Miksi

suggerit

tappelevat ja kinastelevat keskenään ? On uhkailuja, liitosta erottamisia, solvauksia jne.
Miksi pitää tapella, kun voi elää myös sovussa ja laittaa kaiken energian ihmisten auttamiseen. Tämäkin palsta on hyvä esimerkki, missä suggerit räyhäävät keskenään. Jos hypnoosin maine on laskenut, siitä voi vain syyttää itse suggereita.

6

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt ei

siis kukaan uskalla kirjoittaa tänne, koska pelkäävät ip-numeroiden kaappaamista. Kyllä tämä suomi24 on turvallinen paikka, mutta ihmetyttää, koska nuo uhkausviestit oikein poistetaan. Toisaalta on hyvä, että tämä olematon suggereiden koirantappelu jo loppuisi ja päästäisiin keskustelemaan itse hypnoosista.

• 3447jftd3

Siitä hypnoosista sitten keskustelisi. Väiski kirjoittelee joskus ja muutama muu hypnoosin ammattilainen silloin tällöin.Valataosa on tiedeuskovaisia ja hypnoosikammoisia jotka ei ole koskaan kokeneet hypnoosisa saatikka tehneet sitä.

• että..
        3447jftd3 kirjoitti:

Siitä hypnoosista sitten keskustelisi. Väiski kirjoittelee joskus ja muutama muu hypnoosin ammattilainen silloin tällöin.Valataosa on tiedeuskovaisia ja hypnoosikammoisia jotka ei ole koskaan kokeneet hypnoosisa saatikka tehneet sitä.

täällä on kyllä hyvin monia hypnoosin taitajia. esim. viimeaikoina tämä on ollut shyläisten "itkuliina"

• unohtuivat?
        3447jftd3 kirjoitti:

Tai sitten ovatkin kokeneet - omakohtaisesti tai omaisina...

• veijareita
        että.. kirjoitti:

täällä on kyllä hyvin monia hypnoosin taitajia. esim. viimeaikoina tämä on ollut shyläisten "itkuliina"

Ai "itkuliina"? Empatia alakulttuureissanne huijattuja tai hyväksikäytettyjä kohtaan ei taida kovin pop "hypnoosin taitajien" keskuudessa?

• taida olla
        veijareita kirjoitti:

Ai "itkuliina"? Empatia alakulttuureissanne huijattuja tai hyväksikäytettyjä kohtaan ei taida kovin pop "hypnoosin taitajien" keskuudessa?

...Hypnoosin Jalon Taidon Mestarien juttu. Empatian, omien rajojen tuntemisen ja reilun pelin sijasta taidetaan arvostaa pelailua, puljaamista ja erilaista "luovuutta".

Suggerit ovat itse tehneet puoskarilain välttämättömäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3203
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2915
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2172
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1615
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1399
    6. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1384
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1379
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      17
      1339
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1331
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe