Haulikon perä

pitäis saada kohdalleen

Kukahan pystyy E-Suomessa mitoittamaan mulle haulikon perän kohdalleen? Kiinnostaisi tietää millaiset on ne mitat, jotka ammattimies osaa ottaa juuri minun kropasta ja ampuma-asennosta. En välttämättä tilaisi heti työtä samasta paikasta, ehkä joskus myöhemmin. Maksan mielelläni jotain tuollaisesta mittauksesta, kun en tuota perätyökauppaa ole valmis tekemään saman tien.

Osaatteko sano kenen puoleen kannattaa kääntyä?

5

1302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • näkeekin

Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
        Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
        Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen.

• näkeekin kirjoitti:

Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
        Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
        Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen.

"Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen."

Kaikkeen tottuu. Minulla on kaksi samanlaista haulikkoa, joista toinen on orkkis ja toinen taktinen(10 1_12/76). Tuo taktinen on tuota uutta perä-kahva mysteeriota vaille valmis. Odottelen sitä ulkomailta.

Kummallekin aseelle on tilanteensa, aikansa ja paikkansa.

• 123

Kannattaa ottaa yhteyttä aseliike Hiidenkiveen
      Helsingissä. Mitottivat ja teettivät minulle Berettaan perän ja onnistui täydellisesti, ammunta sujuu kuin itsestään.

• pitää kysyä

Kun tallaat kirjastoon ja katsot haulikkoammuntaa käsitteleviä kirjoja, niin et voi välttyä löytämästä kaavioita ja kuvia siitä, miten haulikon mitat pitäisi natsata ihmispoloisen kehoon.

Niin mitä sinä niillä pelkillä mitoilla oikein sitten teet? Siinä kun on perän pituutta, sivuvääryyttä ja tähtäyslinjan korkeutta. Tosin sanoen niin vähän numeroita, ettei niistä saa aikaiseksi edes gobeliinia (= kudottu seinävaate, joka roikkuu seinällä ja jossa on katsojaa miellyttäviä kuvioita).

Peruskoulun puutyötaidoilla ei tavallinen erkki tee itse haulikon puita. Netistä voi kyllä tilata pähkinäpuun juurivisalankun, mutta lankuksi se sitten jääkin normaalitaidoilla.

Lycka till sano suutari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5248
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      144
      1549
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1250
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1054
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      177
      927
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      883
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe