pentu&joulukuusi

terhi

mulla on n. puolivuotias uros koiranpentu ja mietin jouluaikaa että merkkaako se joulukuusta,tarviiko ostaa karkotetta.pentu on muuten sisäsiisti, tosin joskus vahinkoja sattuu. mutta merkkasi taloyhtiön muovikuusen rappukäytävässä :) ja ajattelisin että oikea kuusi haisee kuitenkin enemmän.onko kokemusta?en viitsisi karkottetta turhaan ostaa koska en sitä muuhun tarvitse..

5

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meilläkin piski ekana jouluna kuvitteli, että hänelle on järjestetty sisävessa, mut napakka 'EI' sai sen ymmärtämään että puu on ihan muuta tarkoitusta varten. Sen sijaan kuusessa roikkuvat nauhat ja pallot on sellanen juttu, että niitä ei vieläkään (nyt melkein 4 v) voi vastustaa! Eka jouluna kuusi melkein kaatui, kun piskinpoika otti nauhasta kiinni ja yritti vetää sen irti kuusesta. Samoin palloja on jahdattu joka joulu, lasipalloja ei voi edes ajatella enää laittavansa kuuseen.

    • -mie ja pentu-

      Meillä 9kk urospentu, joka ei kylläkään vielä merkkaile, eikä nosta jalkaansakaan kuin "vahingossa" pissillä käydessään...

      Olenkin miettinyt lähinnä sitä, että mahtaakohan tuo kuusi ottaa kyytiä, kun meidän nassikka on ulkonakin kova poika naksimaan hampaisiinsa maahan lentäneitä petäjän "havunoksia", risuja sun muuta luonnon irtainta =)

      Että aivan varmasti, kun silmä välttää, ottaa meidän kuusikin kyytiä...

      Miten muilla pennunomistajilla menny ensimmäinen joulu, ja miten menny se jouluKUUSI ? =D

    • Rekku ja akka

      ensimmäisen joulukuusiongelman niin, että hankin vähän pienemmän kuusen ja nostin sen pikkupöydälle. Seuraavana jouluna Rekku olikin jo niin sisäsiisti, ettei se enää kuvitellut sitä sisävessaksi. Pallot on meilläkin kyllä kovin haluttuja...

      • kannattaa ottaa pois ja han...

        toinen jos on pentuaitaus vielä niin laittakaa kuusi nurkkaan ja pentuaita aidaksi niin ei mene lähelle.Koirat muuten popsii sähkökynttilätkin mielellään ja lasipalloin syöminen tappaa koiran aika varmasti.


      • pissimisen kanssa ole

        mitään onkelmaa, mutta uskon, että kuusi ottaa kyytiä noin leikin mielessä meijän 9kk pojan tassuissa... =/

        Pöytäkuusi kävi mielessä, mutta iskän metästä käyty jo lattiakokonen "merkkaamassa" itelle... jaiks...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe