Kukahan pystyy E-Suomessa mitoittamaan mulle haulikon perän kohdalleen? Kiinnostaisi tietää millaiset on ne mitat, jotka ammattimies osaa ottaa juuri minun kropasta ja ampuma-asennosta. En välttämättä tilaisi heti työtä samasta paikasta, ehkä joskus myöhemmin. Maksan mielelläni jotain tuollaisesta mittauksesta, kun en tuota perätyökauppaa ole valmis tekemään saman tien.
Osaatteko sano kenen puoleen kannattaa kääntyä?
Haulikon perä
5
1302
Vastaukset
Meillä übertaktisilla miehillä on helppoa:
http://www.fabarm.com/pro-telescopic-stock.htm- näkeekin
Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen. näkeekin kirjoitti:
Hieno juttu että löytyy teleskooppeja niille jotka niistä pitävät.
Mutta minä haen minulle istuvaa metsästys- ja ratahaulikon perän muotoa mallia ja mittoja.
Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen."Ei taida teleskooppi olla aivan parhaasta päästä pupu- tai lintumettällä, epäilen."
Kaikkeen tottuu. Minulla on kaksi samanlaista haulikkoa, joista toinen on orkkis ja toinen taktinen(10 1_12/76). Tuo taktinen on tuota uutta perä-kahva mysteeriota vaille valmis. Odottelen sitä ulkomailta.
Kummallekin aseelle on tilanteensa, aikansa ja paikkansa.
- 123
Kannattaa ottaa yhteyttä aseliike Hiidenkiveen
Helsingissä. Mitottivat ja teettivät minulle Berettaan perän ja onnistui täydellisesti, ammunta sujuu kuin itsestään. - pitää kysyä
Kun tallaat kirjastoon ja katsot haulikkoammuntaa käsitteleviä kirjoja, niin et voi välttyä löytämästä kaavioita ja kuvia siitä, miten haulikon mitat pitäisi natsata ihmispoloisen kehoon.
Niin mitä sinä niillä pelkillä mitoilla oikein sitten teet? Siinä kun on perän pituutta, sivuvääryyttä ja tähtäyslinjan korkeutta. Tosin sanoen niin vähän numeroita, ettei niistä saa aikaiseksi edes gobeliinia (= kudottu seinävaate, joka roikkuu seinällä ja jossa on katsojaa miellyttäviä kuvioita).
Peruskoulun puutyötaidoilla ei tavallinen erkki tee itse haulikon puita. Netistä voi kyllä tilata pähkinäpuun juurivisalankun, mutta lankuksi se sitten jääkin normaalitaidoilla.
Lycka till sano suutari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819