Kukahan pystyy E-Suomessa mitoittamaan mulle haulikon perän kohdalleen? Kiinnostaisi tietää millaiset on ne mitat, jotka ammattimies osaa ottaa juuri minun kropasta ja ampuma-asennosta. En välttämättä tilaisi heti työtä samasta paikasta, ehkä joskus myöhemmin. Maksan mielelläni jotain tuollaisesta mittauksesta, kun en tuota perätyökauppaa ole valmis tekemään saman tien.
Osaatteko sano kenen puoleen kannattaa kääntyä?
Haulikon perä
5
1322
Vastaukset
Meillä übertaktisilla miehillä on helppoa:
http://www.fabarm.com/pro-telescopic-stock.htm- näkeekin
Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen. näkeekin kirjoitti:
Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen."Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen."
Kaikkeen tottuu. Minulla on kaksi samanlaista haulikkoa, joista toinen on orkkis ja toinen taktinen(10 1_12/76). Tuo taktinen on tuota uutta perä-kahva mysteeriota vaille valmis. Odottelen sitä ulkomailta.
Kummallekin aseelle on tilanteensa, aikansa ja paikkansa.
- 123
Kannattaa ottaa yhteyttä aseliike Hiidenkiveen
Helsingissä. Mitottivat ja teettivät minulle Berettaan perän ja onnistui täydellisesti, ammunta sujuu kuin itsestään. - pitää kysyä
Kun tallaat kirjastoon ja katsot haulikkoammuntaa käsitteleviä kirjoja, niin et voi välttyä löytämästä kaavioita ja kuvia siitä, miten haulikon mitat pitäisi natsata ihmispoloisen kehoon.
Niin mitä sinä niillä pelkillä mitoilla oikein sitten teet? Siinä kun on perän pituutta, sivuvääryyttä ja tähtäyslinjan korkeutta. Tosin sanoen niin vähän numeroita, ettei niistä saa aikaiseksi edes gobeliinia (= kudottu seinävaate, joka roikkuu seinällä ja jossa on katsojaa miellyttäviä kuvioita).
Peruskoulun puutyötaidoilla ei tavallinen erkki tee itse haulikon puita. Netistä voi kyllä tilata pähkinäpuun juurivisalankun, mutta lankuksi se sitten jääkin normaalitaidoilla.
Lycka till sano suutari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142