsikkosi Musiikki-osion sisällysluettelossa, ja oli pakko tulla katsomaan, mitä hömppää täällä oikein kirjoitellaan.


      • ymmärrät
        vinegar kirjoitti:

        unohtui. En ole mikään pissis. Olen 18 vuotias ja Britneyn on suurin idoli ollut jo kymmenen vuotta. Minulle on aivan sama mitä sinä Christina-fanit sanot. Britneyhän menestyy kaikkialla. Esim womanizer single on aivan yllättävänkin hyvin menestynyt Suomessa. Oli jopa listan sijalla yksi.
        http://yle.fi/lista/listat/tuote.php?id=8985
        Ja onko noin ihme, että edes yksi ulkomainen pop-laulaja menestyy Suomessa eli Madonna. Eipä ole paljoa. Täähän on hevimaa ,jossa myynti on pientä. Joten aika vähäpätöinen musiikkimaailmassa. Muttapa esim. Norjassa ja Ruotsissa uusi albumi menestyy ihan top-10 albumina reilusti.
        Tietenkin tiedän thillerin ja minulla on se albumi. Sehän on kaikkien aikojen albumi ja siellä on maailman paras kappale eli billei jean. Ja minä en ole yhtäään kateellinen Christinalle. Jos äänensä puolesta olisin jollekkin laulajalle niin Leona Lewisille. Hänellä on sata kertaa parempi ääni ja on sentään AITO. Hän on todellakin ansainnut menestyksensä. Tämän hetken kaikki nää Madonnan ja Britnbeyn vanavedessä kulkevat artistit ovat oikeasti hyviä. ja kun joku sanoi, että nyt laadun puute niin VÄÄRIN. Nyttenhän on enemmän tunkia tonne listankärjille moniin vuosiin! Katy Perry, Rihanna, Britney, Beyonce, Leona Lewis nyt taas Lilly Allen jne jne jne. Eli todella kova kilpailu on tällä hetkellä. Sitähän ei kukaan voi kiistä etteikö Madonnakin haluaisi Britneyn nähdä seuraavan kuningattarena. Hänhän niin samaistui Britneyhyn. USA:n lehdistökin on jo julistanut Britneyn jo kuningattareksi. Eli mahtavaa uran jatkoa Britneylle! :)

        Minusta sinun tekstisi oli täynnä huomionkipeisyyttä ja pissistelyä. Suuria kirjaimia ja haukkumisia ja ylistyksiä. Mitä sinun pitää todistella minulle? Etteikö Christina olisi jo out? No hänhä ei tulee enää nousemaan.

        kirjoitettua tekstiä väärin,kun sinulla olisi aika lailla petrattavaa lukemisen ymmärtämisessä.Tarkoitinkin,että olet katkera siitä,kun Christinalla on voice of the generation ja Britneyn ääni on nyt mitä on,eikä edes laula livenä.

        Ja mitä hemmettiä sössötät,ettei Christinan ääni olisi aito--->kateellinen,kateellinen!!!Leona Lewisilla on hieno ääni,mutta alarekisteri ei ole yhtä hyvä kuin Christinalla.Christinalla on vahvempi ääni ja pääsee korkeammalle.(Christinan oktaavr range on muistaakseni parhammillaan 4,5.)Niin ja Leonan ura on vasta alkanut ja nousi huipulle suoraan sanottuna aika myöhään ja vielä X-factoryn vai mikä nyt se oli kautta.

        Siis totuus nyt sori vaan on,että kyllä Suomessakin popilla pärjää,sillä onhan Anna Abreukin nyt Suomen virallisella levylistalla ykkösenä.Niin ja superbändit kuten Coldplay,meni ympäri maailmaa kaikissa merkittävimmissä maissa ykköseksi ja esim. Suomessa myös ja oli monta viikkoa peäkkäin kärjessä.(Lisäksi Coldplaylla on hallussaan tämän vuoden myydyin levy.)

        Mulle on ihan sama,nitä lehdistöt sanovat Britneystä,sillä koko maailman mielipide ei rakennu jonkun lehdistön mielipiteen varaan.Jos B:stä tulee joskus oikeasti Queen,niin on suoraan sanottuna todella surkea jäljittelijä.

        Niin ja sinäkö sanot,menestyykö Christina uudella levyllä vai ei...Olet säälittävä.Taitaa kuitenkin pelottaa,etteivät kaikki ihannoi trailer-trashiasi.

        Vaikutat tekstisi perusteella lapselliselta pissikseltä.Ikä on vain numeroita.

        P.S Saan haukkua ja kritisoida niin paljon kuin haluan lain sallimissa rajoissa,vaikka se ei sinua miellyttäisi.


      • anna91
        ihan kirjoitti:

        tosissasi tuollaisen hömpän kanssa? Luulisi 18-vuotiaan olevan sentään vähän kypsempi henkisesti.

        Vaan äläpä nyt mene sentään mitään koulua posauttamaan ilmaan silti.

        Itse meinasin juuri tullla kanssa purkamaan noita ajatuksiani tänne siitä dokkarista, mutta sähän olitkin lähes kaiken olennaisen sanonutkin.
        Kannattaa jättää noi epävarmojen paskojen Christina palstan trollejen kommentit ihan omaan arvoonsa. Britney on tällä hetkellä maailman laulajie ykkönen jota ei käy kiistäminen.
        Britney on ykkönen!


      • on mielestänne
        anna91 kirjoitti:

        Itse meinasin juuri tullla kanssa purkamaan noita ajatuksiani tänne siitä dokkarista, mutta sähän olitkin lähes kaiken olennaisen sanonutkin.
        Kannattaa jättää noi epävarmojen paskojen Christina palstan trollejen kommentit ihan omaan arvoonsa. Britney on tällä hetkellä maailman laulajie ykkönen jota ei käy kiistäminen.
        Britney on ykkönen!

        paras artisti,niin ok,mutta jättäkää se muiden suosikkien mollaamimen,please?Ei se teidän suosikkinne yhtään sillä parane,vaan pikemminkin kaivatte kuoppaa allenne.Olisi jo aika jättää provoamisenne ja kestää se,jos kaikki eivät pidä samasta kuin te.Mielipideasioista ei voi kiistellä,mutta antakaa muidenkin kehua omia suosikkejaan omalla palstalla etenkin,jos se on asiallista,koskien vain palstan henkilöä,eikä loukkaa muita,joten ei olisi syytä hiiltyä.Lisäksi on todella mautonta haukkua toisen artistin faneja,joka kertoo vain kirjoittajan omasta epävarmuudesta.

        *Terveisin sivustaseurannut,joka kuuntelee myös Britneytä*


      • anna91
        on mielestänne kirjoitti:

        paras artisti,niin ok,mutta jättäkää se muiden suosikkien mollaamimen,please?Ei se teidän suosikkinne yhtään sillä parane,vaan pikemminkin kaivatte kuoppaa allenne.Olisi jo aika jättää provoamisenne ja kestää se,jos kaikki eivät pidä samasta kuin te.Mielipideasioista ei voi kiistellä,mutta antakaa muidenkin kehua omia suosikkejaan omalla palstalla etenkin,jos se on asiallista,koskien vain palstan henkilöä,eikä loukkaa muita,joten ei olisi syytä hiiltyä.Lisäksi on todella mautonta haukkua toisen artistin faneja,joka kertoo vain kirjoittajan omasta epävarmuudesta.

        *Terveisin sivustaseurannut,joka kuuntelee myös Britneytä*

        meidän Britneyn fanejen ja Christina fanejen kesken on suuri sota, koska Christina fanit tunkeutuvat britney palstalle! Joten meidänkin on sitten koskettava, koska muuten tuo provoaminen ei lopu!


      • anna91
        britneyfan94 kirjoitti:

        Taidat olla se ilkeä ihminen, joka aina Christinapalstalla haukkuu britneytä ja sen faneja! Olet itse joku christina riippuvainen kun tulet tänne Britneypalstalle puhumaan hänestä!!! Olet kateellinen! Britney

        Minusta olisi reiluinta kun kaikki pysyisivät tästä lähtien omilla palstoillaan. Ottaa niin päähän kun keskustellaan täällä jostain hyvästä asiasta ja sit kaikki huomio keskittyy noihin provoihin vastatessa. Jos ei tykkää popin uuden kuningattaren musasta niin ei tykkää, thats it. Miksi siitä pitää tänne tulla ilmoittamaan? Minullekkin tulisi niiiiiiiiiin pitkä lista jos menisin jokaisen palstalle ilmoittamaan inhoni. hioh keksikää muuta tekemistä


      • huomasin,että
        anna91 kirjoitti:

        meidän Britneyn fanejen ja Christina fanejen kesken on suuri sota, koska Christina fanit tunkeutuvat britney palstalle! Joten meidänkin on sitten koskettava, koska muuten tuo provoaminen ei lopu!

        sota alkoi viimeksi ihan harmittomasta viestistä Christina-palstalla,jossa vain oli kehuttu,että hieno veto Christinalta,eikä mainintaakaan Britneystä:(Ei kai se rikos ihmisyyttä vastaan ole,jos kehuu Christinan esitystä?Mutta sanoisin,että näitä väittelyiden aloittajia löytyy kummaltakin puolelta.


      • britneyfan94
        anna91 kirjoitti:

        Minusta olisi reiluinta kun kaikki pysyisivät tästä lähtien omilla palstoillaan. Ottaa niin päähän kun keskustellaan täällä jostain hyvästä asiasta ja sit kaikki huomio keskittyy noihin provoihin vastatessa. Jos ei tykkää popin uuden kuningattaren musasta niin ei tykkää, thats it. Miksi siitä pitää tänne tulla ilmoittamaan? Minullekkin tulisi niiiiiiiiiin pitkä lista jos menisin jokaisen palstalle ilmoittamaan inhoni. hioh keksikää muuta tekemistä

        ihana artisti ja ansaitsee olla kunnioitettu! Haukkua ei see ketään varsinkaan ilman kunnon syytä! Jooh minä olen tässä koko illan kuunellut Britneyn levyjä. Ekaksi kuuntelin oops i did it again levyä. Aivan ihania kappaleita! Ja sit kuuntelin varmaan jotain tunnin putkeen circus levyä. Mä oon niin rakastunut out from under kappaleeseen. Se on niin tunnelmallinen ja Britneyn ääni on niin täydellinen siihen kappaleeseen. Aina viimeistään kertosäkeessä alan itkemään. Britney vaan osaa tulkita balladeja niin kauniisti enkä voisi kuvitella kenenkään muun laulavan sitä kappaletta niin hyvin. On tietenkin muitakin super ihania kappaleita, mutta out from under on vaan jotain niin ihanaa. mutta nyt pitää mennä nukkumaan,että jaksaa huomenna olla taas pirteenä! Britney love number one


    • britneyfan94

      Munkin oli eilen pakko valvoo kauheen pitkään, vaikka olikin koulua seuraavan aamuna! Se dokumetti oli niin ihana. Mä itkin ihan oikeasti kahdessa kohtaa kun sitä katoin. Britney on niin ihana ihminen ja olisi ihanaa jos Britneyn kaltainen ihminen olisi ystäväni. :) Britney oli niin mukava ja hauskakin, kun hän sovitteli vaatteita siitä ja muutenkin todella ihana ihminen. Mä itkin niin paljon siinä kohdassa kun Britneyn piti mennä sinne kauppaan , mutta kaikki paparazzit ajoivat hänet takaisin autoon!He voisivat hankkia elämän ja jättää Briteyn rauhaan!!!! Mä oon aina halunnut olla Britney, mutta en kyllä enää! Niin kauheeta ois olla tollei et kauhee paparazzi lauma peräsää. Ois helpompaa olla Anna Abreu vaikka täällä Suomnessa... Ja Britney oli vieläpä niin kaunis. ahh niitä hiuksia. Mä haluun sellaset hiukset! Ja todella epäreilua että tänne tulee kaikkia haukkumaan Britneytä! Pysykää omalla palstallanne ja jättäkää Britney rauhaan!

    • anna91

      hieno dokumentti ja todella koskettava. Se esitti aidon ja kultaisen ihmisen, joka on tavallinen ihminen kuten me muutkin. Jotenkin se vilpittömyys teki vaikutuksen. Jos Christinasta tulisi sama dokumentti niin siinä olisi koko ajan jotain" "hei more make-up, oh god my make-up, pliis my hair"... just tollasta pinnasta teeskentelyä ja asiat josta puhuttaisin voisin niin kuvitela:
      1)meikit
      2)parfyymi
      3)vaatteet
      3)musiikkivideot
      4)skandaalit
      5)seksielämä(naivat monta kertaa päivässä miehensä kanssa ja Christina on alasti kotonaan)
      juuri täälläistä hävytöntä

      FEIKKI

      • vain naurattamaan

        tuo sun surkea provo.Kyllä minä olen aivan erilaisen kuvan saanut Christinasta,ja se on vahva nainen,joka uskaltaa olla oma itsensä.Ikävää jos sinä haluat nähdä ihmisissä vain haluamiasi huonoja puolia,mutta sille ei voi mitään.(Ei nyt joistan Christinan parfyymeistä tarvitse olla niin kateellinen,vaikka ihania kyllä ovat.)


      • on tämä
        vain naurattamaan kirjoitti:

        tuo sun surkea provo.Kyllä minä olen aivan erilaisen kuvan saanut Christinasta,ja se on vahva nainen,joka uskaltaa olla oma itsensä.Ikävää jos sinä haluat nähdä ihmisissä vain haluamiasi huonoja puolia,mutta sille ei voi mitään.(Ei nyt joistan Christinan parfyymeistä tarvitse olla niin kateellinen,vaikka ihania kyllä ovat.)

        Christina? Aguilerako?


      • anna91
        on tämä kirjoitti:

        Christina? Aguilerako?

        puhutaan... Vai oliko nimi liian tuntematon. Kertoisiko sit nimi mediahuora enemmän? Sillä nimellä häntä mediassa lähinnä kutsutaan.


      • kyllä uskomaton...
        anna91 kirjoitti:

        puhutaan... Vai oliko nimi liian tuntematon. Kertoisiko sit nimi mediahuora enemmän? Sillä nimellä häntä mediassa lähinnä kutsutaan.

        Puhut itsesi kanssa tekosi ja sanasi menevät lisäksi ristiin...


      • anna91
        kyllä uskomaton... kirjoitti:

        Puhut itsesi kanssa tekosi ja sanasi menevät lisäksi ristiin...

        kanssa puhumista. Kaikkiien olen täällä vastannut jos joku muu ne on kirjoittanut... turha luulla.


      • mitä artistit
        anna91 kirjoitti:

        puhutaan... Vai oliko nimi liian tuntematon. Kertoisiko sit nimi mediahuora enemmän? Sillä nimellä häntä mediassa lähinnä kutsutaan.

        tekevät ja mitä eivät! Hiton massateini, joka varmasti kannattaa imagon mukaan, minkälaisen kuvan julkisuudessa annetaan kyseisestä ihmisestä. Eli nämä tusinatähdet:

        Miley Cyrus muut disney tähdet, Britney yms...!

        Jos sää haukut Christiinaa mediahuoraksi, niin AIKA MONI Hollywood julkkikset ovat sitä!


      • britneyfan94
        mitä artistit kirjoitti:

        tekevät ja mitä eivät! Hiton massateini, joka varmasti kannattaa imagon mukaan, minkälaisen kuvan julkisuudessa annetaan kyseisestä ihmisestä. Eli nämä tusinatähdet:

        Miley Cyrus muut disney tähdet, Britney yms...!

        Jos sää haukut Christiinaa mediahuoraksi, niin AIKA MONI Hollywood julkkikset ovat sitä!

        Britney on yksi suosituimmista tämän hetken artisteista!!!! Britney on ihana omanlainen ihminen jolla on ihania kappaleita! Ja Britneyllä on myös ihana ja todella kaunis ääni!!! Britney on täydellinen ainakin mulle!


    • Niina40v

      Oli pakko avata tämä keskustelu ihan mielenkiinnosta, kun näin vahvan otsikon. Oihh kyllä huomaa, että isoja faneja olette. Kyllä minäkin muistan, nuorena tuli fanitettua ihan hulluna ja pidin idoleitani jumalina. Osaisipa vieläkin samalla tavalla fanittaa, jotta olisi jotain jännää sisältöä elämässä vielä. Mutta kyllähän Britney on kiva tyttö näin neljäkymppisinkin mielestä, vaikka hänen musiikki nyt ei enää tälläseen mummoon kolahdakkaan. :)

    • Hard luck woman

      Tässä musiikkipalstoja selatessani eksyin tänne Britney-palstalle eli jos nyt pari sanaa tähän laittaisin. No minä kyl minä hänelle tuon tittelisi suon, mutta eipä sinänsä minua paljoa kosketa. En kuuntele Britneyn tai nykyisen Madonann musiikin kaltaista soopaa. Kuten myös nuo sinun muutkin mainitsemasi artistit ovat aivan sama minulle, mutta heillä on kyllä faneja ja syyhän on se, että se musiikki uppoo moniin. Mutta yhtä samaa turhan päiväistä jumputusta minulle. Christina Aguilera on ainoa noista, jota nyt kuuntelee ja pidän itsekkin kunnon artistina. Noh minun on helppo tänne tulla arvioimaan kun olen enemmän rock-henkinen. Hanna Pakarinen on esimerkiksi minun lemppareitani... Mutta Christinalla on kyl muutama hyvä kappale.:)

      • vinegar

        asiallisesta komenntista silti! Tollasia vastauksia lukee hyvin mielellään johon tullaan vastaaman ja perustellaan näkemykset, vaikka ei pitäisikään. Noita on ihan tarpeeksi jotka tulee tänne vaan trollamaan ja haukkumaan... Huomionkerjääjiä. Hanna on kyl mustakin ihan hyvä. Ainakin paras noista idols kilpailjoista. :)


    • ovat samanlaista riukuhihna

      tuotantoa laulavaa horoa. hmm jos oikein miettii taidan jopa noista jopa Britneyltä pari kappaletta muistaa.... se joku balladi jossa on piano pimporus ja sit mikä ihmeen kappale jossa jauhetaan sitä samaa sanaa kokoaja, joku womamaiser?? No joo olkoot vaan minun puolestani vitun popinkunigatar! TERVE JA HYVÄT YÖT

      • vinegar

        Jos tykkää niin voit kyl pysyä muualla. Tämähän on Britney palsta!


    • että Rihanna

      on täysi tuote, kuten useimmat listalaulajat, mutta niinhän Britneykin on. Muistan, kun se hoilasi sen "I'm Not a Girl..."- veisun, ja ilmoitti, että hän ei pysty millään lailla samaistumaan kappaleen sanoihin. Niinpä. Mutta kun studiopomot lyö sanat kouraan, on vaan laulettava, vaikkei kappale koskisi itseä millään lailla. On sillä nykyään sen elämästä kertovia kappaleita, siis sillä tavalla miten studiopomot on pääättäneet, että asia tuodaan esiin ja mikä aihe myy parhaiten.

      • vinegar

      • sentään trollaa,
        vinegar kirjoitti:

        Britney on siitä harvinainen artisti,että on säveltänyt kaksi hittiään ihan kokonaan itse. Kun taas vaikkapa Christina ei ole yhtään. Lisäksi Britney on ollut uudella levyllä mukana säveltämässä ja sanoittamassa kappaleita. Joten turhaan siitä trollaat. Tässä ois nää Britneyn omat kipaleet:
        http://www.youtube.com/watch?v=5UQzHaOG2uI

        http://www.youtube.com/watch?v=GXsjf3_o3MY

        en oikeasti tiennyt, että Britney on osallistunut kappaleidensa tekoon. Tosin Everytimen se on tehnyt jonkun kanssa, eli ei kai sitä tiedetä sävelsikö se toinen ja Britney sanoitti vai miten kappale syntyi. Muuten ei se nyt ole harvinaista, että artisti tekee omat kappaleensa, mutta listahittiartistille se on harvinaista.


      • hittiä?
        vinegar kirjoitti:

        Britney on siitä harvinainen artisti,että on säveltänyt kaksi hittiään ihan kokonaan itse. Kun taas vaikkapa Christina ei ole yhtään. Lisäksi Britney on ollut uudella levyllä mukana säveltämässä ja sanoittamassa kappaleita. Joten turhaan siitä trollaat. Tässä ois nää Britneyn omat kipaleet:
        http://www.youtube.com/watch?v=5UQzHaOG2uI

        http://www.youtube.com/watch?v=GXsjf3_o3MY

        No voi LOL!
        Monet artistit kuten Christina, säveltävät suurimman osan biiseistään AIVAN ITSE, tuottavat ja kirjoittavat. Kuten Christina on tehnyt viimeisten 2 levyn aikana, jokaisessa biisissä on Christina kirjoittamia sanoja ja/tai sävellyksiä.
        Kahteen biisiin pystyy kuka vaan.


      • kannattaa!!!
        hittiä? kirjoitti:

        No voi LOL!
        Monet artistit kuten Christina, säveltävät suurimman osan biiseistään AIVAN ITSE, tuottavat ja kirjoittavat. Kuten Christina on tehnyt viimeisten 2 levyn aikana, jokaisessa biisissä on Christina kirjoittamia sanoja ja/tai sävellyksiä.
        Kahteen biisiin pystyy kuka vaan.

        vaikka kirjastossa katsoa Christinan levyjen kansilehtisiin jossa lukee Christinan osuudet biisien teossa. Exective producer on Christinan titteli kahden viimeisen levyn aikana...


      • kuka vaan..?
        hittiä? kirjoitti:

        No voi LOL!
        Monet artistit kuten Christina, säveltävät suurimman osan biiseistään AIVAN ITSE, tuottavat ja kirjoittavat. Kuten Christina on tehnyt viimeisten 2 levyn aikana, jokaisessa biisissä on Christina kirjoittamia sanoja ja/tai sävellyksiä.
        Kahteen biisiin pystyy kuka vaan.

        Useimmilla ihmisillä ei ole yhtäkään listahittiä...


      • sitten
        kuka vaan..? kirjoitti:

        Useimmilla ihmisillä ei ole yhtäkään listahittiä...

        tarkennetaan. Hyvin monet artisit kirjoittavat itse biisejään. Siis muutkin kuin Briitu.


    • vinegar

      kiertueelle tondennäköisesti vierailemaan! Aivan huippu juttu. Ja lisäksi huhutaan Madonnna ja Britneyn yhteiskappaleesta tulevalle Madonna kokoelmalle. On kyl upeaa, että tämän hetken suurimmat starat ovat löytäneet toisensa. Toivottavasti saavat aikaan upeaa jälkeä, kuten aina. :)
      http://www.voice.fi/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=article&cid=1453

      • britneyfan94

        Vaika en olekkaan mikään Madonnan fani niin silti ihanaa kun he tekevät yhteistyötä! Britney on vaan niin upea. Mä niin toivoisin että pääsisin Britneyn kiertueelle. :)


      • tekee Britneyn kanssa
        britneyfan94 kirjoitti:

        Vaika en olekkaan mikään Madonnan fani niin silti ihanaa kun he tekevät yhteistyötä! Britney on vaan niin upea. Mä niin toivoisin että pääsisin Britneyn kiertueelle. :)

        töitä D: Noo, porukka haukkui Timberlakea, mutta johan alkoi ääni muutta kun oli puhetta Britneyn ja Justinin yhteistyöstä.


      • britneyfan94
        tekee Britneyn kanssa kirjoitti:

        töitä D: Noo, porukka haukkui Timberlakea, mutta johan alkoi ääni muutta kun oli puhetta Britneyn ja Justinin yhteistyöstä.

        on Britneyn kanssa tekemisissä, niin mä tykkään niistä kans! Kultaisen ihmisen ympärille tulee kultaisia ihmisiä!!


      • eikös vain?
        britneyfan94 kirjoitti:

        on Britneyn kanssa tekemisissä, niin mä tykkään niistä kans! Kultaisen ihmisen ympärille tulee kultaisia ihmisiä!!

        Piste!


    • rauhalte

      Minua todella ihmetyttää tuo paparazzien jatkuva Britney Spearsin vaaniminen, siis käykääpä kattomassa Youtubesta niitä videoita, jossa ne jahtaa britneytä joka paikkaan....kotona ollessaan kuvaa aitojen läpi, seuraa autolla perässä kamera päällä, heti kun britney pysähtyy, kaikki paparazzit ympäröi sen auton, ja ottaa tuhansia kuvia, jahtaa kauppoihin, ravintoloihin, siis joka paikkaan....eihän sillä oo minkäänlaista yksityisyyttä. Minua kyllä todella säälittää britney, kun joutuu olemaan koko ajan median tarkkailussa..aivan uskomatonta....ja sitten vielä kaiken huippu, kun joku on tehny semmosen nettisivun, missä ennustetaan britneyn kuolinpäivää, palkintona PS3-pelikonsoli. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että paparazzit ovat suurimmaksi osaksi vastuussa hänen ongelmistaan. Miettikääpä tätä asiaa vaikkapa omalle kohdalle. Tälle asialle on kyllä pakko tehdä jotain.... pitäsisi saada samanlainen yksityisyyden suoja amerikkaan, niin kuin suomessa. Aivan käsittämä- töntä touhua! BRITNEY...ME KAIKKI RAKASTAMME SINUA!!!! BUT, NOW I AM STRONGER!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe