Tervehdys!
Olis tarvetta autotalliin 2x58 loisteputki rungoillle.
Naapuri muisti että porvoossa ölstenin alueella on joku "rakentajan kirppis" tai sen tapainen
Ei muistanut nimeä varmaksi.
Mihin saa viedä ylijäänytt/tarpeetonta tavaraa myyntiin.
Tietääkös kukaan paikasta??? osotetta olisin vailla..
Saa tähänkin tarjota runkoja jos on itellä jääny ylimääräisiksi.
tarvetta olisi 6kpl
rakentajan kirppis porvoossa??
3
2032
Vastaukset
- kipa
Tarkkaa osoitta en tiedä, mutta hautuumaan takana, siellä minne vanhat raiteet vievät, niin sanotusti vanhan aseman hollilla on sellainen kauppa missä on kaikkea vanhaa rakennusavaraa...
Porvoon Uusiokeskus sijaitsee itärannalla, Fredrika Runebergin kadun ja Ratakadun kulmassa...
- Niksjanaks
Hei!
Porvoossa Tarmolassa on ainakin Uusiokeskus. Siellä kannattaa käydä: www.uusiokeskus.com. En muista tän hetkistä osoitetta, se kannattaa varmistaa vaikka tuolta nettisivuilta / soittamalla.
Robinhoodia ja Lidliä vastapäätä on sellanen konevuokraamo / työkaluvuokraamo (hallissa, jossa on myös Vaippatalo). Siinä vuokraamon yhteydessä on paljon rakennustarvikkeita / remonttimateriaalia eli kannattaa käydä. En muista paikan nimeä enkä nyt löytänyt sitä netistäkään, mutta siellä se on. Toivittavasti löydät mitä etsit!
P.S. Ihmeellistä "salapoliisihommaa" tämä kyllä Porvoossa on. Ei vissiin vielä ihan ymmärretä mainostaa paikkoja tarpeeksi. Paitsi että tuo Uusiokeskus mainostaa kyllä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477