Haulikon perä

pitäis saada kohdalleen

Kukahan pystyy E-Suomessa mitoittamaan mulle haulikon perän kohdalleen? Kiinnostaisi tietää millaiset on ne mitat, jotka ammattimies osaa ottaa juuri minun kropasta ja ampuma-asennosta. En välttämättä tilaisi heti työtä samasta paikasta, ehkä joskus myöhemmin. Maksan mielelläni jotain tuollaisesta mittauksesta, kun en tuota perätyökauppaa ole valmis tekemään saman tien.

Osaatteko sano kenen puoleen kannattaa kääntyä?

5

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • näkeekin

Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
        Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
        Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen.

• näkeekin kirjoitti:

Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
        Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
        Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen.

"Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen."

Kaikkeen tottuu. Minulla on kaksi samanlaista haulikkoa, joista toinen on orkkis ja toinen taktinen(10 1_12/76). Tuo taktinen on tuota uutta perä-kahva mysteeriota vaille valmis. Odottelen sitä ulkomailta.

Kummallekin aseelle on tilanteensa, aikansa ja paikkansa.

• 123

Kannattaa ottaa yhteyttä aseliike Hiidenkiveen
      Helsingissä. Mitottivat ja teettivät minulle Berettaan perän ja onnistui täydellisesti, ammunta sujuu kuin itsestään.

• pitää kysyä

Kun tallaat kirjastoon ja katsot haulikkoammuntaa käsitteleviä kirjoja, niin et voi välttyä löytämästä kaavioita ja kuvia siitä, miten haulikon mitat pitäisi natsata ihmispoloisen kehoon.

Niin mitä sinä niillä pelkillä mitoilla oikein sitten teet? Siinä kun on perän pituutta, sivuvääryyttä ja tähtäyslinjan korkeutta. Tosin sanoen niin vähän numeroita, ettei niistä saa aikaiseksi edes gobeliinia (= kudottu seinävaate, joka roikkuu seinällä ja jossa on katsojaa miellyttäviä kuvioita).

Peruskoulun puutyötaidoilla ei tavallinen erkki tee itse haulikon puita. Netistä voi kyllä tilata pähkinäpuun juurivisalankun, mutta lankuksi se sitten jääkin normaalitaidoilla.

Lycka till sano suutari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6937
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3885
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      190
      3479
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2532
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13