kuinka pitkän ajan takaa voi operaattorilta saada tiedon siitä mihin numeroihin on viestejä lähettänyt? kolme kuukautta taaksepäin ja siitä tähän päivään tarvitsisi, onnistuuko ja miten menetellä?
numeroerittely
4
575
Vastaukset
- kyllä puhelu ja tekstaritiedot
nykyisin säilytetään ainakin vuoden,kun eu vaati sen.Ilmaiseksi ei operaattorin niitä tarvitse toimittaa.
- kannattaa kysyä laskutusneu...
Varmuudella voit itse liittymän käyttäjänä pyytää liittymän käyttöerittelyn noin kolmen edellisen kuukauden ajalta, operaattorin perimää veloitusta vastaan. Sen vanhempia tietoja luovutetaan ensisijaisesti vain tarvittaessa viranomaisille, mutta operaattorin harkinnan mukaan voit saada liittymäsi käyttöerittelyn veloitusta vastaan myös muilta kuukausilta edellisen vuoden ajalta, joilta tiedot on vielä operaattorilla säilytettynä.
- öllöflsdsa
Jos tuota tarvetta tulee enemmänkin, niin ...
Mulla on verkkolasku, suroaveloitus ja saan maksuttoman puhelukohtaisen erittelyn automaattisesti. Kannattaisi kokeilla, jos tarvetta vanhojen numeroiden penkomiseen on. Puhelueritelyssä sitten ei näy täydelliset numerot. - näkyy kaikki
lähetetyt viestit ja soitetut puhelut kahden vuoden ajalta. Omilla sivuilla siis. Ja jos haluat erittelyn paperiversiona, niin se maksaa jotain 8 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752